بهترین موسیقی های انیمه های محبوب ؛ موسیقی های به یادماندنی

این موسیقی‌های انیمه بسیار نمادین هستند که طرفداران انیمه فوراً آنها را تشخیص می‌دهند. با فیگار بمانید تا با بهترین موسیقی های انیمه های محبوب آشنا شوید.

موسیقی‌ها زندگی را به یک انیمه می‌دهند و آن را زنده می‌کنند، این مسئله به ویژه برای اپنینگ‌ها صادق است. این تیزرهای دقیقه و نیمی است که به بینندگان نشان می‌دهد که دقیقاً چه انتظاری باید برای یک انیمه داشته باشند. گاهی اوقات، برخی ازموسیقی‌های انیمه نسبت به بقیه از لحاظ انیمیشن، کیفیت و جذابیت بهتر هستند.

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

موسیقی های به یادماندنی

شما می‌توانید فهرست بهترین موسیقی های انیمه های محبوب را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

با وجود هر فصل شامل ده‌ها انیمه، یک موسیقی متن در انیمه باید فوق العاده ویژه باشد تا از جمعیت ایستادگی کند. هزاران گزینه در دنیای انیمه وجود دارد، اما بهترین موسیقی ها در انیمه تاکنون کدام است؟ پس اگر می‌خواهید با برترین موسیقی های انیمه های محبوب آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم.

Lum no Love Song by Yuko Matsutani

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

این موسیقی احتمالاً یکی از شناخته شده‌ ترین آهنگ های انیمه در نسل خودش است. در حالی که در این زمان نزدیک به 30 سال از زمان انتشار این آهنگ می‌گذرد، آهنگ “Lum no Love Song” یوکو ماتسوتانی هنوز موسیقی مورد علاقه بسیاری از علاقه مندان انیمه است.

این آهنگ به عنوان اولین اپنینگ انیمه Urusei Yatsura عمل می‌کند، و کار بسیار خوبی را برای نشان دادن ویژگی‌های عجیب و غریب و سبک این انیمه انجام می‌دهد. این موسیقی یک راه عالی برای شروع قسمت اول این انیمه جذاب است.

Duvet by Bôa

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

Serial Experiments Lain یکی از جنایی‌ترین انیمه‌هایی است که در زمان خود مورد توجه قرار نگرفته است. این انیمه بر روی یک شبکه ارتباطی به نام Wired تمرکز دارد، در حالی که موضوعات ارتباط و هویت را بررسی می‌کند. با توجه به نحوه بررسی موضوعات خود، این انیمه بسیار جلوتر از زمان خود بود.

موسیقی انیمه Serial Experiments Lain در میان دیگر موسیقی‌ها بسیار منحصر به فرد است. “Duvet” توسط گروه جایگزین بریتانیایی Bôa نوشته و اجرا شد. آلترناتیو راک همیشه با اپنینگ‌های انیمه همکاری نمی‌کند، اما این کاملاً مکمل تصاویر زیبای اپنینگ این انیمه است.

Uragiri no Yuuyake by Theater Rock

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

دورارارا زمانی که در سال 2010 پخش شد بسیار محبوب بود. با حضور عظیمی از شخصیت‌ها و نقاط داستانی در هم تنیده، دورارارا چیز‌های زیادی برای ارائه داشت. Theater Rock “Uragiri no Yuuyake” کاملاً حال و هوای این انیمه را به تصویر می‌کشد. اپنینگ این آهنگ شخصیت‌های اصلی فصل اول را به نمایش می‌گذارد، در حالی که بینشی از پویایی آن‌ها با یکدیگر را نشان می‌دهد.

Battlecry by Nujabes/Shing02

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

هیپ هاپ اغلب در اپنینگ‌های انیمه استفاده نمی‌شود، اما «Battlecry» از Nujabes و Shing02 کاملاً با تیتراژ آغازین سامورایی شامپلو مطابقت دارد. این مجموعه خود ویژگی‌های ژاپنی امروزی را با هیپ هاپ و عناصر ژانر چنبارا ترکیب می‌کند. ضرب آهنگ دلپذیر با جلوه‌های بصری پر جنب و جوش به خوبی پیش می‌رود و به عنوان یک آهنگ عالی برای شخصیت اصلی انیمه عمل می‌کند.

Bloody Stream by CODA

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

مجموعه JoJo دارای تعداد زیادی موسیقی عالی در سراسر مجموعه خود است. حتماً بین طرفداران در مورد اینکه کدام یک از آنها بهترین است، اختلاف نظر وجود دارد، اما «جریان خونین» از CODA باید در رتبه اول باشد. این آهنگ جذاب است و از اکثر موسیقی‌های دیگر متمایز است، که کاملاً با انیمه JoJo مطابقت دارد. انیمیشن‌های عالی و تصاویر بصری اپنینگ آن را نه تنها در میان موسیقی‌های JoJo، بلکه در میان تمام موسیقی‌های انیمه کاملاً متمایز می‌کند.

The Day by Porno Graffiti

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

آهنگ The Day، اولین اهنگ فصل اول My Hero Academia. My Hero Academia در طول فصل‌هایش تم‌های موسیقی بسیار خوبی دارد که طرفداران آن را دوست دارند. موسیقی آغازین کاملاً نوع شخصیتی را که Deku قرار است باشد را نشان می‌دهد.

در سفری برای تبدیل شدن به قهرمان شماره یک، این آهنگ این تصور را ایجاد می‌کند که دکو باید هر چه را که در توان خود دارد به آن بدهد. او امیدوار است که یک روز واقعاً بتواند به رویای خود برسد. قسمت ویدیویی این آهنگ تمرینات Deku را نشان می‌دهد که این پسر با روحیه قوی همه چیز را در توان خود می‌دهد تا شبیه All Might باشد. «روز» تنها افتتاحیه فصل اول My Hero Academia است.

Again by YUI

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

“دوباره” اولین موسیقی برای انیمه محبوب Fullmetal Alchemist Brotherhood است. موضوع این موسیقی زیبا دیدگاه ادوارد الریک و درس‌هایی است که او باید در مسیر بازیابی برادر و بدنش بیاموزد. این آهنگ مضامینی را ارائه می‌کند که بیشتر از آن چیزی که با چشم دیده می‌شود در زندگی وجود دارد.

اپنینگ آن نشان می‌دهد که ادوارد در طول سفر خود قوی‌تر و قوی‌تر می‌شود. همچنین این اپنینگ افرادی را که ادوارد در طول مسیر خود ملاقات می‌کند، چه دوست یا دشمن را نشان می‌دهد. «دوباره» افتتاحیه 14 قسمت اول انیمه Fullmetal Alchemist Brotherhood است.

The Hero by JAM Project

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

زمانی که «قهرمان» در فصل پاییز 2015 در طول اکران One Punch Man پخش شد، طوفان اینترنت را به خود جلب کرد. جمله “One Punch” که برای شروع آهنگ استفاده شد قلب طرفداران را تسخیر کرد. این آهنگ دارای مضامین عدالت است و متناسب با تم طنز One Punch Man می‌باشد.

قسمت تکراری آهنگ برگرفته از مضامین عدم تمایل به تمجیدهایی می‌باشد که با قهرمان بودن همراه است، مانند شهرت و شادی برای نجات یافتگان. به طور مشابه، سایتما از جنگیدن بیش از حد حوصله‌اش به طور کامل سر رفته است. “قهرمان” تنها اپنینگ فصل اول One Punch Man است.

Colors by FLOW

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

FLOW برای باز کردن مضامین در انیمه‌هایی مانند ناروتو، هفت گناه مرگبار و دورارارا شناخته شده است، اما هیچ کدام از آنها بهتر از “رنگ‌ها” نبوده‌اند. اولین افتتاحیه Code Geass، آهنگ Colors برگرفته از مضامینی است که چگونه افراد می‌توانند برای بهتر و بدترین تغییر کنند.

اینکه همه ما باید حتی در تاریک‌ترین زمان‌ها به خودمان اعتماد داشته باشیم. این به خاطر دوران سختی است که للوچ در انیمه پشت سر می‌گذارد. “Colors” آهنگ افتتاحیه 12 قسمت اول فصل اول Code Geass است. حضور آهنگ Colors در فهرست بهترین آهنگ های انیمه های محبوب یک اولویت برای ما بود.

Tank by The Seatbelts

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

متن موسیقی برای تم آغازین کابوی بی باپ “Tank” لازم نیست. به عنوان یکی از بهترین انیمه‌های دهه خود، مناسب است که این انیمه مشهور یکی از بهترین تم‌های آغازین را نیز داشته باشد.ساز جازی مضمون رمزآلود کابوی بی باپ را تکمیل می‌کند در حالی که ویرایش ریتمیک سکانس‌ها در کنار موسیقی انیمه را منحصر به فرد می‌کند. “Tank” آهنگ افتتاحیه تمام 25 قسمت Cowboy Bebop است.

Pokémon Theme by Jason Paige

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

مسلماً شناخته‌شده‌ترین تم آغازین در انیمه، آهنگ «موضوع پوکمون» است که بچه‌ها آن را در سراسر جهان می‌خوانند. این آهنگ حول سفر Ash می‌چرخد زیرا او می‌خواهد استاد پوکمون شود. برای انجام این کار، او باید در نبردها پیروز شود، دوستان جدیدی را ملاقات کند و همه پوکمون‌ها را بگیرد. همانطور که این آهنگ می‌گوید، این سرنوشت اوست. “اهنگ پوکمون” اصلی تنها اهنگ افتتاحیه فصل اول پوکمون است که 80 قسمت دارد.

The WORLD by Nightmare

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی های انیمه های محبوب, بهترین آهنگ های انیمه های محبوب

دو مضمون آغازین Death Note جرقه‌ای برانگیخت که کدام یک برای این انیمه محبوب بهتر می‌باشد. دو سبک متفاوت و دو صدای متفاوت، اما “دنیا” چیزی است که در این لیست قرار می‌گیرد. “جهان” در مورد دنیایی از شر و تاریکی صحبت می‌کند.

این به دنیای جدیدی اشاره دارد که لایت در حال ایجاد آن است، با وجود اینکه فکر می‌کند کاری که انجام می‌دهد خوب می‌باشد. سپس این آهنگ به فرآیند فکری لایت تبدیل می‌شود، بدون اینکه بفهمد چرا مردم فکر می‌کنند او بد است. “جهان” اولین آهنگ افتتاحیه در Death Note می‌باشد و برای 19 قسمت اول اجرا می‌شود.

A Cruel Angel’s Thesis by Yoko Takahashi

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
برترین موسیقی های انیمه های محبوب

این آهنگ داستان زندگی‌ای را روایت می‌کند که قرار است خیلی چیزهای بیشتری داشته باشد. یک زندگی پر از غم و اندوه سوزان و خاطرات تلخ می‌تواند “به آسمان برده شود” تا تبدیل به یک افسانه شود. اپنینگ این آهنگ صحنه‌هایی از Asuka، Rei و Shinji و همچنین نبردهای مختلف این انیمه را نشان می‌دهد. «A Cruel Angel’s Thesis» تنها تم آغازین برای Neon Genesis Evangelion است.

Unravel by TK

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
بهترین موسیقی ها در انیمه

این تم افتتاحیه توسط TK، خواننده و گیتاریست گروه Ling Tosite Sigure انجام شده است. این گروه به‌خاطر کارشان در Psycho Pass شناخته می‌شوند، اما TK تعداد زیادی از اپنینگ‌های انفرادی را انجام داده است. اشعار آن در مورد کن کانکی صحبت می‌کنند که او در تلاش برای یافتن کیست.

این آهنگ به عنوان یک نقطه شکست برای کن عمل می‌کند زیرا او در نهایت با خودش کنار می‌آید. این آهنگ در هر قسمت، به عنوان تم آغازین در قسمت‌های دو تا 11 و تم پایانی در قسمت‌های یک و 12 انجام می‌شود. “Unravel” تنها تم آغازین فصل اول Tokyo Ghoul است.

Guren no Yumiya by Linked Horizon

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب
شناخته شده‌ ترین آهنگ های انیمه

JÄGER! این تم آغازین که مطمئناً باعث ایجاد لرز در ستون فقرات شما می‌شود، «Guren no Yumiya» در انیمه حمله به تایتان در این فهرست رتبه اول را به خود اختصاص می‌دهد. داستانی درباره کنار آمدن ارن با زندگی جدیدی که باید داشته باشد.

تایتان‌ها بشریت را در دست گرفته، ارن خانواده‌اش را از دست می‌دهند و متوجه می‌شود که او خودش یک تایتان است. اولین آهنگ حمله به تایتان به تمام معنا نمادین است. «Guren no Yumiya» افتتاحیه 13 قسمت اول فصل اول حمله به تایتان می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین موسیقی های انیمه های محبوب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


3 thoughts on “بهترین موسیقی های انیمه های محبوب ؛ موسیقی های به یادماندنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *