;
coinex

گاوهای وحشی مسابقه هیچ خطری ندارند، البته اگر تهدید نشوند! [+ویدیو]

ویدیو اثبات بی خطر بودن گاوهای وحشی مسابقه توسط یک معلم در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده است. در این ویدیو می‌بینیم که گاوهای نر هیچ خطری ندارند.

یک معلم به نام «ریکاردو تورس مارتینز»، دست به یک آزمایش خطرناک می‌‎زند و شاگردان خود را به یک مزرعه در آپوداکا مکزیک می‌برد. قصد او از اجرای آزمایش خطرناک این است که بگوید گاوهای وحشی مسابقه اگر تهدیدی احساس نکنند، آسیب نمی‌زنند.

گاوهای وحشی مسابقه

معلم جوان، در مزرعه در آپوداکا مکزیک یک گاو نر را میان شاگردان خود رها می‌‎کند. شاگردان مات و مهبوت نگاه می‌کنند که ناگهان معلم داد می‎زند: «بی حرکت بمان، حرکت نکن!» جوانان شرکت داده در آزمایش هم همانطور ثابت و هراسان در جای خود باقی می‌مانند و منتظر اتفاقات بعدی هستند. در ادامه، ویدیو مربوط به آزمایش گاوهای وحشی مسابقه را مشاهده می‌کنیم:

در کمال تعجب می‌بینیم که گاو وحشی مسابقه ، رفتار پرخاشگرانه از خود نشان نمی‌دهد و حتی مراقبت است تا به کسی ضربه نزند و به همین دلیل مسیر خود را منحرف می‌کند. این گاو در بین جوانان، به این طرف و آن طرف می‌دود و در حالِ یافتن راه خروجی است تا خود را از آن جا دور کند. معلم نیز مدام دستور خود را تکرار می‌کند: «بی حرکت بمان، حرکت نکن!»

گاو نر هم فقط به دنبال فرار است و حتی سعی ندارد به کسی آسیب برساند. شاید برای شما هم دانستن این موضوع جالب باشد که وقتی یک گاو نر در حال حرکت به سمت شماست، کافیست بدون حرکت باقی بمانید و هیچ کاری انجام ندهید. نتیجه‌گیری آزمایش خطرناک با گاو نر این است که گاو وحشی فقط در صورتی خطرناک است که تحریک شود و احساس خطر کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گاوهای وحشی مسابقه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر