;
coinex

قیمت و مشخصات ریلمی 9i 5G فاش شد [+رندرها و تصاویر]

به تازگی رندرهای رسمی و مشخصات ریلمی 9i 5G که به زودی و در تاریخ 18 آگوست عرضه می‌شود، توسط وب سایت خبری Appuals فاش شده است.

طبق اخبار گزارش شده، گوشی ریلمی 9i 5G قرار است به زودی و در تاریخ 18 آگوست در بازار هند عرضه شود. صفحه رسمی این گوشی نیز اخیرا در وب سایت Realme India باز شده است.

اطلاعات موجود در این صفحه تنها جزئیاتی را درباره طراحی پنل پشتی گوشی و پردازنده آن نشان می‌دهند. با این حال به لطف افشاگری‌های وب سایت خبری Appuals کلیه مشخصات، قیمت و رندرهای Realme 9i 5G فاش شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

قیمت و مشخصات ریلمی 9i 5G

بر اساس آنچه در رندرهای منتشر شده از گوشی Realme 9i 5G دیده می‌شود، در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش این گوشی یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرار گیری دوربین سلفی وجود دارد.

در پشت این دستگاه نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه قرار دارد و در سمت راست ریلمی 9i دکمه پاور دیده می‌شود که یک اسکنر اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده است. همان طور که در تصاویر مشخص است، این محصول ریلمی در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

مشخصات ریلمی 9i 5G

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی ریلمی 9i 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح و رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتزی خواهد بود. این دستگاه از رابط کاربری Realme 3.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

طبق شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، این گوشی به چیپست دایمنسیتی 810، حداکثر 6 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. برای فضای ذخیره سازی بیشتر نیز یک درگاه کارت حافظه microSD وجود خواهد داشت. همچنین ریلمی 9i 5G از حداکثر 5 گیگابایت رم مجازی، معروف به داینامیک رم، پشتیبانی خواهد کرد.

ماژول دوربین سه گانه این گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز پرتره 2 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 4 سانتی‌متری می‌شود. در قسمت جلویی این دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی تعبیه شده است.

انتظار می‌رود که گوشی Realme 9i 5G در دو نسخه با 4 گیگابایت رم/ 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 6 گیگابایت رم/ 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، و با قیمت 15000 روپیه معادل 188 دلار به بازار عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات ریلمی 9i 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر