;
coinex

افشاگر معروف:‌ نمایشگر گلکسی S23 هیچ تغییری با نسل قبل ندارد!

این روزها و همزمان با نزدیک شدن به ایام پایانی سال میلادی، اطلاعات جدیدی از سری جدید پرچمداران سامسونگ منتشر می‌شود. حال مشخصات نمایشگر گلکسی S23 فاش شده است.

برخلاف انتظارات اولیه درباره نمایشگر، دوربین پیشرفته و تغییرات بزرگ گلکسی اس 23، به نظر می‌رسد که سامسونگ برنامه خاصی برای آپگریدهای بزرگ در سری گلکسی S23 نداشته باشد. همین چند روز پیش بود که اخباری درباره طراحی یکسان گلکسی اس 23 با نسل قبل منتشر شد و سپس اعلام شد که سیستم دوربین اس 23 نیز تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

مشخصات نمایشگر گلکسی S23

چند هفته پیش، Ice Universe افشاگر معروف دنیای فناوری مدعی شده بود که طراحی گلکسی اس 23 اولترا هیچ تفاوتی بنیادینی با نسل قبل ندارد و اعلام کرد که تفاوت‌ها در ابعاد در حد میلی‌متر است!

حالا همین افشاگر اطلاعات جزئی بیشتری منتشر کرده است که شامل ابعاد نمایشگر، رزولوشن و ابعاد دستگاه در تمام خانواده S23 است. به طور خلاصه و آنطور که در جدول زیر مشخص است، ابعاد و رزولوشن کاملا یکسان است و تفاوت‌ها تنها در اندازه نمایشگر، آن هم در حد میلی‌متر است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره وزن در دسترس نیست اما احتمالا شباهت زیادی با نسل فعلی دارد.

افشاگر معروف:‌ نمایشگر گلکسی S23 هیچ تغییری با نسل قبل ندارد!

افشاگر تاکید دارد که اگر به عنوان طرفدار سامسونگ امید دارید این کمپانی در سری اس 23،‌ نوع پنل نمایشگر را به QHD پلاس تغییر دهد که در سری اس 20 به کار رفته بود، چنین اتفاقی نمی‌افتد! اما آیا سامسونگ حداقل پنل‌ها را به LTPO ارتقا می‌دهد؟ این چیزی است که در حال حاضر نمی‌دانیم.

فراتر از موارد مربوط به طراحی، گلکسی S23 اولترا ممکن است به یک دوربین 200 مگاپیکسلی جدید، یک حسگر اثرانگشت سریع و بزرگتر و همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شود که احتمالا این بار یک شارژر 45 واتی سریع دارد. گفته شده که لنز پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 10 برابری نیز همچنان در ترکیب دوربین دستگاه حفظ می‌شود.

شاید یکی از مهمترین تغییرات در سری S23 مربوط به تجهیز تمام مدل‌ها به پردازنده اسنپدراگون باشد که چندی پیش رسما توسط سامسونگ و کوالکام تایید شد. با این اوصاف خبری از گوشی پرچمدار سامسونگ با چیپ‌ست اگزینوس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نمایشگر گلکسی S23 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر