;
coinex

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس ؛ راهکارهای مخفیانه دیدن استوری دیگران!

در اینکه قابلیت استوری از جذاب‌ترین بخش های اینستاگرام است شکی نیست. اما آیا راهی برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس وجود دارد؟

در این مطلب می خواهیم به شما دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس را آموزش دهیم. چگونه استوری ببینیم و نفهمد؟ سوال مهمی است که این گفتار در پی پاسخگویی به آن است.

همان طور که احتمالا در جریان هستید، محبوب‌ترین پلتفرم شبکه های اجتماعی در میان جوانان و نوجوانان در حال حاضر اینستاگرام است.

این روزها استفاده از ویژگی به اشتراک گذاری استوری ها در این شبکه اجتماعی رو به افزایش است و هر روز به تعداد افرادی که استوری هایی از خود یا علایق شان در اینستاگرام می گذارند اضافه می شود.

وقتی دوست شما استوری خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد و شما برای مشاهده آن کلیک می کنید، نام شما در فهرست بازدید کنندگان آن استوری برای دوست تان درج می شود و او متوجه می شود که شما استوری وی را دیده اید.

حالا تصور کنید، تحت شرایطی شما علاقمند هستید استوری دوست تان را ببینید ولی دوست ندارید در فهرست اسامی بازدید کنندگان نام شما درج شود و دوست تان متوجه شود، شما صفحه وی را مشاهده کرده اید. در حقیقت شما به دنبال دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس هستید.

در این مطلب می خواهیم به در پاسخ سوال چگونه استوری ببینیم و نفهمد، تمام راهکارهای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس را به شما ارائه دهیم. با تکراتو همراه باشید.

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

اگر شما یکی از کاربران اینستاگرام باشید، قطعا می دانید زمانیکه شما استوری شخص یا اشخاصی را در این صفحه اجتماعی مشاهده می کنید، منتشر کننده استوری می تواند نام شما را به عنوان کاربری که استوری اش را مشاهده نموده است متوجه شود.

دیدن مخفیانه استوری
دیدن مخفیانه استوری

اما همیشه دوست نداریم تا نام کاربری ما به عنوان کاربری که استوری شخص مقابل را مشاهده نموده است، دیده شود. بدین معنا به دنبال دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس هستیم و میخواهیم هیچ اثری از نام کاربری ما وجود نداشته باشد. ایا چنین ویژگی و قابلیتی ممکن است؟ در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس ممکن است؟

در حالی که در مورد شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌کنیم، اینستاگرام به دلیل محبوبیت زیاد و تعداد کاربر زیاد، اولین موردی است که به نظرمان می‌رسد.

روزهایی که افراد در رسانه های اجتماعی گپ می زدند تمام شده است. امروز زمانی است که تصاویر بلندتر از کلمات صحبت می کنند. به همین دلیل بخش Stories از محبوب ترین بخش های اینستاگرام است.

دیدن مخفیانه استوری
دیدن مخفیانه استوری

همانطور که می دانید وقتی استوری یکی از دوستان خود یا کاربران را در اینستاگرام مشاهده می کنید، آن فرد متوجه خواهد شد که چه کسانی استوری او را مشاهده می نمایند. اما برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس راهکارهایی وجود دارد.

وقتی استوری شخص را می بینید، آن شخص با بررسی فهرست کسانی که استوری را دیده اند به سادگی متوجه خواهد شد. با این وجود، اگر به دنبال دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس هستید، روش ها و ابزارهای مختلفی وجود دارد که ممکن است کاربردی باشند.

در ادامه راهکارهای دیدن مخفیانه استوری را به شما آموزش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام

اینستاگرام را می‌توان یکی از پر مخاطب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان دانست. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس و ویدئو محور است اما از امکانات فرعی اینستاگرام که آن را جذاب کرده است، می‌توان به استوری و دایرکت اشاره کرد. استوری برای اشتراک گذاری عکس یا ویدئو موقت (۲۴ ساعته) به‌کار می‌رود.

تعداد محتواهایی که در استوری در طول روز به اشتراک گذاشته می‌شود، به مراتب از تعداد پست‌ها بیشتر است. همانطور که شما تعداد کسانی را که پست شما را دیده‌اند، می‌توانید ببینید، در استوری هم امکان دیدن مخاطبینی که استوری شما را دیده‌اند، وجود دارد.

اما گاهی اوقات ممکن است به دلایل مختلف شما به دنبال دیدن مخفیانه استوری افراد باشید!  آیا راه حلی هست؟! این راهکارها عبارتند از:

ذخیره کردن استوری اینستاگرام

احتمالا با ابزارهای دانلود استوری و عکس از اینستاگرام آشنایی دارید. اگر هم ندارید، قطعا این را میدانید که اینستاگرام به صورت پیشفرض امکان دانلود هیچ عکس و محتوای تصویری را به کاربرانش نمیدهد.

خب آیا هیچ راهی نیست؟ قطعا که هست! اپلیکیشن هایی وجود دارند که به طور اختصاصی برای دانلود محتوای تصویری از اینستاگرام ایجاد شده اند. برای مثال ممکن است شما از یک استوری یا عکس خوشتان بیاید و بخواهید آنرا دانلود کنید. با این ابزارها نسبت به این کار اقدام میکنید.

چگونه استوری ببینیم و نفهمد
چگونه استوری ببینیم و نفهمد

خب مسئله اینجاست که دانلود استوری یا عکس از اینستاگرام تنها کاربرد آنها نیست. در حقیقت شما با استفاده از این ابزارها میتواند استوری افراد را دانلود کرده و ذخیره کنید و در گالری گوشی خود آنرا ببینید، بدون آنکه نامی از شما در فهرست افرادی که استوری را دیده اند ثبت شود. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این روش فقط برای کاربران اندروید امکان پذیر است.

  • ابتدا برنامه Instagram Story Viewer را نصب کنید و داخل برنامه وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  • سپس نام (آی دی) کاربری را که می خواهید استوری او را ببینید را بطور کامل وارد کرده و  جست و جو کنید و پس از پیدا کردن آن کاربر دو گزینه پیش رو دارید:
  1.  Save (پیشنهادی): به شما اجازه می دهد استوری را به عنوان یک ویدئو ذخیره کنید و آن را ببینید.
  2.  Share: این گزینه در حالی که استوری را به عنوان یک ویدئو ذخیره می کند، به شما اجازه می دهد آنرا با دیگران از طریق برنامه هایی مانند WhatsApp و… به اشتراک بگذارید.

دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام با افزونه Chrome IG

این روش هم صرفا در مورد ویندوز کاربرد دارد و برای استفاده از آن باید از مرورگر کروم استفاده کنید. اما برای استفاده از آن ابتدا باید آنرا دانلود کنید.

لینک دانلود افزونه Chrome IG

این افزونه متعلق به مرورگر کروم است. به مانند تمام افزونه های کاربری موجود برای کروم، این افزونه نیز پس از نصب به سادگی در دسترس شما خواهد بود.

چگونه استوری ببینیم و نفهمد
چگونه استوری ببینیم و نفهمد

برای استفاده از این افزونه و دیدن مخفیانه استوری اینستاگرام باید ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید. سپس نام کاربری خود و پسورد حساب را وارد کنید تا Log in شوید. اینک باید از منو تولبار مرورگر کروم خود وارد افزونه Chrome IG Story شوید.

سپس در این مرحله می توانید بر روی تمام استوری هایی که دوستان شما به اشتراک گذاشته اند را مشاهده کنید و بر روی آن کلیک نمایید و بصورت ناشناس استوری های را مشاهده کنید.

چگونه استوری ببینیم و نفهمد
چگونه استوری ببینیم و نفهمد

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که در صورتی می توانید استوری را بصورت ناشناس مشاهده کنید که حساب کاربری شخص مورد نظر قفل نبوده و در حالت Public یا عمومی قرار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

سایت های دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن

وبسایت‌های زیادی در زمینه دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن و سایر خدمات مربوط به اینستاگرام وجود دارند که بعضی از بهترین موارد آنها عبارتند از:

Storiesig : ابتدا وارد سایت storiesig.com شوید.

سپس آیدی فرد مورد نظر خود را به‌طور کامل وارد کنید. اگر مخاطب شما استوری داشته باشد، می‌توانید آن را مخفیانه مشاهده و یا دانلود کنید. این سایت یکی از محبوب‌ترین ابزارهای آنلاین در این زمینه است.

Story Insta: ابتدا وارد سایت storyinsta.com شده، سپس نام کاربری شخص مورد نظر خود را وارد کنید. به ‌راحتی با این ابزار کارآمد می‌توانید استوری‌ها را دانلود و یا مشاهده کنید.

Story Downloader: یک ابزار عالی برای مشاهده استوری اینستاگرام Instagram Story Downloader بوده که کاملا رایگان است و بر روی تمامی دستگاه‌ها قابل اجراست.

بیشتر بخوانید:

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با یک تکنیک ساده!

یک تکنیک ساده و البته قدیمی برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن آن چیزی است که به روش زیرچشمی دیدن معروف است! اما این روش چیست؟‌ شاید تا به حال آنرا کشف کرده باشد اما به هر صورت من آنرا برایتان توضیح خواهم داد.

ابتدا اینستاگرام را باز کنید و اجازه دهید تمام استوری ها لود شوند. فهرست جدیدترین استوری ها در نوار بالای صفحه مرتب شده اند.

حال در نوار استوری‌ها، آن موردی که میخواهید بدون سین خوردن مشاهده کنید را پیدا کنید. برای نمونه من در تصویر زیر قصد دارم استوری که دور آن با خط قرمز مشخص شده را ببینم.

چگونه استوری ببینیم و نفهمد
چگونه استوری ببینیم و نفهمد

احتمالا میپرسید پس آن رنگ آبی چه میگوید! بله ما برای دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن در این تکنیک نیاز به کمک یک استوری دیگر داریم که برایمان مهم نباشد در لیست سین کنندگان آن هستیم یا نه!

چگونه استوری ببینیم و نفهمد
چگونه استوری ببینیم و نفهمد

خب حال استوری آبی رنگ را باز میکنم. برای متوقف کردن نوار حرکت استوری، همانطور که میدانید باید انگشت خود را بر روی صفحه نگه دارید. وقتی استوری آبی را باز کردم، اینکار را انجام میدهم و در همان حال و بدون برداشتن انگشت، استوری را به سمت چپ میبرم، در این لحظه و مطابق با تصویر زیر، استوری قرمز رنگ که هدف اول ما بود تا حد زیادی قابل مشاهده میشود. البته باید مواظب باشد که استوری شخص مورد نظر کاملا بر روی صفحه قرار نگیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدن استوری اینستاگرام بدون سین خوردن با قطع کردن اینترنت

این روش ساده‌ترین و قدیمی‌ترین روش است! ابتدا وارد اینستاگرام شوید و اجازه دهید تا استوری‌ها به‌طور کامل لود شوند.

سپس استوری فرد مورد نظر خود را پیدا کنید. حال اینترنت خود را قطع و سپس حالت هواپیما موبایل خود را فعال کنید تا اینترنت کاملا قطع شود.

حالا می‌توانید استوری فرد موردنظر خود را به‌طور مخفیانه نگاه کنید. البته تجربه ثابت کرده است این روش برای بعضی‌ها کار می‌کند و برای بعضی‌ها نه!

بهتر است قبل از انجام، ابتدا این روش را آزمایش کنید!

بیشتر بخوانید:

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس با بلاک کردن!

آخرین روش برای دیدن استوری اینستاگرام بدون فهمیدن شخص مورد نظر ، دیدن استوری و بلاک کردن آنها میباشد. اگر شما میخواهید استوری یک فرد را بطور ناشناس ببینید میتوانید استوری آنها را ببینید و بلافاصله آنها را تا زمان انقضای استوریشان بلاک کنید!

البته یک راهکار دیگر هم این است که اگر خواستید استوری دوستان و آشنایان را ببینید اما نخواستید آنها را بلاک کنید، میتوانید یک اکانت جدید بسازید و یا با یک اکانت دیگر اینکار را انجام دهید. یک اکانت فیک!

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر