;
coinex

این هفته منتظر بازی جدید Kirby باشید

طرفداران این مجموعه در این هفته شاهد انتشار بازی جدید Kirby از سوی نینتندو خواهند بود و می‌توانند آن‌را از فروشگاه نینتندو تهیه کنند.

در جریان کنسرتی که به مناسبت 30 سالگی سری بازی محبوب Kirby در شهر توکیو برگزار شد، کمپانی نینتندو هم تاریخ انتشار آخرین بازی ساخته شده از این مجموعه را در ژاپن اعلام کرد.

بازی جدید Kirby که قرار است یک تجربه چند نفره (Multiplayer) باشد، Kirby’s Dream Buffet نام گرفته است و در تاریخ 17 آگوست (26 مرداد) برای کنسول محبوب نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد و بازیکنان می‌توانند آن‌را از فروشگاه نینتندو با قیمت 1500 ین (11.30 دلار) تهیه کنند.

از آن‌جایی که تاریخ انتشار برای کشور ژاپن اعلام شده بود، طرفداران منتظر تاریخ انتشار جهانی بودند و هیچ تاریخی هم تایید نشده است، اما احتمالا زمان‌بندی مشابهی برای انتشار خواهد داشت.

Nintendo of America تاریخ انتشار در غرب را هم 17 آگوست (26 مرداد) برای بازی جدید Kirby اعلام کرده است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه در سراسر جهان باشد.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی بازی Call of Duty: Warzone 2 تایید شد

این هفته منتظر بازی جدید Kirby باشید

گیم‌پلی این بازی که یک ماه پیش معرفی شد قرار است حول محور مراحلی پر از غذاهای لذیذ بچرخد. در این بازی بازیکنان باید با چرخاندن Kirby تا جایی که توان دارند غذا بخورند و با یکدیگر رقابت کنند تا در نهایت یک نفر برنده شود.

این هفته منتظر بازی جدید Kirby باشید

این بازی شامل 4 دور خواهد بود که بازیکنان را در یک رقابت مولتی پلیر در بوفه‌هایی پر از غذاهای خوشمزه و لذیذ، در برابر هم قرار می‌دهد. بازیکنان باید یک سری چالش را پشت سر گذاشته و از یکدیگر جلو بیفتند و همزمان نیز با بزرگ شدن کربی، توت فرنگی‌هایی که در بازی وجود دارند را جمع‌آوری کنند.

در Kirby’s Dream Buffet بازیکنان با قابلیت کپی کردن (Copy Food Abilities) با همدیگر رقابت می‌کنند و با بیرون کردن بازیکنان دیگر از زمین بازی پیروز میدان می‌شوند.

نینتندو ادعا می‌کند گیم‌پلی که این بازی دارد برای بازیکنان در هر سطحی از مهارت به راحتی قابل بازی است و این عنوان یک رقابت سالم را در دسترس افرادی قرار می‌دهد که می‌خواهند حس رقابت دوستانه خود را ارضا کنند. بازی جدید Kirby که قرار است روز چهارشنبه همین هفته برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ منتشر شود، جدیدترین عنوان سه بعدی از این سری پس از Kirby and the Forgotten Land خواهد بود.

در بازی Kirby and the Forgotten Land بازیکنان می‌توانستند در مراحل سه بعدی کاوش کنند و دنیایی اسرارآمیز با ساختارهای متروکه از تمدن گذشته را کشف کنند. کربی می‌توانست توانایی‌های دشمنان مانند Drill و Ranger جدید را کپی کند و از آن‌ها برای حمله، کاوش در محیط اطراف خود و نجات Waddle Dees ربوده شده از Beast Pack در کنار Elfilin مرموز استفاده کند.

در این بازی کربی می‌توانست اشیا دنیای واقعی را استنشاق کند و با استفاده از حالت دهانی تغییر شکل دهد! چرا یک نوشیدنی از یک دستگاه خودکار مصرف کنید در حالیکه می توانید تمام آن را ببلعید؟ سپس از بدن جعبه‌ای خود برای شلیک قوطی‌ها به دشمنان استفاده می‌کرد. برای به دست آوردن چرخ‌ها و ضربه زدن به دیوارها نیز این شخصیت دوست داشتنی یک ماشین را استنشاق می‌کرد.

این هفته منتظر بازی جدید Kirby باشید

همچنین در Kirby and the Forgotten Land می‌توانستید یک کنترلر (Joy-Con) را به یکی از دوستانتان بسپارید تا در نقش Bandana Waddle Dee بازی کنند و به یکدیگر کمک کنند تا در این دنیای رنگارنگ کاوش و نبرد کنند. در حالیکه کربی می‌توانست شناور شود و دشمنان را استنشاق کند، Bandana Waddle Dee نیز می‌توانست با نیزه محکم خود بچرخد و خنجر بزند.

امیدواریم بازی جدید Kirby هم دارای گیم‌پلی چالش برانگیز باشد و بتواند باری دیگر طرفداران این مجموعه را با مراحلی رنگارنگ و درگیر کننده خوشحال کند. تا انتشار این عنوان چند روز بیشتر باقی نمانده، پس با خیال راحت به استقبال Kirby’s Dream Buffet بروید.

بیشتر بخوانید:

تا به امروز تجربه چند عنوان از مجموعه بازی Kirby را داشته‌اید و از کدام نسخه بیشتر از بقیه لذت بردید. اینکه در بازی جدید Kirby می‌توانید به‌صورت مولتی پلیر با یکدیگر به رقابت بپردازید چقدر برای شما جذابیت خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: VGC و nintendo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر