;
coinex

انتشار قابلیت کامیونیتی واتساپ برای کاربران اندرویدی

براساس اخبار منتشر شده، قابلیت کامیونیتی واتساپ در حال طی کردن آزمایش‌های خود روی Android است و به‌زودی برای تمام کاربران منتشر می‌شود.

مدیرعامل شرکت متا (مارک زاکربرگ) در ارتباط با آپدیت پیش‌روی واتساپ نظر خود را اینگونه بیان کردن که عرضه این قابلیت یکی از به‌روزرسانی‌های بزرگ واتساپ خواهد بود.

روند توسعه کامیونیتی واتساپ تقریبا از یک سال پیش کلید خورد، اما شرکت متا در ماه آوریل از این قابلیت به صورت رسمی رونمایی کرد. اکنون پس از ماه‌ها انتظار کاربران واتساپ، بلاخره شاهد اضافه شدن Communities به این پیام‌رسان هستیم.

با توجه به گزارش‌های WABetainfo در حال‌حاضر این ویژگی برای برخی از کاربران اندروید به صورت آزمایشی در دسترس است. به‌نظر می‌رسد که دو نسخه آزمایشی ۲.۲۲.۱۹.۳ و ۲.۲۲.۱۹.۲  اولین نسخه‌های سازگار باشند. بعد از دریافت این به‌روز رسانی، تب communities جایگزین تب camera قدیمی می‌شود.

بیشتر بخوانید:‌ حل مشکل بالا نیامدن مخاطبین در واتساپ اندروید و iOS

انتشار قابلیت کامیونیتی واتساپ و جزییات آن

بعد از اعلام خبر اضافه شدن قابلیت کامیونیتی واتساپ این سوال برای برخی افراد مطرح می‌شود که ویژگی Communities دقیقا چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

باید گفت به لطف کامیونیتی، کاربران واتساپ می‌توانند گروه‌های خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و تا حداکثر ۱۰ زیرگروه‌ با موضوعات گوناگون ایجاد کنند.

همچنین، لازم به ذکر است نهایت تعداد افرادی که می‌توانند در هر زیر گروه عضو شوند ۵۱۲ نفر خواهد بود. استفاده از این ویژگی بسیار آسوده است، به این صورت که بعد از ایجاد یک کامیونیتی، به صورت خودکار یک گروه در قسمت پایین آن ایجاد می‌شود.

WhatsApp NEW Feature

عضوهای یک Community می‌توانند مطابق میل خود تصمیم بگیرند که در کدام زیر گروه می‌خواهند عضو شوند. علاوه براین، در شرایطی که کاربران تصمیم به خروج از یگ زیرگروه را داشته باشند، می‌توانند بدون ترک کامیونیتی زیرگروه خود را تغییر دهند.

همانطور که انتظار می‌رفت، قابلیت کامیونیتی واتساپ این امکان را برای مخاطبان خود فراهم می‌کند که در صورت لزوم افراد خاصی را بلاک یا ریپورت کنند.

در آخر باید این موضوع را خاطر نشان کرد که هرگونه آپدیتی در هر اپلیکیشنی می‌تواند در روند توسعه با مشکلات اساسی مواجه شود و در نهایت انتشار آن تاخیر داشته باشد یا حتی لغو شود. در حال‌حاضر باید صبر کنیم و ببینیم که آیا قابلیت کامیونیتی واتساپ می‌تواند مراحل آزمایشی خود را با موفقیت پشت‌سر بگذارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت کامیونیتی واتساپ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر