coinex
راهنمای خرید تکراتو

همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی Symbiont

سوئیفت (SWIFT) به دنبال گسترش فعالیت خود در سیستم بانکی جهانی است. همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی Symbiont، منجر به ارائه دقیق داده‌ها خواهد شد.

انجمن ارتباطات مالی بین‌المللی بانکی (SWIFT)، روز سه‌شنبه همکاری خود با شرکت فین تک Symbiont را اعلام کرد. این همکاری جهت ارائه دقیق‌تر داده‌ها برای شرکت‌های مالی از طریق فناوری بلاک چین صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

جزئیات همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی

شرکت‌های Vanguard، Citigroup، American Century Investments و Northern Trust در طرح همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی Symbiont مشارکت دارند.

طبق اعلامیه منتشر شده، پروژه آزمایشی به ارائه‌دهندگان کمک خواهد کرد که داده‌ها را در زمان واقعی برای مشتریان جهانی خود توزیع کنند. پلتفرم فناوری اختصاصی Symbiont برای ایجاد شبکه‌ای متشکل از 11 هزار مؤسسه متصل به SWIFT در سطح جهانی در این طرح شرکت کرده است.

همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی Symbiont

Symbiont در سال 2017 با Vanguard همکاری کرد. این همکاری جهت توزیع داده‌های شاخص قیمت از طریق بلاک چین صورت گرفت. در آن زمان داده‌های موجود در صندوق‌هایی که 1.3 تریلیون دلار ارزش داشتند، توسط استارتاپ Symbiont مصرف شد.

گسترش فعالیت SWIFT

Tom Zschach، مدیر ارشد فناوری سوئیفت گفته: «با استفاده از قراردادهای هوشمند سیمبیونت و گسترش این استارتاپ با شبکه سوئیفت، توانایی هماهنگی خودکار داده‌ها از منابع متعدد را خواهیم داشت».

با توجه به ظهور ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC)، SWIFT تلاش می‌کند که ارتباطات خود در سیستم اقتصادی جهانی را حفظ کند. سوئیفت در سال 2017، اقدام به راه‌اندازی gpi کرد. این اقدام جهت افزایش ردیابی پرداخت‌ها و شفافیت بیشتر کارمزدها صورت گرفت. gpi به مشتریان این امکان را می‌دهد که پرداخت‌های برون مرزی خود را در 24 ساعت شبانه‌ روز انجام دهند.

کمیسیون اروپا در ماه فوریه خدمات سوئیفت را برای چندین بانک روسی غیر فعال کرد. علت این کار، جنگ روسیه و اوکراین است. مایکل میباخ (Michael Miebach)، مدیرعامل مستر کارت در جلسه داوس (Davos) اظهار کرد که به احتمال زیاد خدمات SWIFT تا پنج سال آینده به اتمام خواهد رسید. سوئیفت در سال 1973 تأسیس شد. سیستم SWIFT سالانه بیش از پنج میلیارد پیام مالی را مدیریت می‌کند. این سیستم در 200 کشور جهان فعال است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره همکاری سوئیفت با استارتاپ بلاک چینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر