;
coinex

ایردراپ آکادمی جک دورسی : 1000 دلار جایزه شرکت‌کنندگان!

جی زی به همراه جک دورسی در جهت اهداف بشردوستانه خود اقدام به راه‌اندازی آکادمی بیت کوین نمودند. ایردراپ آکادمی جک دورسی به ساکنان مارسی تعلق گرفت.

اولین مرحله از برنامه آموزشی بیت کوین آکادمی جک دورسی به پایان رسید. شرکت‌کنندگان در برنامه آموزشی 12 هفته‌ای آکادمی موفق به دریافت جایزه 1000 دلاری شدند. این ابتکار بشر دوستانه منجر به افزایش دانش علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آینده و پیش بینی قیمت بیت کوین در سال 2022

ایردراپ آکادمی جک دورسی

به گزارش Business Insider، مبالغ ایردراپ آکادمی جک دورسی شخصاً توسط جک دورسی و جی زی (Jay Z) تأمین شده است. هنوز مشخص نیست که چند نفر موفق به دریافت ایردراپ شده‌اند، اما مادر جی زی اظهار نمود که تاکنون حدود 350 نفر از ساکنان مارسی در برنامه شرکت‌ کرده‌اند.

مهم‌ترین رکن موفقیت آکادمی جک دورسی، تأمین منابع لازم مانند خوراک، مراقبت از کودکان، تهیه دستگاه‌ها، دسترسی به اینترنت و استخدام کارکنان و مربیان اختصاصی است. هدف اصلی آکادمی بیت کوین حضور علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال در کلاس‌ها به صورت حضوری و آنلاین به شمار می‌رود.

آکادمی بیت کوین در اوایل ماه ژوئن به عنوان یک برنامه حضوری آموزشی برای ساکنان مارسی هاوس (Marcy Houses) نیویورک، جایی که Jay Z در آن متولد شد، شروع به فعالیت کرد. کلاس‌های آموزشی آکادمی از 22 ژوئن تا 7 سپتامبر برگزار شد.

ایردراپ آکادمی جک دورسی : 1000 دلار جایزه شرکت‌کنندگان!

برگزارکنندگان کلاس آموزشی از ابتدا وعده جوایزی نظیر دستگاه‌های MiFi رایگان، اینترنت یکساله و گوشی‌های هوشمند را داده بودند، اما ایردراپ آکادمی جک دورسی به یک سورپرایز پیش‌بینی نشده و ناگهانی تبدیل شد.

برخی از دوره‌های تحت پوشش آکادمی تحت عناوینی نظیر “تولید ثروت و دارایی”، “دلایل اهمیت تمرکززدایی”، “ایمنی بیشتر در برابر کلاهبرداری‌ها”، “بیت کوین و مالیات‌ها”، “مشاغل رمزارزی” و سایر موارد برگزار شد. تمامی دوره‌ها از پیش ضبط‌ شده و به صورت آنلاین در دسترس ساکنان مارسی قرار گرفته است.

به لطف کلاس‌های آکادمی جک دورسی و جی زی، بسیاری از ساکنان محلی قادر به فهمیدن مفاهیم پیچیده و فنی نظیر استخراج بیت کوین خواهند بود. عناوینی نظیر “کسب درآمد از بیت کوین” به شدت مورد استقبال ساکنان مارسی قرار گرفت.

رضایت شرکت‌کنندگان کلاس‌های جک دورسی

ویلسون شیفته این موضوع شده بود که چگونه بیت کوین می‌تواند به ابزاری جهت محافظت از دارایی کاربران در برابر مصادره تبدیل شود. یکی از ساکنان مارسی به نام Mariela Regalado، به منظور تضمین آینده مالی دخترش از بیت کوین استفاده می‌کند. او در این راستا گفت:

من در حال جمع‌آوری دارایی برای آینده دخترم هستم. قبل از برگزاری آکادمی سواد مالی بالایی نداشتم، اما اکنون می‌دانم که تمام این مفاهیم به چه معناست.

ویلسون و ریگالادو هر دو تأکید کردند که دانشجویان آکادمی به هیچ وجه برای خرید یا معامله بیت کوین تحت فشار نبوده‌اند. ریگالدو افزود: «همیشه احساس می‌کردیم که در یک شام خانوادگی هستیم و کاشف بیت کوین در حال آموزش مفاهیم اساسی به دیگران است».

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ایردراپ آکادمی جک دورسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر