;
coinex

تریلر جدید بازی God of War Ragnarok منتشر شد

در تریلر جدید بازی God of War Ragnarok (خدای جنگ رگناروک)، محیط متفاوت بازی و دشمنان را مشاهده می‌کنیم. این تریلر هیجان انگیز را از دست ندهید.

سونی برای این که جدیدترین State of Play را به پایان رساند، تریلر بازی God of War Ragnarok را منتشر کرد. در این تریلر محیط‌های گوناگون به نمایش گذاشته می‎شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

تریلر جدید بازی God of War Ragnarok

کاربران پلی استیشن منتظر تریلر جدید God of War Ragnarok بودند. انتظارها به پایان رسید و تریلر جدید این بازی منتشر شد. این تریلر پایانی برای رویداد State of Play (استیت آو پلی) خواهد بود. همانطور که می‌دانید این بازی اثر استودیو سانتا مونیکا شرکت Sony است.

تریلر جدید بازی God of War Ragnarok

کریتوس در بخشی از تریلر می‌گوید: «ما سرنوشت خود را رقم می‌زنیم». با مشاهده این تریلر، شخصیت‌ها و محیط‌های متفاوتی و جذابی از بازی را می‌بینیم. اگر می‌خواهید داستان بازی برایتان مجهول بماند، بهتر است تریلر منتشر شده را نبینید!

در ادامه با مشاهده تریلر جدید بازی God of War Ragnarok ، می‌توانید راجع به داستان‌گویی بازی بیشتر بدانید. این تریلر را مشاهده می‌کنیم:

با دیدن تریلر بالا، شاهد گفت‌وگوهای کریتوس با آترئوس هستیم. همچنین خدای جنگ اساطیر شمال، توسط خدای جنگ سابق یونان نجات پیدا می‌کند. در این تریلر، تیر (Týr) با دو شخصیت اصلی بازی همراهی می‌کند. همچنین رویارویی تور و کریتوس و نبردهای خونین نیز بخشی از بازی خواهد بود.

در تریلر God of War Ragnarok، با شخصیت‌های گوناگونی مواجه می‌شویم. از دیگر اتفاقات رخ داده در این تریلر می‌توان به توجه آترئوس به بسیاری از قصه‌های روایت‌شده در نورس و قرارگیری شمشیر فریا زیر گلوی فرزند کریتوس اشاره کرد.

تاریخ عرضه بازی God of War Ragnarok، در 9 نوامبر مصادف با 18 آبان خواهد بود و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‎شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر جدید بازی God of War Ragnarok چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر