;
coinex

تماشا کنید: اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23 منتشر شد

اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23 منتشر شد. این عنوان در تاریخ 18 شهریور سال جاری برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.


متاسفانه هنوز اطلاعات جامعی درباره جزئیات بازی و بخش‌های مختلف آن منتشر نشده است؛ اما ناشر بازی NBA یعنی استودیو 2k games، این موضوع را بیان کرد که به زودی اطلاعات بیشتری درباره عنوان جدید سری NBA در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

اطلاعات منتشر شده در اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23

این بازی در تاریخ ذکر شده، برای دارندگان کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌هاش شخصی عرضه می‌شود. در ادامه، تریلر گیم پلی NBA2K23 را مشاهده می‌کنید.

NBA گیم پلی

اخیرا این موضوع تایید شد که تصویر بازیکن برجسته لیگ بسکتبال NBA یعنی مایکل جردن روی کاور نسخه‌های چمپیون ادیشن و مایکل جردن ادیشن NBA 2K23 خواهد بود. لازم به ذکر است که تصویر دوین بوکر، کاور نسخه استاندارد این عنوان مورد انتظار است.

با مشاهده اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23 می‌توانید شاهد پیشرفت گرافیکی بازی و جزییاتی از آن باشید. این جزییات شامل شادی‌ پس از کسب امتیاز بازیکنان و چگونگی حرکت آن‌ها در زمین بازی می‌شود. علاوه بر موارد ذکر، در تریلر منتشر شده شاهد بخش NBA بانوان هستیم که با نام WNBA شناخته می‌شود.

اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تریلر گیم پلی NBA 2K23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر