;
coinex

پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها با نام سوپر (Super) توسط متا راه‌اندازی می‌شود

بنابر جدیدترین گزارش‌ها، متا شرکت مالک اینستاگرام و واتساپ در حال توسعه یک پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها با نام سوپر (Super) است که تمرکز آن بر پخش زنده ویدیویی است.

متا در حال آزمایش و توسعه یک پلتفرم جدید برای پخش زنده با نام سوپر است که برای اینفلوئنسرها و تولیدکنندگان محتوا در شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد.

این پلتفرم به اینفلوئنسرها اجازه می‌دهد تا علاوه بر میزبانی از پخش زنده‌ها، از این کار درآمد کسب کنند و با مخاطبان خود نیز تعامل بیشتری داشته باشند. این شرکت ظاهرا حتی بین 200 تا 3000 دلار به برخی از اینفلوئنسرهای معروف پول پرداخته تا برای 30 دقیقه از این پلتفرم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام

سوپر (Super) ؛ پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها

پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها با نام سوپر (Super) توسط متا عرضه می‌شود

بنابر اطلاعاتی که اخیرا فاش شده، توسعه این پلتفرم جدید از اواخر سال 2020 آغاز شد و حال این پروژه توسط تیم New Product Experimentation متا هدایت می‌شود. سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای در این باره گفته:

Super یک محصول تجربی کوچک و مستقل است که توسط New Product Experimentation ساخته شده و در حال حاضر تحت آزمایش گروه کوچکی از محتواسازان قرار دارد.

بیزینس اینسایدر نیز گزارش داده که متا اخیرا با چند تولیدکننده محتوا تماس گرفته و از آن‌ها خواسته تا پروژه جدید را آزمایش کنند. این پلتفرم ظاهرا قابلیت‌هایی مشابه با توییچ دارد و در حال حاضر از سوی کمتر 100 محتواساز از جمله اندروید ادواردز و وینا اسکای در حال آزمایش است.

این پلتفرم در حال حاضر مبتنی بر یک سیستم پلکانی عمل می‌کند و هر کاربر با پرداخت مبلغی می‌تواند به ویژگی‌های مختلف آن دسترسی داشته باشد. مخاطبان همچنین می‌توانند از استریمرهای مورد علاقه خود حمایت نقدی کنند. طبق گزارش‌های دیگر، 100 درصد حمایت‌های نقدی و درآمدهای حاصل از فروش سرویس‌های پلکانی به خود تولیدکنندگان محتوا می‌رسد.

پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها با نام سوپر (Super) توسط متا عرضه می‌شود

سخنگوی متا در این باره گفته که این سرویس در حال حاضر تنها در حالت وب در دسترس است، اما از آنجایی که متا حدود 2 سال است که به طور مخفیانه در حال آزمایش آن بوده، احتمالا هدف نهایی عرضه سوپر در قالب یک محصول کاملا مستقل و برجسته از خانواده سرویس‌های اجتماعی متا است.

ایده این پلتفرم جدید مشخصات نشان می‌دهد که متا معتقد است حوزه پلتفرم‌های پخش زنده می‌تواند برای اینفلوئنسرها و محتواسازان جای کار بیشتری داشته باشد. در حال حاضر مشخص نیست که این سرویس چه زمانی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، اما احتمالا با دریافت بازخورد محتواسازان تغییرات کوچکی را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پلتفرم مخصوص اینفلوئنسرها با نام سوپر (Super) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر