;
coinex

با بالشت هوشمند شیائومی آشنا شوید؛ محصولی هوشمند برای خوابی راحت و مناسب!

همه ما با تنوع بالای محصولات شیائومی آشنا هستیم. حال، یک محصول جدید از راه رسیده، بالشت هوشمند شیائومی ! با جزئیات بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

این بالشت پس از تامین مالی جمعی توسط یک کمپین ساخته شده است. کمپین جمع‌آوری سرمایه برای این محصول از 7 سپتامبر (16 شهریور) در مرکز خرید شیائومی شروع شده بود.

بیشتر بخوانید: ربات انسان نمای شیائومی سایبر وان معرفی شد

مشخصات بالشت هوشمند شیائومی

بالشت هوشمند و جدید MIJIA شیائومی قادر است از طریق سنسور پیزوالکتریک خود ضربان قلب، خروپف، حرکت بدن و تنفس را به دقت ثبت کند. این بالشت هوشمند، یک الگوریتم هوش مصنوعی را برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام ادغام می‌کند. سنسور پیزوالکتریک به خوبی در مرکز بالشت قرار گرفته است و در خواب کاربر تداخلی ایجاد نمی‌کند.

با بالشت هوشمند شیائومی آشنا شوید؛ محصولی هوشمند برای خوابی راحت و مناسب!

این سنسور می‌تواند جزئیاتی در مورد وضعیت خواب کاربر و مدت زمان خواب عمیق را ارائه دهد و همچنین امتیازات خواب را ثبت و ارزیابی کند. همچنین می‌توان این بالشت را با استفاده از اتصال بلوتوث به سایر دستگاه‌های هوشمند موجود در اکوسیستم شیائومی متصل کرد که از نکات قابل توجه در این محصول می‌باشد.

انرژی مورد نیاز برای این بالشت با 4 عدد باتری قلمی تامین می‌شود که به گفته شیائومی برای استفاده تا 60 روز کافی خواهد بود. البته این باتری‌ها جریان DC را با ولتاژ پایین به بالش منتقل می‌کنند؛ بنابراین از بابت ایمنی این محصول نگرانی وجود ندارد. گفتنی است این بالشت هوشمند در دو سایز مختلف 10 سانتی متری و 12 سانتی متری به بازار عرضه خواهد شد.

با بالشت هوشمند شیائومی آشنا شوید؛ محصولی هوشمند برای خوابی راحت و مناسب!

بالشت هوشمند MIJIA می‌تواند در هر جهت استفاده شود و از نظر ارگونومیکی نیز کاملا راحت است و به هر شکلی که بخواهید بخوابید، بالش هوشمند خوابی آرام را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

طراحی ارگونومیک این بالشت به ماهیچه‌ها اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی از حالت انقباض خود خارج شوند و کاربر، خوابی آرام و با طراوت را داشته باشد. روبالشتی این محصول دارای یک محافظ ضد باکتری قوی است که پس از 20 بار شستشو، تا 90 درصد خاصیت خود را حفظ می‌کند. جنس رویی بالشت از موادی ساخته شده که هم ظریف و هم سازگار با پوست است. همچنین خاصیت نرم و کمی الاستیک نیز دارد.

بالشت هوشمند MIJIA شیائومی اکنون برای پیش‌سفارش در کمپین سرمایه‌گذاری جمعی در دسترس است. در حال حاضر این محصول جدید شیائومی در حدود 37 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی که این محصول در ابتدا با قیمت 43 دلار به فروش می‌رسید. البته این نکته نیز قابل ذکر است که در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد عرضه در بازار‌های جهانی این محصول وجود ندارد؛ بنابراین برای عرضه جهانی باید صبر کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بالشت هوشمند شیائومی چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر