;
coinex

تبلت تاشو سامسونگ به زودی معرفی می‌شود

گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهند که قرار است به زودی شاهد عرضه و رونمایی از اولین تبلت تاشو سامسونگ باشیم.

همان طور که می‌دانید قرار است به زودی در چند روز آینده شاهد عرضه و رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو سامسونگ در رویداد Unpacked باشیم.

اما سوالی که این روزها ذهن مخاطبان را درگیر کرده است این است که پس از عرضه رسمی گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 چه اتفاقی خواهد افتاد؟ آیا باید برای محصول تاشو بعدی سامسونگ یک سال دیگر منتظر بمانیم؟ یا اینکه این شرکت امسال دستگاه تاشو سومی را عرضه خواهد کرد؟

بیشتر بخوانید: بهترین تبلت‌های 2022

تبلت تاشو سامسونگ

بر اساس گزارش‌های وب سایت خبری Naver، این احتمال وجود دارد که کمپانی سامسونگ اولین تبلت تاشو خود را همزمان با سری گلکسی تب S9 معرفی کند.

بیشتر شایعات منتشر شده در فضای مجازی بر روی گوشی‌های Z Flip ،Z Fold و ساعت‌های هوشمندگلکسی واچ متمرکز هستند و متاسفانه اطلاعات زیادی درباره Galaxy Tab S9 در دست نیست.

با این حال، با فرض اینکه سامسونگ از برنامه سالانه رونمایی خود پیروی کند، انتظار می‌رود که سری تب S9 و اولین تبلت تاشو گلکسی حدود ژانویه تا فوریه 2023 عرضه شوند.

همگان بر این موضوع واقف هستند که شرکت سامسونگ تقریبا یک دهه کامل را برای کار بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو صرف کرده است. این فناوری با اولین گوشی گلکسی فولد به واقعیت تبدیل شد و با گذشت زمان نیز در حال بهبود است.

تبلت تاشو سامسونگ

در این میان شرکت سامسونگ نیز از هر فرصتی برای نمایش طراحی‌های جدید و منحصر به فرد خود بر اساس فناوری صفحه نمایش تاشو استفاده کرده است. این شرکت تا به امروز نمونه‌های اولیه صفحه نمایش‌های تاشو، کشویی و رول شونده را تولید کرده و ده‌ها مفهوم و ایده را نیز در این زمینه به ثبت رسانده است. برای مثال تولید یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو 17 اینچی گلکسی بوک یکی از ایده‌های جالبی است که توسط شرکت سامسونگ مطرح شده است.

با در نظر گرفتن نکات ذکر شده، هنوز خیلی زود است که درباره طراحی اولین تبلت تاشو سامسونگ نظر قطعی بدهیم، اما طراحی این تبلت بر اصل ارائه یک صفحه نمایش بزرگ، فشرده و جمع وجور با قابلیت باز و بسته شدن، استوار است.

همچنین بر اساس اخبار گزارش شده، شرکت سامسونگ با استفاده از سری گلکسی Z Tab و Flex S سعی دارد تا جایگاه خود را در بازار به عنوان اولین تولید ‌کننده صفحه نمایش تاشو مستحکم کند و در عین حال محبوبیت Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را افزایش دهد. همان طور که می‌دانید این دو دستگاه قرار است در 10 آگوست در رویداد رونمایی سامسونگ عرضه شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین تبلت تاشو سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر