;
coinex

علت حذف پشه از مهمونی لو رفت ؛ ناگفته‌هایی از غیبت این کاراکتر جنجالی! [+ ویدیو]

عدم حضور پشه در قسمت‌های اخیر برنامه مهمونی ایرج طهماسب، باعث انتشار شایعه حذف پشه از مهمونی شد. اما سرپرست معاونت کاربران ساترا این خبر را تکذیب کرد.

مجموعه مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب، از فروردین ماه 1401 از شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده است. هر هفته یک قسمت از آن عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

حذف پشه از مهمونی ؛ علت چیست؟

در این مدت کم که از نمایش برنامه مهمونی می‌گذرد، کاراکتر پشه و بچه به کاراکترهایی محبوب بدل شده‌اند. اما بعد از پخش برخی از قسمت‌ها، این دو کاراکتر درگیر برخی حاشیه‌ها شده‌اند.

از جمله حاشیه‌های شخصیت پشه همان جمله معروف « بده بزنیم » است. این جمله با نقدها و تحلیل‌های مختلفی همراه شده است. برخی در مذمت آن گفته‌اند و برخی بر این باور هستند که این انتقادات باعث اعمال ممیزی‌هایی بر این کاراکتر شده است.

حذف پشه از مهمونی
حذف پشه از مهمونی

بعد از غیبت دو جلسه‌ای کاراکتر پشه برخی از رسانه‌های غیررسمی و شبکه‌های اجتماعی خبر دادند که این کاراکتر ممنوع التصویر شده است. سرپرست معاونت کاربران ساترا “محمدصادق افراسیابی” درباره شائبه ممیزی کاراکتر “پشه” توضیح داد:

بر اساس گفت‌وگویی که با آقای حسام‌پور معاون پایش و نظارت ساترا داشتم غیبت پشه در دو قسمت اخیر سریال مهمونی، هیچ ارتباطی با ساترا ندارد. غیبت پشه به دلیل برنامه کاری کاظم سیاحی صداپیشه آن در محصولی دیگر بوده است و به زودی به این مجموعه بازمی‌گردد.

عدم حضور پشه از مجموعه مهمونی در کاربران تمامی شبکه های اجتماعی نیز با واکنش هایی همراه بود و در همین راستا موارد طنز و انتقادات زیادی به درست و غلط درباره حذف و نبودن کاراکتر پشه در مجموعه مهمونی به اشتراک گذاشته شد.

همچنین مهران غفوریان چند روز گذشته بدون هیچ گونه توضیحی درباره علت حذف پشه از مهمونی، تصویری منتشر کرد که کاظم سیاحی، صدا پیشه شخصیت پشه را در هواپیما نشان می دهد.

غفوریان در عکسی که در استوری خود منتشر کرده بود خاطر نشان کرد که این عکس در پشت صحنه سریال جدید سروش صحت به ثبت رسیده است. بنابراین می‌توان چنین نتیجه گرفت که عدم حضور کاراکتر پشه در مجموعه مهمونی ایرج طهماسب به دلیل حضور صداپیشه این شخصیت در پروژه دیگری است و کاراکتر پشه از مهمونی حذف نشده است.

در همین راستا یکی از کاربران فضای مجازی با نام فرید اکبری نیز در کانال یوتوب خود ویدیویی منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

آنطور که پیداست در قسمت‌های آتی و بعد از تنظیم برنامه کاری آقای سیاحی، شاهد حضور کاراکتر محبوب و جذاب پشه در این برنامه خواهیم بود. هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، سهیل مستجابیان،‌ نازنین شعبانی، الی امامی، امیر ادیب و بهادر مالکی از صداپیشگان برنامه جدید ایرج طهماسب هستند.

مهمونی ایرج طهماسب ؛ مجموعه ای جذاب با حاشیه های فراوان!

عکسی از ایرج طهماسب به همراه دخترش
عکسی از ایرج طهماسب به همراه دخترش

پریناز ایزدیار، هومن سیدی، صابر ابر، بهرام افشاری، علی شادمان، آتیلا و ستاره پسیانی، مهراوه شریفی نیا، علی نصیریان، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی، برادران خسروی، محسن کیایی، مهران غفوریان، فرهاد آئیش، اشکان خطیبی و شبنم مقدم از جمله میهمانانی هستند که در برنامه حضور داشتند.

در برنامه جدید ایراج طهماسب، آقای مجری برنامه کلاه‌قرمزی به یک خانه جدید که در جوار یک تالار عروسی قرار دارد، نقل مکان کرده است. شخصیت‌های عروسکی جدیدی که اکثر آن‌ها کارکنان این سالن عروسی هستند به زندگی او اضافه شده‌اند و اتفاق‌های متفاوت و جذابی را رقم می‌زنند.

پشه، بچه، مگسی، شاباش، دی‌جی، قیمه و کته از شخصیت‌های این مجموعه هستند.

شخصیت های مهمونی ایرج طهماسب
شخصیت های مهمونی ایرج طهماسب

شخصیت‌های جذاب مهمونی، جدیدترین ساخته طهماسب

شاباش و دی‌جی، خواننده و دی‌جی گروه بی بند و بار هستند که قصد دارند به جای تالار، در کنار طهماسب باشند و برای میهمانان آهنگ خوش‌آمد تقدیم کنند. بلکه به این طریق بتوانند در مسیر کاری خود به موفقیت برسند.

بچه، پسر بی‌سرپرستی است که در خیابان گل می‌فروشد. در پی داشتن خانواده به طهماسب پناه می‌آورد و همراه با او زندگی می‌کند. پسر قلبی از طلا دارد، اما به دلیل بی‌اعتمادی نسبت به جامعه گاهی پرخاشگرانه رفتار می‌کند.

با توجه به آنچه گفته شد، به نظر می‌رسد نبود پشه در مهمونی به دلیل حذف این شخصیت محبوب و یا ممنوع‌التصویر شدن آن نیست، اما شما چه فکر می‌کنید؟ آیا فکر می‌کنید نبود پشه در مجموعه مهمونی دلیل دیگری دارد؟

دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    اگر چیزی قراره حذف بشه بچه هستش که اینقدر بی ادب هستش

    پاسخ

    سلام اینجوری بینندها خودتون کم میکنید بچهای خورد سال باگوشی کلی چیز یاد میگیرن اون وقت شما میاین یه پشه عروسکی حذف میکنید من که پای تلوزیون نمی نشنستم بخاطر پشه میامدم نگاه میکردم این عروسک زیبا خیلی باحاله و منو از دیدن شبکه های ایران پراز انرژی میکرد حالا دیگه تموم شد حیف واقعن شما باید کارکنید ملت دیش ماهواره وگوشی بکناربذارن شبکه داخلی نگاه کنن اینجوری همه رو فراری دادین خواهش میکنم پشه رو حذف نکنید

    پاسخ