;
coinex

پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی فاش شد ؛ چندصد میلیارد پول!

پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی فاش شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

پس از هفته ها انتقاد امیر تتلو از سحر قریشی و ادعای وی درباره ی جدایی اش از قریشی، خانم بازیگر بالاخره تصاویر مشترک خود با آقای خواننده را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرد. در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

حالا یکی از منتقدان سینما به این موضوع واکنش نشان داده و از پشت پرده آن می‌گوید.

پشت پرده ازدواج تتلو و سحر قریشی فاش شد ؛ چندصد میلیارد پول!

آرامه اعتمادی یکی از منتقدان سینما درباره ازدواج امیرتتلو و سحر قریشی در توییتر خود نوشت: «ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو، یک معامله دو ساله و چندصد میلیاردی با اسپانسری یک رمز ارز و بازدید یوتیوب است. یک تهیه‌کننده بنام سینما، در این سناریو دخیل است که بیست میلیارد سهم خالص او از این ماجراست. دوبی بودن قریشی در همین سناریوست. تتلو در آهنگ جدیدش هم اشاره به رمزارز دارد.»

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر