;
coinex

ریلمی C33 رسما معرفی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به زودی گوشی ریلمی C33 به صورت رسمی در بازار کشور هند عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد که ریلمی امروز رسما مشخصات فنی این دستگاه را فاش کرده است.

اخبار حاکی از آن هستند که به زودی  گوشی Realme C33 با ضخامت 8.3 میلی متری و وزن حدودی 187 گرمی به صورت رسمی در کشور هند عرضه خواهد شد. از نظر طراحی این گوشی دارای یک فرم جعبه‌ای مانند و دو حلقه دوربین در پنل پشتی است. در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش این گوشی نیز یک بریدگی قطره‌ای شکل برای قرارگیری دوربین سلفی دیده می‌شود و در دکمه پاور آن نیز یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های ریلمی (Realme)

قیمت و مشخصات فنی گوشی ریلمی C33

گوشی Realme C33 دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع IPS LCD با وضوح و رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 است. در بخش اپتیک نیز همان طور که گفته شد در پنل پشتی یک دوربین دوگانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در جلو هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی قرار گرفته است.

این گوشی به چیپست T612 یونیسوک، با حداکثر 4 گیگابایت رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که البته این فضای ذخیره سازی را می‌توان به لطف وجود اسلات کارت حافظه میکرو اس دی ارتقا داد.

ریلمی C33

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی تامین می‌شود. از ویژگی‌های اتصالی و ارتباطی این دستگاه نیز می‌توان به برخورداری از شبکه اتصالی 4G VoLTE، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB تایپ C و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

بر اساس اطلاعات موجود، Realme C33 در دو نسخه با 3 گیگابایت/ 4 گیگابایت رم به همراه 32 گیگابایت/ 64 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار هند خواهد شد. این دو نسخه به ترتیب با قیمت‌های 8999 روپیه، معادل 138 دلار، و 9999 روپیه، معادل 150 دلار، عرضه می‌شوند. گوشی Realme C33 را می‌توان در سه رنگ آبی، مشکی و طلایی از ساعت 12 بعدازظهر 12 سپتامبر از طریق وب سایت رسمی ریلمی در هند و وب سایت خرید و فروش Flipkart تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی هوشمند ریلمی C33 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر