;
coinex

نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 فاش شد

نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 توسط Infinity Ward فاش شد که از نقشه Shoot House در Modern Warfare الهام گرفته است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در اواسط ماه سپتامبر نسخه بتای چندنفره خود را دریافت خواهد کرد. تا به این‌جای کار نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 که Marina Bay Grand Prix نام دارد، فاش شده است. Infinity Ward اخیرا یک نقشه جدید دیگر را فاش کرده است. Farm 18 نام نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 است که با الهام از نقشه Shoot House از Modern Warfare ساخته شده است و بازیکنان می‌توانند در داخل و اطراف یک کارخانه سیمان صنعتی با یکدیگر به مبارزه بپردازند.

ایده اصلی این است که ساختمان اصلی در مرکزیت نقشه قرار داشته باشد و همه فعالیت‌های بازی را پوشش دهد اما این امکان را نیز برای بازیکنان به‌وجود بیاورد تا بتوانند در صورت نیاز عقب نشینی کنند. همان‌طور که مدیر طراحی چند نفره جف اسمیت اشاره می‌کند: «اگر می‌خواهید یک بازی دیوانه‌وار را انجام دهید، کافی است به مرکز نقشه بروید و آماده هر اتفاقی باشید، اما اگر می‌خواهید به شیوه‌ه‍ای دیگری نیز بازی کنید، راه برای شما باز است و می‌توانید با عقب نشینی روش دیگری را در پیش بگیرید.»

بیشتر بخوانید: منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2

اشلی تاندرکلیف، هنرمند ارشد محیط بازی نیز در این نقشه به رئال بودن محیط بازی، مخصوصا در رابطه با شاخ و برگ‌ها اشاره می‌کند. «اگر با شاخ و برگ بیش از حد متراکم روبه‌رو شوید، می‌توانید مردم را در گوشه و کنار آن‌جا ببینید.» مقایسه بین نقشه پایه و طراحی نهایی با بافت‌های محیطی نشان می‌دهد که چقدر برای نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 زمان گذاشته شده است.

نقشه مولتی پلیر جدید Modern Warfare 2 فاش شد

هفته پیش هم اولین نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 فاش شد. نقشه جایزه بزرگ Marina Bay که از پیست‌های مسابقه فرمول یک پیشرفته الهام گرفته است. این نقشه فرصتی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در حالی که یک مسابقه واقعی در نزدیکی آن‌ها برگزار می‌شود، با یکدیگر به مبارزه بپردازند و آن‌را به یکی از جالب‌ترین و پویاترین مبارزات در نقشه بخش چند نفره Call of Duty: Modern Warfare 2 تبدیل کنند.

نقشه چند نفره Grand Prix Marina Bay یک نقشه 6v6 با بخش‌های داخلی و خارجی زیادی برای مبارزه است و تنوع زیادی در آن وجود دارد. از آن‌جایی که طراحی نقشه برای یک بازی چند نفره عنصر بسیار مهمی برای موفق شدن آن عنوان است باید صبر داشت و دید که سازنده‌ها از پس آن برخواهند آمد یا مجدد با یک شکست روبه‌رو خواهند شد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 در تاریخ 28 اکتبر (6 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. هچنین، برخی از گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که ممکن است یک DLC پولی در حال تولید برای Modern Warfare 2 باشد که نسبت به نسخه 2019 تغییر قابل توجهی خواهد داشت. جزئیاتی از Call of Duty: Warzone 2 و Project Aurora با نام Call of Duty: Warzone برای تلفن‌های هوشمند نیز در 15 سپتامبر (24 شهریور) اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین نقشه مولتی پلیری که تا به‌حال تجربه بازی در آن‌را در سری بازی Call of Duty داشته‌اید، کدام نقشه است؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر