;
coinex

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان ؛ بیوگرافی و عکس

ما در این نوشتار تکراتو به معرفی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان جدیدترین مجموعه شبکه خانگی نماوا می‌پردازیم، تا پایان همراه ما باشید.

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی، یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1401 بوده و روایتگر داستانی کمدی و جذاب، در بستری تاریخی است.

مجموعه‌ی شبکه مخفی زنان ساختاری خلاقانه دارد و این خلاقیت حتی در تیتراژ ابتدایی با جمله‌ها و عبارات جالب و طنزی که برای معرفی بازیگران و عوامل نوشته‌ شده، کاملا مشهود است.

سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی و شقایق دهقان بازیگران مشهوری هستند که در سریال شبکه مخفی زنان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این نوشتار به داستان و زندگینامه بازیگران سریال شبکه مخفی زنان می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال های محرم 1401 [+ساعت پخش و تکرار]

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

نکته مهم درباره‌ی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان ، نقش‌آفرینی لیلا حاتمی در این مجموعه است؛ این دومین حضور او در شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در سریال شبکه مخفی زنان که نویسندگی آن را محمد رحمانیان و محسن قرائی برعهده دارند، علاوه بر بازیگرانی که نام بردیم، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، به‌آفرید غفاریان، اصغر سمسارزاده شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد نیز به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

به گفته‌ی عوامل سریال شبکه مخفی زنان، این مجموعه 30 قسمتی است و هر هفته در روز جمعه ساعت 12 از پلتفرم نماوا منتشر می‌شود. با توجه به پخش این سریال که به صورت اینترنتی است، ساعت تکراری برای آن وجود ندارد و هر زمان می‌توانید به صور آنلاین و یا ذخیره شده آن را تماشا کنید.

شما در ادامه علاوه بر بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان ،می‌توانید عکس بازیگران سریال شبکه مخفی زنان را نیز مشاهده کنید.

لیلا حاتمی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

لیلا حاتمی در نهم مهر ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمد. او دو سال در رشته مهندسی برق دانشگاه پلی‌تکنیک تهران تحصیل کرد اما در نهایت آن را رها کرد. حاتمی با توجه به علاقه‌ای که به زبان فرانسوی داشت، به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن‌جا مشغول به تحصیل در رشته ادبیات فرانسه شد.

لیلا حاتمی فرزند علی حاتمی کارگردان صاحب سبک سینمای ایران است. او در سال ۱۳۷۷ با علی مصفا (بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی) ازدواج کرده‌ و دو فرزند (1 دختر، 1 پسر) دارد.

لیلا حاتمی بازیگری را از 1363 با بازی در فیلم «کمال الملک» که یکی از بهترین فیلم های علی حاتمی است، آغاز کرد. او در نوزده سالگی در فیلم «دلشدگان»؛ یکی دیگر از ساخته‌های پدرش، حضوری درخشان داشت.

ایشان در سال 1376 با بازی در فیلم لیلا که یکی از بهترین فیلم های داریوش مهرجویی به شمار می‌آید، به شهرت رسید. لیلا حاتمی تا کنون در فیلم های ماندگار زیادی به ایفای نقش پرداخته و دو بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم فجر شده است.

وی به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، فارسی، آلمانی و ایتالیایی مسلط است و در سال ۱۳۹۱ از سوی دولت فرانسه نشان لژیون دونور را دریافت کرد.

کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از ششمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی سانفرانسیسکو  و نیز دریافت خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن از شصت و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین از از دیگر افتخارات کارنامه‌ی هنری لیلا حاتمی هستند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سفر سبز ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال پرده نشین ؛ بیوگرافی و عکس

مهدی هاشمی در نقش مدبر الملک

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان
بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

مهدی هاشمی متولد شانزدهم آذر ماه سال 1325 در لنگرود گیلان است. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران بوده و از 1348 کارش را با بازی در تئاتر شروع کرده است.

او با نقش‌آفرینی در مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان به کارگردانی داریوش فرهنگ به شهرت رسید. هاشمی اولین بازی سینمایی‌اش را در فیلم «زنده باد …» به کارگردانی خسرو سینایی تجربه کرد.

مهدی هاشمی برای بازی در فیلم‌های دو فیلم با یک بلیت (۱۳۶۹)، آلزایمر (۱۳۸۹) و آقا یوسف (۱۳۹۰) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

مهدی هاشمی با گلاب آدینه ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترک آن‌ها دختری به نام نورا است. اما این زوج هنرمند پس از سال‌ها زندگی از هم جدا شدند. در حال حاضر مهدی هاشمی با مهرنوش صادقی همسر دومش زندگی می‌کند.

باران کوثری در نقش پروین اعتصامی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان را با باران کوثری ادامه می‌دهیم، او در بیست‌وپنجم مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. وی دختر رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

ایشان فارغ‌التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره است. اولین تجربه بازیگری کوثری در سال 1370، با بازی در فیلم «بهترین بابای دنیا» به کارگردانی داریوش فرهنگ، رقم خورد.

بازی‌های بعدی باران کوثری تا سال ۱۳۸۰، در فیلم‌های مادرش (رخشان بنی اعتماد) بوده است. او در سال 1377 با حضور در سریال «بگذار آفتاب برآید» به طور حرفه‌ای کارش را دنبال کرد و در همین سال با نقش‌آفرینی در سریال موفق صاحب دلان به کارگردانی محمدحسین لطیفی مشهور شد.

سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بخش سودای سیمرغ سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «کوچه بی‌نام»، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم «خون‌بازی» و «روز سوم» و جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره بین‌المللی فیلم دوبلین در سال ۲۰۱۹ برای بازی در «عرق سرد» بخشی از جوایز و افتخارات کارنامه‌ی هنری باران کوثری هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های پریناز ایزدیار ؛ از خط ویژه تا ملاقات خصوصی

بازیگران سریال معصومیت از دست رفته ؛ بیوگرافی و عکس

سیامک انصاری در نقش میراز محمود زنبورک‌چی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان
عکس بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

سیامک انصاری، در دوازدهم مرداد سال 1347 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد تهران مرکز بوده و تجربه کارگردانی و اجرا هم دارد.

با اینکه سیامک انصاری آثار مهم و جدی بسیاری در کارنامه هنری خود دارد، اما بیشتر به عنوان یک بازیگر طنز و کمدی شناخته می‌شود.

سیامک انصاری بازیگری را به‌طور جدی از نقش‌آفرینی در یک سکانس از فیلم آغاز کرد و پس از آن در سال 1373 وقتی 26 ساله بود بصورت حرفه‌ای با بازی در سریال دیدار وارد قاب تلویزیون شد.

وی در سال 1374 با نقش‌آفرینی در فیلم سفر به چزابه کنار فرهاد اصلانی و عاطفه رضوی بازی در سینما را تجربه کرد. او از سال 1381 با بازی در نقش سپهر مهتابی در سریال پاورچین کار خود را در ژانر کمدی با مهران مدیری آغاز کرد.

سیامک انصاری علاوه بر بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، در سمت‌های مجری‌گری، بازیگری آگهی تلویزیونی، کارگردانی تلویزیون، کارگردانی شبکه خانگی و دستیار کارگردانی در سینما نیز فعالیت داشته است.

پدر سیامک انصاری تاجر فرش و مادرش خانه دار است. او در سال 90 با خانم طناز هادیان ازدواج کرد. اما این وصلت پایان خوشی نداشت و آن‌‌ها پس از 7 سال زندگی مشترک، در سال 1397 از هم جدا شدند.

شقایق دهقان

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

شقایق دهقان در چهارم اسفند ماه سال ۱۳۵۷ در گیسن آلمان به دنیا آمد. او پس از اخذ دیپلم و یک دوره کلاس عروسک گردانی شرکت کرد. وی فعالیت هنری خود را از هیجده سالگی و با نوشتن برای برنامه کودک آغاز کرد.

دهقان با نقش آفرینی در مجموعه‌های نود شبی مهران مدیری به بازیگری مشهور تبدیل شد و در سال ۱۳۹۰ با بازی در نقش خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت به اوج شهرت خود رسید.

شقایق دهقان در سال 1381 با مهراب قاسم‌خانی ازدواج کرد. ثمره‌ی ازدواج آن‌ها یک پسر به نام نویان است. او در سال 1397 از همسرش جدا شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های جواد عزتی ؛ از خورشید تا جهان با من برقص!

بهترین فیلم ها و سریال های طناز طباطبایی

حمید فرخ نژاد

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

حمید فرخ نژاد در بیست و هشتم فروردین ماه سال 1348 در آبادان به دنیا آمد. او دارای لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با فیلم کوتاه آغاز کرده است.

ایشان در سال 1369 با ایفای نقش در فیلم «کوچه های عشق» بازیگری را به طور حرفه‌ای دنبال کرد. نقش‌آفرینی در فیلم «عروس آتش» در 1376 او را به شهرت رساند.

حمید فرخ‌نژاد در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی به ایفای نقش پرداخته است، فیلم‌های ارتفاع پست، به رنگ ارغوان، گشت ۲، خوب بد جلف، چهارشنبه‌سوری، استرداد، زندگی خصوصی آقا و خانم میم، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو از بهترین آثار او به شمار می‌آید.

بهترین بازیگر مرد یازدهمین دوره جشنواره فیلم دفاع مقدس برای بازی در فیلم‌های دموکراسی تو روز روشن و شب واقعه، بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو برای نقش‌آفرینی در فیلم طبل بزرگ زیر پای چپ و دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم استرداد، برخی از جوایز و افتخارات کارنامه هنری حمید فرخ‌نژاد هستند.

آقای فرخ نژاد در دوران دانشکده با فروزان جلیلی‌فر که طراح صحنه و لباس است، آشنا شد و با او ازدواج کرد. این زوج هنرمند یک پسر به نام فرید دارند.

احمد مهران‌فر

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

احمد مهران‌فر زاده‌ی دهم خرداد ماه سال ۱۳۵۴ در برزک کاشان است. او دارای مدرک لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشکده هنرهای زیباست. مهران‌فر متاهل و یک پسر به نام نیک دارد.

احمد مهران‌فر کارش را از سال ۱۳۷۸با بازی جدی و حرفه‌ای در تئاتر آغاز کرد، سپس با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ وارد سینما شد. وی در سال 1390 با بازی در نقش ارسطو (سریال پایتخت 1) به شهرت رسید.

او همزمان با اجرا نمایش و فعالیت در تئاتر، در فیلم‌های زیادی همچون حقیقت گمشده، درباره‌ی الی… و آتش‌بس نیز به ایفای نقش پرداخت.

نمایش ادیپ افغانی یکی از آثار کارنامه هنری احمد مهران‌فر بوده که نویسندگی و کارگردانی آن را به عهده داشته است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های پارسا پیروزفر

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی

شبنم مقدمی در نقش سلطان

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان
عکس بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال شبکه مخفی زنان می‌رسیم به شبنم مقدمی که متولد سوم فروردین ماه سال 1351 در تهران است. وی دارای لیسانس ادبیات فارسی بوده و بازیگری از دوران دانشگاه با تئاتر دانشجویی آغاز کرده است.

مقدمی در سال 1376 با بازی در سریال «گل های آفتابگردان» به طور حرفه‌ای فعالیت هنری خود را ادامه داد. وی با ایفای نقش در سریال زیر تیغ به شهرت رسید.

شبنم مقدمی سابقه‌ی اجرا در برنامه‌های «هفت شنبه»، «خط خطیم»، «کبوتری ناگهان» و «هفت ترانه» را دارد.

از آثار موفق کارنامه‌ی هنری وی می‌توان فیلم‌های زخمی، از صمیم قلب، به نام پدر، پاداش سکوت، فرزند خاک، خجالت نکش، تنهایی و شبی که ماه کامل شد را نام برد.

مقدمی در 1384 با علیرضا آرا (کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرده است.

امیرحسین رستمی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان
زندگینامه بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

امیرحسین رستمی، زاده‌ی دوازدهم بهمن ماه سال 1354 در تهران است. او دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد بوده و به واسطه پیمان قاسم‌خانی برای بازی در سریال شمس العماره معرفی شد و با بازی در این سریال در نقش شکور به شهرت رسید.

دودکش ، شهرزاد، دختران حوا، ساخت ایران، نهنگ عنبر و لیسانسه‌ها از دیگر کارهای موفق امیرحسین رستمی هستند.

امیرحسین رستمی ازدواج کرده است و یک پسر به نام آرشیا دارد. وی مدیر یک شرکت بازرگانی و جوان‌ترین عضو اتاق بازرگانی ایران و امارات است. رستمی از سال 1384 وارد عرصه مدلینگ شده است.

خوش پوشی برای رستمی اهمیت ویژه‌ای دارد. او عاشق طبیعت، فصل بهار و تابستان، گل و ورزش هایی مانند شنا و تنیس است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آفتاب پرست ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

یلدا عباسی زنجانی

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

یلدا عباسی زنجانی متولد سی‌ام آذر 1366 در تهران است. وی دارای لیسانس رشته کارگردانی سینماست. او در بیست و یک سالگی با اجرای نمایش در تئاتر کارش را آغاز کرد، و با شرکت در کلاس‌های استاد سمندریان و دکتر رفیعی، بازیگری را به طور حرفه‌ای آموخت.

در سال 1394 برای بازی در سریال طنز «عینک آفتابی» به کارگردانی رضا رشیدپور جلوی دوربین رفت و در همان سال با ایفای نقش در مجموعه «عطسه» به کارگردانی مهران مدیری به شهرت رسید.

یلدا عباسی در سیزدهم اسفند ماه سال 1395 با مهرداد پژوهش ازدواج کرد. همسر او فارغ‌التحصیل مقطع فوق لیساس در رشته مدیریت بازاریابی است.

مونا فرجاد

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در پایان نوشتار بیوگرافی بازیگران سریال شبکه مخفی زنان می‌رسیم به مونا فرجاد. وی در بیست و پنجم فروردین ماه سال 1363 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد نظری است. او دختر جلیل فرجاد (بازیگر و کارگردان) است.

وی از سه سالگی با بازی در مجموعه بهاران در کنار پدرش بازیگری را آغاز کرده است. او بازیگری را در تلویزیون و سینما ادامه داد تا در سال 1389 با بازی در سریال «ساختمان پزشکان» به شهرت رسید.

مونا فرجاد به نویسندگی علاقه‌ دارد و علاوه بر بازیگری در زمینه دوبله نیز مشغول فعالیت است.

داستان سریال شبکه مخفی زنان

در ابتدای قرن چهاردهم خورشیدی، زمانی که شاه در جریان جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان که در کشور ایجاد شده قرار می‌گیرد، ماموریت مهم و ویژه‌ای به یکی از درباریان خود می‌دهد.

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

در سال ۱۳۱۰ طبق دستور شاه، وزارت فرهنگ و هنر تصمیم به تشکیل کانون بانوان گرفته تا با تشکل‌های مشابه و جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان رقابت و سپس آن‌ها را حذف کند.

وزارت فرهنگ و هنر برای موفقیت در کاری که آغاز کرده، میرزا محمود زنبورک‌چی کارمند عالی‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال، را دعوت می‌کند تا همکاری دلبرجان تاجرباشی مسئولیت انتخاب اعضا و فعالیت کانون بانوان را، بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تابستان 1400

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

کارگردان سریال شبکه مخفی زنان

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان

سید افشین هاشمی ‌مرغزار که در عرصه هنر و سینما و تلویزیون به افشین هاشمی شهرت دارد، در بیستم مهر ماه سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل مهندسی شیمی از دانشگاه صنعت نفت آبادان بوده و مدرک فوق لیسانس کارگردانی خود را از دانشگاه هنر دریافت کرده است.

هاشمی از سال ۱۳۷۲ کار هنری خود را از تئاتر شروع کرد. او با نقش‌آفرینی در فیلم خیلی دور خیلی نزدیک (رضا میرکریمی) برای اولین بار بازیگری در سینما را تجربه کرد.

نمایش هدیه جشن سالگرد، فیلم پابرهنه در بهشت، فیلم مستند خط باریک قرمز، فیلم خداحافظ دختر شیرازی، مجموعه مسافرخانه سعادت، فیلم سال دوم دانشکده من، سریال گاوصندوق،‌ فیلم بهشت گمشده و سریال شبکه مخفی زنان از آثار برجسته‌ی کارنامه هنری افشین هاشمی به شمار می‌آیند.

افشین هاشمی یکی از بهترین بازیگران تئاتر، تلویزیون و سینماست که در کارگردانی، فیلمنامه ‌نویسی و نوازندگی نیز تبحر دارد.

سوالات متداول

بازیگران سریال شبکه مخفی زنان چه کسانی هستند؟

سیامک انصاری، لیلا حاتمی، مهدی هاشمی، باران کوثری، شبنم مقدمی، شقایق دهقان، مونا فرجاد، یلدا عباسی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین رستمی، رضا بهبودی، به‌آفرید غفاریان، اصغر سمسارزاده شهرام مسعودی و محمدرضا آزادفرد بازیگرانی هستند که در سریال شبکه مخفی زنان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

عوامل سریال شبکه مخفی زنان

  • کارگردان: افشین هاشمی
  • تهیه کننده: محمدحسن شانه ساززاده
  • نویسندگان فیلمنامه: محسن قرائی و محمد رحمانیان
  • آهنگساز: ویلیام نیری
  • مدیر فیلمبرداری: علیرضا زرین دست
  • تدوین: مهیار بهمنش
  • گریم: محمود دهقانی
  • طراح صحنه: مجید لیلاجی
  • طراح لباس: آذر نجیبی
  • صدابردار: احمد صابری

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال شبکه مخفی زنان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر