;
coinex

افزایش زمان طرح ترافیک در تهران از ابتدای مهر

در هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران، اعضا با افزایش زمان طرح ترافیک در تهران با آغاز مهر و بازگشایی مدارس موافقت کردند.

با تصمیم شورای حمل و نقل و ترافیک تهران قرار است که همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، ساعات طرح ترافیک در تهران نیز تغییر کند.

بیشتر بخوانید: افزایش نرخ عوارض طرح ترافیک ؛ راهکاری هوشمندانه و عادلانه‌تر؟!

افزایش زمان طرح ترافیک در تهران

هفتاد و پنجمین جلسه شورای حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران یکشنبه 20 شهریور 1401 با حضور شهردار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مسئول در حوزه حمل و نقل پایتخت برگزار شد.

نخستین دستور جلسه مربوط به بررسی شرایط و اقدامات انجام شده برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی کشور بود که مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران گزارشی در این باره و اقدامات انجام شده مانند افزایش ناوگان ارائه داد.

افزایش زمان طرح ترافیک در تهران از ابتدای مهر

گزارش عملکرد در این زمینه ساماندهی تردد موتورسیکلت‌ها و بررسی اقداماتی که دراین زمینه انجام شده، دستور جلسه دوم شورا بود که توسط مدیر کل مهندسی  ایمنی ترافیک حمل و نقل شهرداری تهران تشریح شد.

دستور جلسه دیگر شورای ترافیک شهر تهران، وضعیت طرح ترافیک و تغییر ساعات آن بود که مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و نهایتا تصویب شد که ساعت پایان طرح از 17 عصر به 18 منتقل شود. ساعت شروع طرح همچنان 6:30 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش زمان طرح ترافیک در تهران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر