;
coinex

ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند

معاملات فیوچرز هیوبی برای کاربران نیوزلندی مسدود شد. ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند کاربران این کشور را از هرگونه معاملات مشتقه منع می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال Houbi Global از تعلیق معاملات فیوچرز در نیوزلند خبر داد. Houbi در بیانیه‌ای رسمی توضیح داد که محدودیت‌های جدید طبق مقررات محلی کشور نیوزلند تنظیم شده است.

جزئیات ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند

کاربران نیوزلندی دیگر به خدمات معاملات آتی که شامل معاملات فیوچرز، سواپ مارجین، قراردادهای مارجین USDT، سهام و محصولات قابل معامله در بورس می‌شود، دسترسی نخواهند داشت.

محدودیت‌های جدید از 23 آگوست اعمال می‌شود. از این تاریخ به بعد، صرافی هیوبی کاربرانی را که احراز هوبت خود را با موقعیت جغرافیایی نیوزلند انجام داده و یا از آدرس IPهای این کشور استفاده می‌کنند را در بخش معاملات متشقه نخواهد پذیرفت. کاربرانی که مایل به‌بستن پوزیشن‌های فعال خود هستند، می‌توانند این کار را در تاریخ اجرایی شدن محدودیت‌ها و پس از آن انجام دهند.

ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند
ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند

کوین تلگراف جهت دریافت آخرین اطلاعات درباره طرح ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند با هیوبی تماس گرفت. هیوبی در حال حاضر فهرست بلندبالایی از کشورهای ممنوع‌ الفعالیت دارد. در این لیست نام 11 کشور که قدر به دسترسی به هیچ یک از خدمات این صرافی نیستند منتشر شده است. از جمله این کشورها می‌توان به آمریکا، کانادا و ژاپن اشاره کرد. کشورهایی نظیر چین، تایوان و بریتانیا نیز به معاملات فیوچرز دسترسی نخواهند داشت.

فروش سهام صرافی Houbi

خبر ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند درست زمانی منتشر شد که لئون لی (Leon Li)، بنیانگذار هیوبی، خبر فروش یک میلیارد دلاری اکثریت سهام این شرکت را اعلام کرد. صرافی Houbi Global در سال 2013 تأسیس شد. در حال حاضر حجم معاملات روزانه Houbi برابر بیش از یک میلیارد دلار است.

علی‌رغم توسعه در نیوزلند، Houbi اقداماتی جهت گسترش شرکت در مناطق دیگر نیز انجام داده است. در اوایل ماه آگوست، هیوبی از رگولاتورهای استرالیا، کشور همسایه نیوزلند، چراغ سبز دریافت کرد. به زودی شاهد فعالیت Houbi در استرالیا خواهیم بود. از دیگر اقدامات هیوبی در راستای گسترش فعالیت بین‌المللی می‌توان به اخذ مجوز کسب و کار خدمات پولی از شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده آمریکا در ماه ژوئن اشاره کرد. Houbi موفق شد این مجوز را از طریق یک شرکت تابعه به نام HBIT دریافت کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ممنوعیت معاملات فیوچرز Houbi در کشور نیوزلند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر