;
coinex

پیروزی شبکه کایلین در مزایده پولکا دات : 25امین برنده مزایده پاراچین مشخص شد

25امین مزایده پولکا دات برگزار شد. شبکه کایلین با پیروزی در این مزایده به سومین پروژه‌ای تبدیل شد که موفق به رسیدن به سقف پیشنهادی 150 هزار DOT می‌شود.

شبکه کایلین پیروز مزایده 25ام پاراچین پولکا دات شد. پلتفرم مدیریت داده کایلین در یک پست وبلاگی توضیح داد که این برد نقطه عطفی مهم در ساخت میان‌افزارهای وب 3 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اشتباه 10.5 میلیون دلاری Crypto.com : مشتری از پس دادن وجوه خودداری کرد!

پیروزی شبکه کایلین در مزایده پولکا دات

کایلین (Kylin)، سومین پروژه‌ای بود که به حداکثر سقف پیشنهادی 150 هزار DOT رسید. این میزان بیشتر از یک میلیون دلار هفت حراج قبلی است. تیم کایلین در درک الزامات بودجه برای Crwodloans و نحوه عملکرد این طرح با چالش‌های مختلفی روبرو شده است.

شبکه کایلین قبلاً در حراج پاراچین 24 نیز شرکت کرده بود. 25امین حراج اسلات پاراچین از 17 مرداد آغاز و در 24 مرداد به پایان رسید. هدف شبکه کایلین توسعه یک پلتفرم زنجیره‌ای متقابل است. این پلتفرم در آینده تجزیه و تحلیل داده‌ها و منابع آن چین (Onchain) را برای پروژه‌های DeFi و Web3 ارائه خواهد داد.

پیروزی شبکه کایلین در مزایده پولکا دات : 25امین برنده مزایده پاراچین مشخص شد

بروزرسانی‌های جدید شبکه کایلین نشان می‌دهد که هولدرهای KYL به زودی ایردراپ PCHU را دریافت خواهند کرد. تیم کایلین در حال حاضر در تلاش برای اتصال کیف پول‌های ERC20 به کیف پول‌های مبتنی بر بستر خود است.

تیم کایلین همچنین فاش کرد که برنامه سهامداری ERC20 از سپتامبر متوقف خواهد شد، زیرا تراکنش‌های شبکه به وضعیت بومی DOT تبدیل خواهند شد.

پاراچین پولکادات چیست؟

پاراچین‌های پولکادات شبکه‌های بلاک چین ناهمگنی هستند که به پولکادات متصل شده و با یکدیگر همکاری می‌کنند. پیروزی شبکه کایلین در مزایده پولکا دات این شبکه را به گروه بهترین‌ شبکه‌های بلاک چینی وارد کرد. در این گروه پروژه‌های دیگری نظیر Centrifuge، Clover Finance، Moonbeam، Acala نیز حضور دارند.

با افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان، انتظار می‌رود قبل از پایان سال چندین حراجی پولکا دات دیگر نیز برگزار شود. رمزارز DOT در 24 ساعت گذشته حدود 3 درصد رشد کرده است. هر واحد از این توکن در حال حاضر با قیمت 6.94 دلار معامله می‌شود. پولکا دات از لحاظ ارزش بازار یازدمین کریپتوکارنسی برتر دنیاست.

رمزارز KYL شبکه Kylin نیز در هفت روز گذشته 3.5 درصد افزایش یافت، اما این رشد قیمتی پایدار نبود و KYL در 24 ساعت گذشته 2.8 درصد ریزش قیمتی را تجربه کرد. هم اکنون هر واحد توکن KYL با قیمت 0.02081751 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیروزی شبکه کایلین در مزایده پولکا دات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر