;
coinex

رمزارز ملکه الیزابت ؛ کسب درآمد از مرگ ملکه!

ساعاتی پس از اعلام مرگ ملکه الیزابت، میم کوین‌هایی بر روی بلاکچین‌های غیرمتمرکز با نام‌هایی چون رمزارز ملکه الیزابت ، کویین، ملکه الیزابت اینو و غیره ایجاد شدند.

روز 8 سپتامبر، ملکه الیزابت در سن 96 سالگی درگذشت. او 70 سال و 214 امین روز پادشاهی خود را سپری می‌کرد. در واقع او طولانی‌ترین دوران پادشاهی بریتانیا را به نام خود ثبت کرد. برنامه‌نویسان مبتکر این فرصت را از دست ندادند و 40 میم کوین با مضمون ملکه را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

رمزارز ملکه الیزابت

پس اعلام رسمی مرگ ملکه الیزابت ، بر روی بلاکچین‌های غیرمتمرکز، میم کوین‌هایی با نام الیزابت دوم، ملکه الیزابت اینو و موارد مشابه ظاهر شدند. به عبارت دیگر برنامه نویسان از این رویداد استفاده کرده و شبکه اتریوم و زنجیره بایننس را با بیش از 40 میم کوین پر کردند.

رمزارز ملکه الیزابت

یکی از میم کوین‌هایی که رشد چشم گیری دارد، «کویین الیزابت اینو » بوده که با توجه به قیمت فعلی، حدود 11400 درصد رشد را تجربه است. توکن معروف دیگر با نام God Save the Queen، حدود 1500 درصد افزایش یافته بود، البته هم اکنون روند نزولی را در پیش گرفته است.

یک مجموعه NFT هم با نام گذاری اشتباه ایجاد شد. این مجموعه Queen Elizabeth 69 Years NFT نام گرفت که عدد 69 اشتباه است و باید عدد 70 نوشته می‎شد. در واقع باید 70 سال پادشاهی ملکه الیزابت را در این نام‌گذاری در نظر می‌گرفتند.

خیلی از افراد با این حرکت برنامه نویسان مخالفت می‌کنند و اظهار دارند که نباید از مرگ ملکه، کسب درآمد شود. این افراد، از مردم می‌خواهند که این میم کوین‌ها را خریداری نکنند.

گفتنی است ملکه الیزابت، طولانی‌ترین دوران پادشاهی بریتانیا را به خود اختصاص داده است و به علت درگیر نشدن بیش از اندازه با مسائل سیاسی، محبوبیت زیادی بین مردم داشت.

کشور بریتانیا در چندین ماه آینده، شاهد تغییراتی خواهد شد. مثلا در ابتدا باید اشعار سرود ملی این کشور تغییر پیدا کند. در مرحله بعد، باید چهره ملکه بر روی سکه‌ها و اسکنانس‌ها عوض شود. تصویر پسر ملکه الیزابت، چارلز سوم، روی پول‌ها چاپ خواهد شد. تاج گذاری این پادشاه نیز به زودی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رمزارز ملکه الیزابت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر