;
coinex

ورود واتساپ به صنعت سینما با فیلمی درباره ستاره بسکتبال NBA، یانیس آنته‌توکومپو!

با ساخت فیلمی کوتاه از ستاره بسکتبال NBA، یانیس آنته‌توکومپو، قرار است شاهد ورود واتساپ به صنعت سینما باشیم. اخیراً تریلر این فیلم کوتاه نیز منتشر شده است.

شرکت واتساپ به تازگی تریلر فیلم کوتاه جدید خود درباره زندگی ستاره تیم میلواکی باکس، یانیس آنته‌توکومپو، با عنوان Naija Odyssey را منتشر کرده است. به گزارش ورایتی، این فیلم، یک فیلم کوتاه 12 دقیقه‌ای است که بر داستان زندگی آنته‌توکومپو تمرکز دارد.

با توجه به اینکه آنته‌توکومپو در ماه فوریه (بهمن 1400) قراردادی را با واتساپ امضا کرد که او را به اولین سخنگوی این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تبدیل کرد، به نظر می‌رسد که این فیلم اساساً نوعی محتوای برندینگ برای واتساپ باشد.

بیشتر بخوانید: قابلیت نظرسنجی درون برنامه ‌ای واتساپ به زودی عرضه می‌شود

ورود واتساپ به صنعت سینما با مشارکت یانیس آنته‌توکومپو

البته که این مورد دقیقاً مشابه ورود اپل به صنعت فیلم و تلویزیون با آثاری مانند Coda و Ted Lasso نیست، اما Naija Odyssey می‌تواند نشانه‌ای باشد مبنی بر این که واتساپ به نوعی در حال بررسی ساخت محتوای فیلم و سریال است، حتی اگر در حال حاضر این کارها فقط محدود به فرصت‌طلبی‌های آینده‌نگرانه این برند باشد.

در تریلری که از این فیلم منتشر شده و در ادامه می‌بینید، توضیحات کامل‌تر فیلم آمده که به این شرح است: «داستان واقعی یک ستاره بسکتبال، یانیس آنته‌توکومپو، که در یونان از والدینی نیجریه‌ای به دنیا آمد. مردم در تمام زندگی او سعی کرده‌اند که به او بگویند او کیست. اکنون یانیس داستان خاستگاه ریشه‌های متعدد خود را در حالی که ریشه‌ها، محل تولد و احساس تعلق خود را در یک دنیای بین‌فرهنگی ساخته است، تعریف می‌کند».

 

طبق آنچه از تریلر Naija Odyssey مشخص می‌شود، این فیلم در تاریخ 21 سپتامبر (30 شهریور) در Amazon Prime Video منتشر خواهد شد، به گفته ورایتی، به نظر می‌سد که واتساپ نیز این فیلم را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود و یوتیوب به اشتراک بگذارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود واتساپ به صنعت سینما با ساخت فیلمی درباره ستاره بسکتبال NBA، یانیس آنته‌توکومپو و تریلر این فیلم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر