;
coinex

تصاویری از فصل سوم سریال ویچر منتشر شد

شرکت نتفلیکس تصاویری از فصل سوم سریال ویچر منتشر کرده که در آن نشان می‌دهد بسیاری از بازیگران به جز کریس فولتن به نقش خود باز می‌گردند.

فصل سوم سریال ویچر در حالی به تولید خود ادامه می‌دهد که به نظر می‌رسد کریس فولتن همراه این تیم نخواهد بود و نقش او را سم وولف بر عهده خواهد داشت. کریس فولتن که در فصل قبلی به عنوان نقش منفی و کلیدی این سریال نقش آفرینی کرده در تصاویری از فصل سوم سریال ویلچر منتشر شده دیده نمی‌شود.

هر چند که هنوز این موضوع به تائید نتفلیکس نرسیده اما با توجه به تصاویری که از فصل سوم سریال ویچر منتشر شده و البته حضور وولف در هیبت مخصوص Rience، را می‌توان تائیدی بر این موضوع تلقی کرد. از دیگر سریال‌های که وولف در آن به بازیگری مشغول است سریال The Crown است. همچنین مشخصا گیمرها او را از صدا بازیگری در بازی Assassin’s Creed Valhalla در نقش Birstan  می‌شناسند.

بیشتر بخوانید:‌ نتفلیکس فصل چهارم سریال ویچر (The Witcher) را نیز خواهد ساخت

 انتشار تصاویری از فصل سوم سریال ویچر

هنوز دلیل اصلی تغییر بازیگر نقش Rience  مشخص نیست، اما گفته می‌شود که مشغله کاری کریس فولتن دلیل عدم حضور او در این سریال است. کریس فولتن علاوه بر این سریال در پروژه بریجرتون نیز حضور دارد که یکی از سریال‌های محبوب در بین طرفداران است.

سریال ویچر از مجموعه کتاب The Time of Contempt اقتباس شده که فصل سوم آن از روی رمان دوم این مجموعه ساخته خواهد شد و به بررسی رابطه گرالت و سیری پرداخته است. در فصل سوم سریال ویچر، گرالت باید بی‌طرفی خود را نسبت به سیاست قاره‌ها مشخص کند چراکه نیروهای مختلف قصد شکار سیری را دارند.

از آنجایی که بین فصل اول و دوم این سریال وقفه ای 2 ساله اتفاق افتاد، انتظار می‌رود که همین رویه در فصل‌های دوم و سوم نیز تکرار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تصاویری از فصل سوم سریال ویچر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر