;
coinex

انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns باز هم به تعویق افتاد

طبق اخبار به دست رسیده انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns باز هم به تعویق افتاده است. در حال حاضر این بازی از مورد انتظارترین عناوین سال محسوب می‌شود.

بازی Marvel’s Midnight Suns دیگر از بهترین بازی های PS5 در سال 2022 است که در دنیای مارول جریان دارد. بازی Marvel’s Midnight Suns یک بازی استراژی نوبتی کارت محور است که زوایه دوربین آن سوم شخص بوده و در حالت‌هایی که نبرد در کار نیست مثل سایر بازی‌های سوم شخص رفتار می‌کند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های اندروید 2022

انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns

طبق جدیدترین اخبار به دست رسیده، شرکت تیک-تو اینتراکتیو در جریان جلسه‌ی ارائه‌ی گزارش مالی، در سه ماهه‌ی اول سال مالی 2023 اعلام کرد که انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns به تعویق افتاده و از روز 15 مهر ماه یعنی 7 اکتبر امسال به زمان نامشخصی موکول شده است.

با توجه به گزارش‌ها و اخبار منتشر شده از این بازی انتطار می‌رود در سال جاری میلادی یا نهایتا ماه مارس 2023 که پایان سال مالی کنونی شرکت تیک-تو است، منتشر شود.

این تاریخ انتشار فقط برای نسخه‌های نسل نهمی و پی سی بازی اعلام شده است. در حال حاضر تاریخ انتشار برای نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی Marvel’s Midnight مشخص نشده است. به نظر می‌رسد که نسخه‌های نسل هشتمی و سوئیچ این بازی ممکن است حتی پس از به پایان رسیدن سال مالی ۲۰۲۳ به بازار عرضه شوند.

انتشار بازی Marvel’s Midnight Suns

مدیر عامل شرکت تیک-تو در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است:

«این تأخیر به خاطر جست‌وجو برای کیفیت، کسب اطمینان از اینکه بازی فوق‌العاده‌ای در دست ساخت داریم و اطمینان پیدا کردن از اینکه تا جای ممکن خوب خواهد بود، رخ داده است»

همچنین وی در خصوص احتمال تاخیرر مجدد این بازی گفته است که بسیاری از بازی‌ها در طول مدت یک سال مالی جابه‌جا شده‌اند و تاثیرات زیادی بر وضعیت مالی شرکت گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی Marvel’s Midnight Suns چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر