;
coinex

فوری: سردار آزمون به استقلال پیوست [+عکس شوخی عجیب بازیکن استقلال]

سردار آزمون به استقلال پیوست. این خبر در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سردار آزمون در صفحه شخصی اش گفته است: «پرسپولیس در این سال‌ها تیم یکدستی بوده و توانسته قهرمان شود و به نظرم این قهرمانی به خوبی شرایط این تیم را نشان می‌دهد؛ اینکه بازیکنان در تیم قهرمان یکدل باشند، بسیار مهم است که فکر می‌کنم در پرسپولیس این مسئله بود و این برای تیم قهرمان خیلی مهم است. تیم پرسپولیس هم ماشالله دارد و هواداران خیلی خوب و امیدوارم بترکانند، البته که هیچی برای من تراکتور نمی‌شود!»

سردار آزمون به استقلال پیوست!

آزمون می گوید:

استقلال هم تیم خیلی خوبی است و من واقعا این تیم را خیلی دوست دارم، دوستان خیلی خیلی خوب من هم انجا باشند و الان فکر می‌کنم همه از استقلال راضی باشند.

انتقال آزمون به استقلال؟

امیرحسین صادقی با انتشار یک استوری طنز در اینستاگرام به بنر عجیب شهرداری تهران واکنش نشان داد.

سردار آزمون به استقلال پیوست [+عکس]

سردار آزمون روز یکشنبه 11 دی در گنبد کاووس ایران متولد شد. آزمون سنی مذهب و ترکمن اصیل است. او فوتبال را طی سفری خانوادگی به ترکمنستان در سن 9 سالگی شروع کرد و وقتی 17 سال داشت در روبین کازان روسیه لژیونر شد.

شهرداری تهران در پی شائبه اختلاف بازیکنان تیم ملی ایران بنری در سطح شهر تهران نصب کرده که سردار آزمون را در لباس استقلال نشان می دهد. امیرحسین صادقی به شوخی نوشت: سردار آزمون با قرارداد یکساله توسط شهرداری تهران به استقلال پیوست.

این عکس را در ادامه تماشا کنید:

سردار آزمون به استقلال پیوست [+عکس]

آزمون دانشجوی دانشگاه روسیه در رشته مدیریت ورزشی بوده است. پدر وی خلیل آزمون بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران بود و مادرش نیز به خانه داری مشغول است. جالب است بدانید که سردار در رشتۀ والیبال هم فعالیت داشت و به تیم ملی والیبال زیر 15 سال ایران دعوت شد.

در این بنر هشتگ ما برادریم قرار داشت و سردار آزمون با پیراهن استقلال در کنار مهدی طارمی که پیراهن پرسپولیس به تن کرده دیده می‌شد. این درحالی است که آزمون هرگز سابق حضور در استقلال را نداشته و همین موضوع باعث واکنش امیرحسین صادقی شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (12 نظر)

    من هم ازش نفرت دارم

    پاسخ

    اه اه اینقد از این سردار آزمون بدم میاد🤮

    پاسخ

    آخ گفتی ،
    اصلا فوتبال خوبی بازی نمی کنه ‌.

    پاسخ

    سردار آزمون بمیره ازین حال کیسه تیمی هست که میاد محبوبیت خودش را از دست میده حالا ببینید و افت میکنه آزمون

    پاسخ

    سردار آزمون به استقلال پیوست
    منطقیه

    پاسخ

    دوستان سردار تراکتور ی هستن
    چرا باید با پیراهن تیم دیگری نشان داده شود.
    حق انتخاب داشتن ایشون و فرمودند که من عاشق تراکتور هستم.

    پاسخ

    سردار آزمون بچگی توی آکادمی سپاهان بود محل زندگیشان هم شاهین شهر بود

    پاسخ

    کمبود اسطوره در تیم دوچرخه سواران موج میزنه

    پاسخ

    سردار آزمون ظالمی رضائیان چهارنفر از استقلال دونده از سپاهان سرمربی درفردنیوز گفت عملکرد طارمی جهانبخش رامین رضائیان سنگها بال رفته جوانان هستندبهتراز اینها باد بازی در تیم ملی نداریم

    پاسخ

    لطفا ارسال کنید متشکرم

    پاسخ

    سردارجان یه روز در بازی تراکتور بیا تبریز مشتاق دیدار هستیم فدای معرفت وغیرتت

    پاسخ