;
coinex

رنگ بندی آیفون 14 فاش شد [+توان شارژ و حافظه]

تا فرا رسیدن زمان انتشار نسل جدید گوشی‌های اپل تقریبا دو ماه دیگر زمان باقی مانده و این روزها، شایعات مختلفی درباره مشخصات و رنگ بندی آیفون 14 به گوش می‌رسد. اکنون این شایعات خبر از نوآوری در رنگ بندی آیفون 14 می‌دهند.

باتوجه به سابقه درخشان شرکت اپل، انتظار طرفداران از عملکرد این کمپانی بیش از پیش افزایش یافته و به زودی شاهد عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند این کمپانی در بازار‌های جهانی خواهیم بود. اخیرا تعدادی از منابع خبری، صحت برخی از شایعات موجود درباره آیفون 14 را تایید کرده و اطلاعات جدیدی را درباره آن منتشر کردند.

مشخصات و رنگ بندی آیفون 14

به تازگی یکی از مخاطبان شبکه اجتماعی توییتر با نام کاربری jioriku اطلاعاتی را درباره پردازنده، قابلیت جدید Always on Display و رنگ بندی آیفون 14 منتشر کرده است. باید به این موضوع اشاره کنیم که Jioriku در سال گذشته پیش از عرضه آیفون 13، درباره قابلیت باز شدن قفل آیفون 13 تنها با اسکن چشم اخباری را منتشر کرد و پس از عرضه این محصول، قابلیت ذکر شده طی یک آپدیت بزرگ به گوشی هوشمند آیفون 13 اضافه شد.

 Apple iPhone 14

اکنون این کاربر توییتر پیش‌بینی خود را درباره رنگ بندی iPhone 14 اینگونه اظهار کرد: نسخه معمولی آیفون 14 با رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، سیاه، سفید و قرمز و نسخه پرو آن با رنگ‌های سبز، بنفش، نقره‌ای، طلایی و گرافیت عرضه می‌شود. علاوه بر جیوریکو، افشا کنندگان دیگری نیز افزوده شدن رنگ بنفش را به رنگ بندی آیفون 14 تایید کردند.

اینگونه که مشخص شده، اپل در ابتدا قصد داشت برای ساخت بدنه آیفون 14 از تیتانیوم استفاده کند، اما در نهایت مواد سازنده آیفون 13 را مورد استفاده قرار داد. احتمال می‌رود که حافظه داخلی آیفون 14 نسبت به نسل قبلی خود پیشرفتی نداشته باشد. درباره تراشه‌ نسخه پرو آیفون جدید باید گفت که Bionic A16 با بهره‌گیری از سیستم تنظیم حرارت بهبود یافته، عملکرد بهتری نسبت به سایر رقبای خود خواهد داشت. نسل جدید شارژر‌های MagSafe نسبت به نسل قبلی خود، شامل بهبودهایی می‌شود. قاب باتری این شارژرهای آهنربایی بزرگ‌تر و اندکی سنگین‌تر از گذشته خواهد بود.

در آخر قابلیت Always on Display را داریم که درباره آن می‌توان گفت: AOD فقط ویجت‌های صفحه قفل را دنبال می‌کند و راهی برای تفکیک آنها ندارد. اپل در اینجا به دنبال تداوم است، بنابراین گزینه‌های مختلف Complication از صفحه قفل قابل مشاهده خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رنگ بندی iPhone 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر