coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

شیائومی دومین برند محبوب اروپا ؛ بالاتر از اپل!

جدیدترین بررسی‌های آماری حاکی از پیشرفت خیره‌کننده شرکت شیائومی در بازارهای اروپایی است. حال شیائومی دومین برند محبوب اروپا است.

شیائومی طی 10 سال اخیر، برای تثبیت حضور خود در بازارهای جهانی به طور پیوسته در حال تلاش بوده است. این شرکت لوازم الکترونیکی مصرفی مستقر در پکن، چه به خاطر گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، هدفون‌ها، دوربین‌های یا حتی ترازوهای هوشمندش باشد، اکنون نامی آشنا برای بسیاری از مناطق در سراسر جهان است. حالا شیائومی بالاتر از اپل‌، دومین برند موفق گوشی در اروپا است.

بیشتر بخوانید: بررسی گلکسی F62 سامسونگ ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

شیائومی دومین برند محبوب اروپا

اخیرا، شرکت شیائومی گزارش فصلی خود را در مورد وضعیت مالی و سهم بازار این شرکت برای سه ماهه دوم سال 2022 منتشر کرده است و به طور شگفت‌انگیزی در این گزارش مشخص شده که این شرکت اکنون دومین برند محبوب گوشی‌های هوشمند در اروپا است و از اپل پیشی گرفته است.

در گزارش منتشر شده توسط این برند، شیائومی آمده که این شرکت در حال افزایش سهم جهانی خود در بازار اسمارتفون‌ها در چند سال گذشته است. بنابر این گزارش، در سه ماهه دوم سال 2022 شیائومی 21.7 درصد از کل محموله‌های گوشی هوشمند در اروپا را به خود اختصاص داده است تا بالاتر از اپل و پایین‌تر از سامسونگ در رده دوم باشد.

مجموعا شیائومی در این بازه زمانی، در 55 بازار بین‌المللی در رتبه 3 و در 67 بازار دیگر در رتبه 5 قرار داد. این شرکت مدعی است که در طول سه ماهه دوم سال 2022، در همه بازارهای خاورمیانه،‌ اروپا، آمریکای لاتین،‌‌ آسیای جنوب شرقی و آفریقا رشدی چشمگیر داشته است.

شیائومی دومین برند محبوب اروپا ؛ بالاتر از اپل!

از نظر درآمدی نیز بنابر این آمارها، اکنون 48.4 درصد از کل درآمد این شرکت مربوط به بازارهای خارجی است و این بدان معنا است که تقریبا نیمی از کل درآمد شرکت در حال حاضر متکی به بازارهای خارجی است که باعث کاهش اتکای شیائومی به بازار بزرگ داخلی می‌شود. البته بازار داخلی در چین هم برای این شرکت در یک سه ماهه 34 میلیارد یوان (4.95 میلیارد دلار) درآمد به ثبت رسانده است.

از نظر شاخص شناخت جهانی نیز، شیائومی در آگوس 2022 برای چهارمین سال متوالی در فهرست Fortune Global 500 قرار گرفت و این بار با 72 پله صعود نسبت به سال 2021، به رده 266 رسیده است.

همکاری شیائومی با برند لایکا از مهمترین نقاط عطف کارنامه روابط استراتژیک این شرکت در سال جاری است. شیائومی که این همکاری را در ماه می 2022 اعلام کرده بود،‌ در جولای 2022 اولین سری محصولات با همکاری لایکا،‌ یعنی سری شیائومی 12S را معرفی کرد. در این بین شیائومی 12 اس اولترا با برخورداری از استاندارد Leica Summicron و سنسور تصویر یک اینچی Sony IMX989، همراه با نمایه‌های تصویربرداری Leica Authentic Look و Leica Vibrant Look ارائه شد که تجربه عکاسی با گوشی‌های هوشمند را به سطحی خاص و متفاوت ارتقا داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره شیائومی دومین برند محبوب اروپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر