coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین چالش های تیک تاک را بشناسید

تیک تاک اپلیکیشنی است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ توسط کشور چین ساخته شد. این برنامه پس از رونمایی مورد استقبال گرفت و برخی چالش‌ها در آن ترند شد. این چالش‌ها بسیار متنوع و زیاد هستند؛ از این رو در ادامه بهترین چالش های تیک تاک را معرفی می‌کنیم.

در ابتدا، نام اصلی تیک تاک، دوئین بود؛ اما زمانی که در سال ۲۰۱۷ این اپ به طور جهانی در دسترس مردم قرار گرفت، اسم آن به تیک تاک تغییر پیدا کرد. افراد در این اپلیکیشن حساب کاربری ایجاد کرده و از خود کلیپ‌های کوتاه آپلود می‌کنند.

اپلیکیشن‌های زیادی تا به امروز در جهان ساخته و محبوب شده‌اند و کاربران زیادی از آنها استفاده می‌کنند. تیک تاک یکی از این اپلیکیشن‌های محبوب است. این برنامه در حال حاضر شهرت زیادی در جهان دارد.

در واقع چیزی که در مورد این اپلیکیشن بسیار سر و صدا کرده، چالش‌های جالب این برنامه است که توانسته به سرعت در بین قشر نوجوان و جوان جای خود را پیدا کند.

در ادامه چالش های جدید خارجی تیک تاک معرفی شده‌اند. شما هم می‌توانید با ما همراه باشید تا در مورد این چالش‌های جذاب اطلاعات کافی به دست آورید.

بیشتر بخوانید:

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

 بهترین یوتیوبرها و استریمرهای ایرانی

بهترین چالش های تیک تاک

تیک تاک هم مانند اینستاگرام قابلیت‌هایی مانند دنبال کردن و لایک کردن دارد. همچنین برای موفقیت در این اپلیکیشن نیز باید خلاقیت داشته و ویدئوهای جذابی را تولید کنید. گاهی ممکن است که یک فرد دنبال کنندگان خیلی کمی داشته باشد اما با تولید یک ویدئو جذاب، به سرعت به موفقیت می‌رسد.

در این راستا، چالش‌ها می‌توانند نقش اساسی در رشد پیج‌های تیک تاک داشته باشند؛ از این رو، در ادامه جدیدترین چالش های بامزه Tik Tok را معرفی می‌کنیم.

Blinding Lights

در هفته‌های گذشته، افراد زیادی به انجام چالش Blinding Lights که بر اساس یکی از قطعات آلبوم جدید ویکند طراحی شده، پرداخته‌اند. برای انجام این چالش، به سه نفر رقصنده نیاز دارید؛ امری که سبب شد بسیاری از اعضای برنامه تیک تاک به همراه اعضای خانواده خود در آن شرکت کنند. این آلبوم طرفداران بسیاری را پیدا کرد و استقبال بسیار خوبی از آن شد.

What You Know Bout Love

از بین بهترین چالش های تیک تاک این رقص برای زوج‌ها و بهترین دوستان به طور یکسان محبوب است. این رقص با آهنگ What You Know About Love از Pop Smoke تنظیم شده است. این چالش تیک تاک شما را مجبور می‌کنند با دستان خود یک قلب بکشید و چند حرکت سریع انجام دهید و در کنار کسی که دوستش دارید قرار بگیرید.

Perfect match dance

این چالش تماماً در مورد نشان دادن این است که چگونه تفاوت‌های شما و همسرتان مکمل یکدیگر هستند. هر فردی به طعنه خود را توصیف می‌کند. سپس در حالی که دست هم را گرفته‌اند به صورت دایره‌ای می‌رقصند.

برای این چالش جدید تیک تاک که بسیار جذاب است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که با این ضرب آهنگ خنده دار برقصید، که فقط عبارت Reese’s Puffs را بارها و بارها تکرار می‌کند. سپس متنی را اضافه کنید که موقعیت خنده‌داری را توصیف می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟

Now look at this

این چالش ترند و جالب تیک تاک، کاربران را به چالش می‌کشد تا برخی از عجیب‌ترین و خنده‌دارترین ویدیوهایی را که تا به حال گرفته‌اند یا در اینترنت مشاهده کرده‌اند، به نمایش بگذارند. با آهنگ Day ‘n’ Nite  از Kid Cudi فیلم بگیرید و سپس ویدیوی خود را به اشتراک بگذارید. Now look at this بسیار جذاب است.

Up

آهنگ Cardi B به نام Up به بالای بیلبورد صعود کرد و همچنین به بالای صفحه. شما واقعاً باید با حرکات و انرژی بالا این چالش را انجام دهید، زیرا یکی از چالش‌های معروف تیک تاک و از بهترین چالش های تیک تاک است.

Get up

این چالش ترند تیک تاک با آهنگ دیگری از دهه 2010 تنظیم شده است. این چالش شامل یک رقص برای آهنگ 2016 Get Up توسط Ciara با حضور Chamillionaire است. این چالش کمی پیشرفته‌تر است و به حرکات ماهرانه‌ای نیاز دارد، در واقع تنها چیزی که برای تکمیل این چالش رقص نیاز دارید، انرژی زیاد است.

اگر این کار را در محل کار خود انجام دهید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت. این چالش از جدیدترین چالش های بامزه Tik Tok است.

Savage Dance

این چالش که بر پایه آهنگ Savage از مگان ثی استالیون ایجاد شده، محبوبیت فراوانی در بین کاربران اپلیکیشن تیک تاک پیدا کرده است و توانسته در لیست بهترین چالش های تیک تاک قرار گیرد. از این چالش زیبا نیز غافل نشوید.

دلقک

از چالش های جدید خارجی تیک تاک می‌توان دلقک را نام برد. برای این چالش، تنها کاری که باید انجام دهید این است که متنی را به ویدیوی خود اضافه کنید که زمانی را توصیف کند که در هنگام استفاده از فیلتر محبوب دلقک، فریب خورده‌اید یا کار اشتباهی انجام داده‌اید.

آهنگ‌های این چالش متفاوت هستند و پرکاربردترین آهنگ به نام Pan Con Choclo توسط Firenetics بوده که توسط کاربر Angi_randxm.xD آپلود شده است.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

Distance Dance

این چالش برای اولین بار توسط چارلی دی‌آملیو ایجاد شده است. در حقیقت این چالش نوعی کار خیر محسوب می‌شود زیرا به ازای همه ویدیوهایی که با هشتگ #DistanceDance آپلود می‌‌شوند به خیریه Feeding America مبلغی اهدا می‌شود.

بنابراین در صورتی که قصد دارید هم کار خیر انجام دهید هم برای لحظه‌ای سرگرم و شاد باشید، این چالش برای شما است. نام آهنگ این چالش Big Up’s بوده و اثر Jordyn, Nic Da Kid است.

Say SO Dance

Say SO Dance هم یک چالش تیک تاک رقص دیگری بوده که در این لیست آمده است. در این چالش شما در دو دقیقه باید با آهنگ Say SO Dance اثر دوجا کت برقصید. از این مورد به عنوان یکی از هیجان‌ انگیز‌ترین و بهترین چالش های تیک تاک است.

Attention

آهنگ Attention یکی از آهنگ‌های تادریک هال بوده که اسم یک چالش تیک تاک معروف نیز است. انجام این چالش کار آسانی نیست و نیاز به تمرکز و انعطاف پذیری بدنی زیادی دارد. حتما شما نیز عکس‌‌هایی را دیده‌اید که یک نفر پای خود را ۱۸۰ درجه باز کرده است. در این چالش از این گونه حرکات انجام می‌شود.

اگر بخواهیم یک مورد را به عنوان دشوارترین چالش برنامه تیک تاک انتخاب کنیم، آن مورد چالش Attention خواهد بود. انجام این چالش نیاز به آمادگی و انعطاف جسمانی قابل توجهی دارد.

Unlock It (Lock It)

Unlock It (Lock It) نیز یکی دیگر از بهترین چالش های تیک تاک است. در این چالش فرد می‌تواند در هر جایی که علاقه دارد شروع به رقصیدن کند. فرقی ندارد که داخل خانه باشد یا در مسافرت. این چالش جذاب را شما هم می‌توانید انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

Yah Trick Yah

Yah Trick Yah نام ترانه‌ای بوده که در سال ۲۰۰۷ به دست مردم رسید. اما بعد از سال‌ها در اپلیکیشن تیک تاک و با اسم خود معروف شد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که همگام با خواننده، کلمات این آهنگ را زمزمه کنید. به این دلیل که به انجام رساندن این چالش کار سختی نیست، طرفداران زیادی هم دارد.

cheering crowd

این مورد یکی از چالش‌های طنز در اپلیکیشن تیک تاک است. در این چالش فرد بعد از انجام یک کار پیش پا افتاده (مانند عطسه کردن) مورد تشویق انبوهی از افراد خیالی قرار می‌گیرد!

First Name

First Name یک چالش جدید تیک تاک است که فضایی عاشقانه دارد. در این چالش فرد عشق یا پارتنر خود را به اسم دیگری صدا می‌زند. نامی که به طور معمول از آن برای صدا زدن استفاده نمی‌کند. در این حین باید عکس العمل پارتنر خود را ضبط کرده و به نمایش بگذارد.

خوردن صابون

این مورد یکی از چالش‌های غیر جالب و مسخره بود که مدتی رواج داشت. در این چالش افراد سعی می‌کنند که با خوردن صابون و تاید خود را به شهرت برسانند. دیگر باید خودتان حدس بزنید که این کار چه بلایی سر این افراد خواهد آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

استاپ موشن چیست و نحوه ساخت Stop Motion چگونه است؟

معرفی تعدادی از مشهورترین تیک تاکر‌های دنیا

تا اینجا با بهترین چالش های تیک تاک آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم شما را با تعدادی از تیک تاکرهای معروف جهان آشنا کنیم. افرادی خلاقی که به تولید محتوای جذاب عاشقانه و کمدی در تیک تاک می‌پردازند.

چارلی دی‌آملیو – charlidamelio

در رتبه نخست محبوب‌ترین تیک تاکرهای جهان، چارلی دی‌آملیو قرار دارد. این نوجوان 16 ساله آمریکایی، کار خود را در سال 2019 و با آپلود ویدیوهای رقص با آهنگ‌های معروف آغاز کرد. دی‌آملیو با 71.9 میلیون فالوور در برنامه تیک‌تاک به همراه 23.9 میلیون فالوور در اینستاگرام، 5.58 میلیون فالوور در یوتیوب و 3.3 میلیون فالوور در توییتر نفر اول لیست تیک تاکرهای معروف است.

ادیسون ری – addisonre

جایگاه دوم متعلق به رقاص دیگری به نام ادیسون ری است. ری، رقص حرفه‌ای را از سن شش سالگی آغاز کرد. او در مسابقات مختلفی در سراسر آمریکا حضور داشته است. ری فعالیت خود در اپلیکیشن تیک تاک را از سال گذشته آغاز کرد. او، همچون دی‌آملیو، ویدیوهایی از رقص با آهنگ‌های معروف روز منتشر می‌کند.

زک کینگ – zachking

زک بیش از هر چیز با ویدیوهای شعبده‌بازی خود شناخته شد و کار خود را با شبکه اجتماعی یوتیوب و در سال 2008 آغاز کرد. کینگ در سال 2013 به عضویت وب‌سایت Vine درآمد و به یکی از ستون‌های اصلی آن تبدیل شد.

او در سال 2016 اکانتی در اپلیکیشن تیک تاک ساخته و تاکنون موفق به جذب 45 میلیون فالوور در این پلتفرم جدید شده است. محتوای تولیدی کینگ، بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

لورن گری – lorengray

لورن در سال 2015 به عضویت این اپلیکیشن درآمد. افزایش محبوبیت گری، منجر به آزار و اذیت او از جانب هم‌کلاسی‌هایش ‌شد. در حال حاضر، او حدود 19.6 میلیون فالوور در اینستاگرام، 3.81 مشترک در یوتیوب، 1.2 میلیون دنبال‌کننده در توییتر و 45.3 میلیون مخاطب در اپلیکیشن تیک تاک دارد.

مطلب چالش های جدید خارجی تیک تاک به پایان رسید. همانطور که گفتیم، تیک تاک نیز یکی از اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی محبوب است که شما می‌توانید مانند سایر اپلیکیشن‌های سرگرم کننده آن را نصب کنید و از بودن در این شبکه اجتماعی لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که غیر از تفریح می‌توان به کسب درآمد نیز در این شبکه اجتماعی پرداخت. جدیدترین چالش های بامزه Tik Tok را در این مطلب از دست ندهید.

سوالات متداول

کدام چالش تیک تاک جذاب‌تر است؟

بهترین چالش های تیک تاک در این مطلب معرفی شدند و اینکه کدام چالش جذاب‌تر است می‌تواند از نظر افراد مختلف متفاوت باشد. اما در کل به می‌توان گفت که چالش First Name ،Distance Dnce و Reese’s Puffs TikTok چالش‌هایی جذاب هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین چالش های تیک تاک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر