;
coinex

پاندای کونگ فو کار 4 رسما معرفی شد؛ بازگشت به سینما بعد از 8 سال!

یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) از ساخت انیمیشن محبوب و دوست داشتنی پاندای کونگ فو کار 4 خبر داد و رسما از آن رونمایی کرد.

قرار است قسمت جدید انیمیشن Kung Fu Panda 4 در سال 2024 در سینماها اکران شود و احتمالا جک بلک (Jack Black) برای قسمت چهارم نیز به عنوان صداپیشه شخصیت پاندا بازمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های 2022

جزئیات بیشتر درباره‌ی پاندای کونگ فو کار 4

به نقل از ورایتی، اکران این انیمیشن برای 8 مارس 2024، مطابق با 18 اسفند 1402، برنامه ریزی شده اما هنوز اطلاعاتی از داستان Kung Fu Panda 4 در دسترس نیست و باید منتظر جزئیات بیشتری از کمپانی یونیورسال بمانیم.

اولین قسمت از این فرنچایز در سال 2008 اکران شد و جک بلک، داستین هافمن، آنجلینا جولی، ایان مک‌شین، ست روگن‌ و لوسی لو به نوان صداپیشه در آن حضور داشتند.

پس از آن Kung Fu Panda 2 در سال 2011 و قسمت سوم این فرنچایز در سال 2016 اکران شد. این سه فیلم با استقبال خوبی مواجه شدند و جزء محبوب‌ترین انیمیشن‌های دو دهه اخیر به شمار می‌روند.

پاندای کونگ فو کار 4

داستان انیمیشن پاندای کونگ فوکار در چین باستان در یک دهکده رخ می‌دهد؛ جایی یک پاندا به نام پو به همراه پدرش در یک رستوران غذاخوری کار می‌کند. پو به ورزش های رزمی مخصوصا کونگ فو علاقه بسیار زیادی دارد ولی برای یادگیری آن وقت ندارد. با این حال، طی اتفاقی به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب می‌شود.

لازم به ذکر است که در سال‌های گذشته چند انیمیشن تلویزیونی از پاندای کونگ فو کار ساخته و پخش شده است. آخرین آن‌ها که ماه گذشته پخش شد، The Dragon Knight نام داشته و محصول شبکه نتفلیکس است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی پاندای کونگ فو کار 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    واسه چی چیزی که واسه ۲ سال دیگه هستشو اعلام میکنید

    پاسخ

    چون خیال همه مارو راحت کنند

    پاسخ