;
coinex

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام

 چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ این سوالی است که فکر اغلب کاربران اینستاگرام را به خود درگیر کرده و خیلی‌ها به‌ دنبال آموزش‌هایی مفید جهت یادگیری آن هستند. در این مقاله، آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام را با شما به اشتراک می‌گذاریم تا تجربه بهتری از این پلتفرم اجتماعی داشته باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که با انتشار آپدیت‌های مختلف تلاش می‌کند امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

از جمله قابلیت‌های کاربردی این شبکه محبوب، گزینه‌ای است که امکان استوری کردن استوری دیگران را فراهم می‌کند. در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم که چگونه استوری دیگران را استوری کنید ؛ از این رو اگر شما هم می‌خواهید با آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا پایان مطلب همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟

به‌ طور کلی روش‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها استوری دیگران را برای خود استوری کنید. البته دقت داشته باشید برای انجام این روش‌ها باید حتما یک‌سری نکات اصولی را در نظر داشته باشید تا به مشکل برنخورید.

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟

تگ

در این بخش از آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام نیاز به انجام مراحل خیلی پیچیده‌ای ندارید و اگر شخصی شما را در استوری خود تگ کرده باشد، می‌توانید به‌ راحتی استوری آن را برای خودتان استوری کنید.

اینستاگرام این قابلیت را به تمام افراد داده تا زمانی‌ که فردی، فرد دیگری را در استوری خود تگ کند، شخص تگ شده بتواند به‌ راحتی آن را دوباره استوری نماید. برای استوری کردن استوری دیگران در این روش کافی است برخی مراحل ساده را طی کنید.

بیشتر بخوانید:

برای انجام این روش کافی است ابتدا به برنامه‌ اینستاگرام خودتان وارد شوید و سپس به بخش دایرکت‌ها مراجعه کنید. پس‌ از آن نیاز است وارد صفحه چت فرد مورد نظرتان شوید تا Add This To Your Story در پایین تصویر نمایش داده شود. این گزینه را انتخاب کنید تا به صفحه استوری منتقل شوید. پس از آن باید Your Story را انتخاب کنید تا مراحل استوری کردن استوری دیگران با موفقیت انجام شود.

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟

دانلود

برای استوری کردن استوری دیگران می‌توانید از روش دانلود نیز بهره بگیرید. در این روش شما باید با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف، استوری دیگران را دانلود کنید. درحال‌‌حاضر ابزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای دانلود استوری دیگران استفاده کنید.

بهتر است سراغ اپلیکیشن‌هایی بروید که ثبت‌نام در آن‌ها خیلی پیچیده نیست و می‌توانند این کار را در سریع‌ ترین زمان ممکن برای‌تان انجام دهند. بعد از نصب اکثر اپلیکیشن‌های دانلود استوری بر روی گوشی، به صفحه ثبت‌ نام هدایت خواهید شد که لازم است مراحل آن‌ها را به طور کامل تکمیل نمایید.

پس‌ از آن باید برای دانلود استوری فرد مورد نظر، گزینه دانلود را انتخاب کنید. برای دانلود استوری پیج‌های مختلف می‌توانید نام کاربری پیج یا لینک استوری موردنظر را وارد نمایید و خیلی راحت آن را دانلود کنید. بعد از دانلود کردن نیز کافی است به بخش استوری بروید و محتوایی که دانلود کردید را به راحتی برای خود پست کنید.

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام
چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

اسکرین شات

روش دیگری که برای آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام وجود دارد، اسکرین شات است. در صورتی‌ که کاربر مورد نظر، شما را در استوری خود تگ نکرده بود، می‌توانید به‌ راحتی از این روش استفاده کنید.

برای انجام این روش کافی است ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کنید و سپس وارد صفحه استوری شخص مورد نظر شوید. زمانی‌ که استوری‌های مختلف را باز می‌کنید، تصاویر به مدت‌ زمان چند ثانیه قابل مشاهد هستند. به‌ همین دلیل باید سرعت‌ عمل داشته باشید و سریع از صفحه مورد نظرتان عکس بگیرید.

بعد از گرفتن اسکرین شات، در صفحه پروفایل وارد بخش استوری شوید و اسکرین شات گرفته‌ شده را از میان تصاویر موجود در گالری انتخاب کنید. سپس گزینه استوری را انتخاب نمایید.

چگونه استوری دیگران را استوری کنیم

 

اهمیت و مزایای استفاده از استوری اینستاگرام دیگران

با استفاده از استوری اینستاگرام می‌توانید داستان‌های کوتاه و جذابی را به مدت 24 ساعت با دیگران به اشتراک بگذارید و خیلی راحت پویایی صفحه‌تان را افزایش دهید. محتوای استوری می‌تواند شامل ویدئوها یا تصاویر مختلفی باشد و شما می‌توانید با اشتراک‌ گذاری آن‌ها، نظر افراد زیادی را به پیج خود جلب کنید.

افرادی که به‌ خوبی آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام را بلد باشند، می‌توانند از تصاویر یا محتواهای جذابی که دیگران استوری می‌کنند، بهره بگیرند و از این طریق فالوورهای‌شان را افزایش دهند.

استوری کردن استوری دیگران در اکثر مواقع اهمیت زیادی دارد و اگر به‌ طور اصولی انجام شود، می‌تواند نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. به‌ همین خاطر هر زمانی‌ که احساس کردید، محتوای پیج‌های مختلف برای‌تان جالب است، حتما آن‌ها را در استوری خود قرار دهید تا فالوورهای شما نیز از تماشای محتوا لذت ببرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مقاله چگونه استوری دیگران را استوری کنیم ؟ آموزش استوری کردن استوری دیگران در اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر