;
coinex

سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا در راه است؛ خوش‌ساخت و قدرتمند!

به‌تازگی بر اساس گزارش یک نشریه حوزه تکنولوژی ، نام لپ‌تاپ جدید سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا در سایت Bluetooth SIG دیده شده است.

مدت‌هاست که سامسونگ در زمینه طراحی و تولید لپ‌تاپ‌ها تلاش‌های قابل قبولی داشته و در همین راستا، تاکنون تعداد زیادی لپ‌تاپ از جمله Galaxy Book Go، Book 2، Book2 360، Book2 Pro و Book2 Pro 360 را در ماه مارس عرضه کرده است.

اکنون به‌نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای قصد دارد تا مجموعه جدیدی از لپ‌تاپ های سری Book را روانه بازار کند. حالا لپ‌تاپ جدید این شرکت با نام گلکسی بوک 3 اولترا در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده شده است که به عرضه قریب الوقوع آن اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: سری جدید لپ تاپ های PureBook نوکیا معرفی شدند

مشخصات سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا

نشریه MySmartPrice سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا را در سایت صدور گواهی بلوتوث SIG مشاهده کرده است. Book 3 Ultra می‌تواند مدل برتر در سری Book 3 این شرکت باشد. این لپ‌تاپ با چهار شماره مدل مختلف ظاهر شده که عبارت است از: NT960XFH ،NT961XFH NT960XFS و NT960XFHZ.

سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا در راه است؛ خوش‌ساخت و قدرتمند!

طبق مشخصاتی که منتشر شده، لپ‌تاپ سامسونگ از بلوتوث 5.1 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، گلکسی بوک 3 اولترا همراه با سیستم عامل ویندوز 11 عرضه شده و از پردازنده اینتل پشتیبانی می‌کند. با این حال، وبسایت Bluetooth SIG مدل دقیق پردازنده را فاش نکرده است. انتظار می‌رود که این پردازنده، سری اینتل Core I7 باشد. این دستگاه همچنین از Wi-Fi 6E پشتیبانی خواهد کرد.

جزئیات مربوط به گلکسی بوک 3 اولترا هنوز ناقص هستند و سامسونگ هنوز جزئیات کاملی در مورد لپ‌تاپ آینده‌اش منتشر نکرده است؛ اما امیدواریم در روزهای آینده جزئیات بیشتری در مورد آن بشنویم.

اگر بخواهیم بر اساس مدل قبلی، مشخصات سری جدید را حدس بزنیم باید بگوییم که لپ‌تاپ‌های سری Book 2 سامسونگ با پردازنده‌های نسل دوازدهم Intel Core وارد بازار شدند، و انتظار می‌رود تا سری جدید این لپ‌تاپ‌ها به جدید‌ترین پردازنده اینتل مجهز شوند.

همچنین همه مدل‌های Book 2 از سیستم عامل ویندوز 11 استفاده می‌کنند، به جز لپ‌تاپ Galaxy Book2 Business که دارای ویندوز 11 پرو است.

مدل Pro از قلم S-Pen نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، اکثر مدل ها دارای باتری با ظرفیت بالا هستند و از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند. در مورد قیمت نیز تمام مدل‌های این سری با برچسب قیمتی 514 تا 1529 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سامسونگ گلکسی بوک 3 اولترا چیست؟ نظرات خود را با درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر