;
coinex

بازیگران مینی سریال درمانگر [بیوگرافی + عکس]

درمانگر یکی از جدیدترین مجموعه‌های فیلیمو بوده که در ژانر جنایی و رازآلود ساخته شده است. برای آشنایی با داستان و بازیگران مینی سریال درمانگر همراه ما باشید.

مینی سریال درمانگر داستانی رازآلود و جذاب دارد، نویسندگی آن را امین حسین پور بر عهده داشته و حسین مهکام  بازنویسی نهایی آن را انجام داده است.

مجموعه کوتاه درمانگر به کارگردانی امین حسین پور و بازی درخشان سارا بهرامی، بانیپال شومون و امیر رضا دلاوری محصول پلتفرم فیلیمو در سال 1401 است.

شما در این نوشتار تکراتو  علاوه بر بیوگرافی بازیگران مینی سریال درمانگر ، می‌توانید عکس بازیگران مینی سریال درمانگر را نیز مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال معصومیت از دست رفته ؛ بیوگرافی و عکس

ساعت و روز پخش سریال شبکه مخفی زنان چه زمانی است؟

بازیگران مینی سریال درمانگر

احسان ظلی پور تهیه کننده این مینی سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی است که روز دوشنبه 27 تیر 1401 به صورت کامل در پنج قسمت، از طریق فیلیمو منتشر شد و بینندگان می‌توانند از این پلتفرم آن را تماشا کنند.

بازیگران مینی سریال درمانگر

علاوه بر بازیگران مشهوری که در بخش اول این نوشتار نام بردیم، نینا صمدی، مهدی حسینی و محسن داوودی سه بازیگر جوان و تازه‌کاری هستند که در مینی سریال درمانگر به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردانی مینی سریال درمانگر نخستین تجربه امین حسین پور در ساخت سریال بوده و او پیش از این، چند فیلم کوتاه را ساخته است.

ما در ادامه‌ی به خلاصه داستان، مختصری از زندگینامه بازیگران مینی سریال درمانگر و معرفی عوامل این مجموعه کوتاه فیلیمو پرداخته‌ایم.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال سفر سبز ؛ بیوگرافی و عکس

بازیگران سریال پرده نشین ؛ بیوگرافی و عکس

بانیپال شومون

بازیگران مینی سریال درمانگر
زندگینامه بازیگران مینی سریال درمانگر

بانیپال شومون که از آشوری‌های ایران است، در سوم آذر ماه سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی مهندسی عمران است.

وی یک دوره بازیگری را در مدرسه سینما تئاتر کارنامه گذرانده‌ است. شومون فعالیت هنری خود را به طور حرفه‌ای با صداپیشگی نقش «روزبه» در انیمیشن سینمایی آخرین داستان (The Last Fiction) به کارگردانی و نویسندگی اشکان رهگذر آغاز نمود.

شومون پس از حضور در انیمیشن «آخرین داستان»، در فصل اول سریال نمایش خانگی «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در نقش «رئیس آذر گل‌دره‌ای» به ایفای نقش پرداخت.

سال ۱۳۹۶، سالی پرکار برای بانیپال شومون بود. وی در این سال در فیلم سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی، «جاده قدیم» ساخته‌ی منیژه حکمت، «تنگه ابوقریب» به کارگردانی بهرام توکلی و فیلم کمدی «لس آنجلس-تهران» به کارگردانی تینا پاکروان نقش‌آفرینی کرد.

فیلم کوتاه «تاریکی» و «اینترنت نامحدود» و همچنین نمایش «تنهایی پرهیاهو» به کارگردانی امیر کاوه آهنین جان و «لاسارو» به کارگردانی مسعود رایگان از کارهای شومون در سال 96 هستند.

بانیپال شومون در سال ۱۳۹۳ لوح تقدیر ویژه بهترین بازیگر را برای بازی در نمایش «خانه وا ده» در دوازدهمین جشن بازیگر از سوی انجمن بازیگران خانه تئاتر دریافت نمود.

«دخترک شب طولانی»، «شعبده و طلسم»، «حریم ولایت»، «مسخ و سوءتفاهم»، «شماره ۹۱۹۱۳»، «کسی در خانه نیست»، «ایرلند نباید جای بدی هم باشه» و «بیضایی» به نویسندگی و کارگردانی محمد مساوات از نمایش‌های موفق او در تئاتر هستند. او یکی نامزدهای بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره تئاتر فجر در سال ۱۳۹۸ بود.

شومون در عرصه موسیقی هم فعالیت دارد. وی عضو ارکستر کُر فیلارمونیک ایران و عضو ارکستر فیلارمونیک آشوریان تهران به رهبری اِمیل مٓلِک است. او همچنین در اُپرای مانا و مانی اثر موفق حسین دهلوی به رهبری علیرضاشفقی نژاد و کارگردانی محمد عاقبتی در تالار وحدت اجرا داشته‌ است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال شب آخر ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم های الناز شاکردوست 

سارا بهرامی

بازیگران مینی سریال درمانگر
عکس بازیگران مینی سریال درمانگر

سارا بهرامی متولد دوم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در اصفهان است. او فارغ‌التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه آزاد تنکابن بوده و از ۹ سالگی با ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد دنیای بازیگری شده است.

وی پس از پایان دانشگاه به تهران رفت و در دوره‌های بازیگری موسسه کارنامه با مدیریت پرویز پرستویی و حبیب رضایی شرکت کرد.

بهرامی که پیش از ورود به قاب تلویزیون در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «اگر..»، «متولد ۱۳۶۱»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» به ایفای نقش پرداخته بود، در سال ۱۳۹۲ با بازی درخشان خود در مجموعه تلویزیونی پروانه به کارگردانی جلیل سامان به شهرت رسید.

سارا بهرامی نخستین نقش‌آفرینی سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه نمود.

وی پس از سال‌ها تلاش و بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، اولین بار برای ایفای نقش در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.

سارا بهرامی در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای ایفای نقش در فیلم دارکوب، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

فرات، مثل یک کابوس، پروانه، پرده‌نشین، ساخت ایران ۲و کرگدن مجموعه‌های هستند سارا بهرامی در آن‌ها بازی داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال زخم و خنجر ؛ بیوگرافی و عکس

بهترین فیلم های خسرو شکیبایی [16 فیلم برتر]

امیررضا دلاوری

بازیگران مینی سریال درمانگر

امیررضا دلاوری متولد هفدهم مرداد ماه سال 1355 در تهران است. وی تحصیلاتش را تا دیپلم ادامه داد و پس از آن به عنوان بازیگر در تئاتر مشغول به فعالیت شد.

پدرش امیررضا بازنشسته نیروی هوایی بوده و مادرش دبیر ریاضی است. او فرزند اول خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود به نام های احسان و اشکان دارد.

وی در سال 1374 با سریال مهر خوبان به طور حرفه‌ای بازیگری را ادامه داد. او در 1385 با ایفای نقش در سریال تلویزیونی ما چند نفر مشهور شد.

امیررضا دلاوری با الهام مرادی ازدواج کرده و یک دختر بنام دیار دارند. دلاوی به موسیقی علاقه‌مند است و در نواختن تار، سه‌ تار و تمبک مهارت دارد.

نینا صمدی

بازیگران مینی سریال درمانگر

بیوگرافی بازیگران مجموعه کوتاه درمانگر را با نینا صمدی به پایان می‌رسانیم، صمدی زاده‌ی سال ۱۳۷۲ در همدان است. وی دارای مدرک کارشناسی معماری بوده و از سال ۱۳۹۷ بازیگری را آغاز کرده است.

وی در دوره‌های بازیگری حسین سهیلی‌زاده و کلاس های بازیگری و فن بیان امیر دژاکام  و نیز کلاس نویسندگی و بازیگری و تحلیل شخصیت سعید نعمت الله شرکت کرده است.

اولین کار جدی و حرفه‌ای صمدی سریال محبوب بچه مهندس ۴ به کارگردانی احمد کاوری است که شبکه دو سیما روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها و سریال های پژمان جمشیدی

بهترین فیلم های علی حاتمی

خلاصه داستان مینی سریال درمانگر

در خلاصه کوتاه قصه‌ مینی سریال درمانگر آمده است: «دقیقا بر عکس شطرنج، بعضی بازی ها تازه بعد از کیش و مات شروع میشه …..»

بازیگران مینی سریال درمانگر

در قسمت اول «باران» چند وقت است به علت افسردگی، به طور مخفیانه و دور از چشمان شوهرش با روانشناسی به نام «اتابک مسعودی» ملاقات می‌کند، اما زمانی که اتفاق عجیبی برای باران می‌افتد، مسعودی برای کمک به دیدارش می‌رود.

باران مدعی است که همسرش صدای پدر فوت شده‌اش را تقلید می‌کند تا او را فراری دهد. او از دکتر اتابک مسعودی می‌خواهد تا مجدد با هم دیدار داشته باشند. با تماس پلیس، دکتر به منزل باران کیان فر می‌رود، اما حوادث عجیبی در این دیدار رخ می‌دهد.

عوامل مینی سریال درمانگر

بازیگران مینی سریال درمانگر

  • تهیه کننده: احسان ظلی پور
  • نویسنده و کارگردان: امین حسین پور
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی
  • طراح صحنه: امین حسین پور و سعید صوفی
  • منشی صحنه: فائزه گرگانی
  • صدابردار: داریوش صادق پور
  • طراح گریم: سیامک احمدی
  • مدیر جلوه های بصری: کامیار شفیع پور
  • برنامه ریز: مسعود ابراهیمی
  • صداگذاری: امید قربانی
  • مدیر تولید: پوریا زمانی
  • موسیقی: پدرام آزاد
  • طراح گرافیک: امیرعلی سلطانی
  • دستیار اول کارگردان: رضا دیبا
  • دستیار دوم کارگردان: مبین احمدی
  • تدوین: امین حسین پور
  • بازنویسی فیلمنامه: حسین مهکام
  • عکاس: مجید طالبی
  • طراح لباس: سحر امامی
  • دستیار اول فیلمبرداری: همایون قربانی
  • مدیر تدارکات: رضا جنانی

سوالات متداول

بازیگران مینی سریال درمانگر چه کسانی هستند؟

سارا بهرامی، بانیپال شومون و امیر رضا دلاوری، نینا صمدی، مهدی حسینی و محسن داوودی در مینی سریال درمانگر به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

مینی سریال درمانگر از چند قسمت دارد؟

این مینی سریال رازآلوذ جنایی پنج قسمت دارد و روز دوشنبه 27 تیر 1401 به صورت کامل از فیلیمو منتشر شده و بینندگان می‌توانند از این پلتفرم آن را تماشا کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران مینی سریال درمانگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر