;
coinex

کنسرت امینم در فورتنایت ؛ از شایعه تا واقعیت!

یکی از دلایل اصلی شهرت و محبوبیت بازی فورتنایت رویدادهای زیبا و جذاب آن است. به زودی در یک رویداد جدید شاهد برگزاری کنسرت امینم در فورتنایت خواهیم بود.

اگر با صنعت گیم آشنا باشید قطعا نام فورتنایت برایتان آشنا است؛ چرا که این بازی در سال‌های گذشته موفق شده با ایده‌های جدید، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند. با اطمینان می‌توان گفت که Fortnite یکی از جنجالی‌ترین عنوان‌های دنیای گیم در چند سال گذشته است؛ اما طی چند ماه اخیر عملکرد بسیار معمولی نسبت به قبل داشته و حالا به نظر می‌رسد کمپانی اپیک گیمز قصد دارد با دعوت از امینم برای برگزار کردن کنسرت مجازی، دوباره خبرساز شود.

شایعات درباره کنسرت امینم در فورتنایت

در گذشته شاهد برگزاری کنسرت مجازی خواننده‌های بزرگی مانند آریانا گرانده و تراویس اسکات در این بازی بودیم. علاوه‌براین، کمپانی‌های بزرگی مانند مارول، دی‌سی، دیزنی و… جهت برگزاری کراس‌اور‌های مختلف با شرکت اپیک گیمز وارد همکاری شدند. حتی ترلیر فیلم Tenet به کارگردانی کریستوفر نولان در این عنوان پخش شد. بنابراین می‌توان گفت که برگزاری کنسرت امینم در فورتنایت دور از انتظار بود ولی تعجب آور نبود.

کنسرت مجازی امینم در فورتنایت

درحال‌حاضر، اجرای یک رویداد جدید به نام Dragon Ball در دستور کار شرکت اپیک گیمز قرار دارد و احتمال اینکه کنسرت امینم به صورت همزمان با این رویداد برگزار شود بسیار ضعیف است. البته هنوز شایعات منتشر شده در ارتباط با کنسرت امینم در فورتنایت از سوی اپیک گیمز تایید نشده است. شایعات موجود پیرامون حضور امینم در فورتنایت زمانی به وجود آمد که در بخش‌های مختلف نقشه این بازی، برخی از آثار محبوب این هنرمند مانند Not afraid ،Godzilla ،Berzerk ،Monster و… پخش شدند. همچنین پخش کردن لیست کامل آهنگ‌های امینم در Fortnite از سوی یکی از لیکرهای معروف این عنوان، باعث گسترش هرچه بیشتر این شایعات در شبکه‌های اجتماعی شد.

عنوان فورتنایت در پلتفرم‌های نسل هشتم و نهم، کامپیوترهای خانگی و سیستم‌عامل‌های Android و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کنسرت امینم در فورتنایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش گامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر