;
coinex

بازیگران سریال بی همگان [بیوگرافی + تصاویر]

در این نوشتار به زندگینامه بازیگران سریال بی همگان ، جدیدترین مجموعه سه سیما می‌پردازیم. قرار است بی همگان از ابتدای مهر ماه از این شبکه پخش شود.

«بی‌همگان» یک سریال خانوادگی و اجتماعی است که کارگردانی آن را بهرنگ توفیقی و اصغر هاشمی بر عهده دارند.

داستان مجموعه «بی همگان» درباره‌ی دختر و پسری است که تصمیم گرفته‌اند با هم ازدواج کنند، اما مشکلات و مسائلی مختلفی سر راهشان قرار دارد.

مهدی سلطانی،کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع و مهسا باقری برخی از بازیگرانی هستند که در سریال بی همگان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال بی همگان

سریال بی همگان سی و هفت قسمت دارد و به قلم علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی به نگارش درآمده است. این دو نویسنده مشهور کشورمان پیش از این نیز با هم آثار موفقی نوشته بودند، از جمله سریال پرطرفدار آوای باران که سال 92 از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و مجموعه عاشقانه که از شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

بازیگران سریال بی همگان

علاوه بر بازیگرانی که در قسمت بالا نام بردیم، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی و مجید اکبری نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

زهره فکور صبور از بازیگران این سریال بی همگان بود که پس درگذشت وی، کمند امیرسلیمانی از ابتدای تیر ماه سال جاری به گروه بازیگران این سریال پیوست و جایگزین او شد.

همچنین رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری به عنوان بازیگران خردسال در این مجموعه تلویزیونی بی همگان حضور دارند.

در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان و همچنین کارگردانان این مجموعه جدید شبکه سه سیما پرداخته‌ایم.

میترا رفیع

بازیگران سریال بی همگان

میترا رفیع در دوازدهم آذر ماه سال 1373 در تهران به دنیا آمد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری از دانشگاه هنر تهران است و از 6 سالگی با بازی در تئاتر فعالیت هنری خود را آغاز کرد. سپس جلوی دوربین رفته و تجربه کارگردانی هم دارد.

وی در سال 1385 در جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران، استعدادش در بازیگری را به نمایش گذاشت و توانست جایزه بهترین بازیگر زن را دریافت کند.

میترا رفیع در 14 سالگی در نمایش نقطه چین‌ها به کارگردانی امیرحسین شفیعی توناست نقش‌آفرینی در جشنواره تئاتر فجر را تجربه کند. از افتخارات او می‌توان به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن تئاتر دانشگاهی و نیز کسب جوایز بهترین بازیگر و کارگردان زن جشنواره مونولوگ دانشگاه هنر در سال 92 اشاره کرد.

این بازیگر جوان در سال 1396 با ایفای نقش در فیلم کلمبوس وارد سینما شد و سپس با ایفای نقش در سریال پربیننده «از سرنوشت» کارش در جلوی دوربین را ادامه داد.

فیلم‌های سینمایی کلمبوس، کوتاه lady، من می ترسم، مجدلیه مقدس و سریال های از سرنوشت، آخرین پناه از آثار مطرح میترا رفیع هستند. وی کارگردانی دو نمایش به نام های «یه جوری مثلِ …» و «از این تاریکی» را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

کمند امیرسلیمانی

بازیگران سریال بی همگان

کمند امیرسلیمانی، زاده‌ی شانزدهم خرداد ماه سال 1352 در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد بوده و از کودکی وارد دنیای بازیگری شده است. پدر ایشان سعید امیرسلیمانی از بازیگران با تجربه سینما و تلویزیون بوده و مادرش خانه دار است.

کمند امیرسلیمانی در 5 سالگی برای اولین بار در سریال «هزار دستان» جلوی دوربین رفت و طبق خواسته علی حاتمی در یک نقش کوتاه همبازی لیلا حاتمی شد. او بعد از این تجربه کوتاه، در سال 1359 با ایفای نقش در نمایش «سنجاب ها» وارد تئاتر شد.

وی در 10 سالگی در مجموعه «مخمصه» بازی کرد و سه سال بعد با فیلم «ترنج» نقش‌آفرینی در سینما را تجربه نمود. او با ایفای نقش در پروژه‌های مختلف به کارش ادامه داد تا اینکه در سال 1374 با بازی در نقش آذر عروس اسدالله خان، در مجموعه موفق و پربیننده‌ی «پدر سالار»، به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

کمند امیرسلیمانی سال‌ها قبل با آقای ورقا عامری که عکاس و ساکن امارات بوده ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام ایلیا است. وی پس از ازدواج به مدت 6 سال به امارات مهاجرت کرد اما پس از مدتی برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران آمد. او چند سال پیش از همسرش جدا شد.

کاظم هژیرآزاد

بازیگران سریال بی همگان

در ادامه زندگینامه بازیگران سریال بی همگان می‌رسیم به کاظم هژیرآزاد، وی در یکم فروردین ماه سال 1329 به دنیا آمد. او در هنرستان صنعتی تحصیل کرده است و از سال 1349 برای آموختن حرفه‌ای بازیگری در کلاس‌های هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا شرکت کرد. ایشان زیر نظر مصطفی اسکویی شیوه استانیسلافسکی در پرورش بازیگری را آموزش دیده است.

او در 21 سالگی با بازی در سریال سه قسمتی رستم و سهراب اولین و آخرین نقش‌آفرینی‌اش را در تلویزیون قبل از انقلاب را تجربه کرد. وی پس از انقلاب در سال 1364 با حضور در سریال هوای تازه به عرصه بازیگری بازگشت.

او در 38 سالگی در فیلم تحفه‌ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده به ایفای نقش پرداخت و این آغازی شد برای حضور او در پروژه‌های موفق سینمایی که برخی از آن‌ها جزء آثار ماندگار هستند. هژیرآزاد هم‌اکنون عضو هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر است.

کاظم هژیر آزاد سال‌ها پیش با خانم زویا امامی ازدواج کرده است و صاحب دو پسر به نام های آرش و آرمان بوده، اما متاسفانه در ۸ شهریور ۱۴۰۰ آرمان را به دلیل کرونا از دست دادند. آرش هژیرآزاد در زمینه موسیقی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید:

کاوه خداشناس

بازیگران سریال بی همگان
بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان

کاوه در پنجم آبان ماه سال 1359 در تهران به دنیا آمد. وی فرزند سوم و اصالتا دماوندی است. برادرانش اهل موسیقی و فرهنگ هستند. او دارای مدرک دیپلم تجربی بوده و دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی نمایش دانشکده هنر و معماری دانشگاه تهران است.

او پیش از دوران دانشجویی فعالیت هنری خود را با ایفای نقش در نمایش هدهد به کارگردانی منصور خلج آغاز کرد و با گروه‌های دانشجویی کارش را به طور جدی ادامه داد. وی در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور وارد سینما شد.

صبح آخرین روز، بوم و بانو، آقازاده، پناه آخر، وقت صبح، پدر، بازگشت، رنج پنهان، عملیات 125 (فصل 3) و آسمان همیشه ابری نیست برخی از سریال‌هایی هستند که خداشناش در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

کاوه خدا شناس علاوه بر بازیگری در زمینه‌های موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان نیز فعالیت دارد.

نسرین بابایی

بازیگران سریال بی همگان
زندگینامه بازیگران سریال بی همگان

بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان را با نسرین بابایی گیلانی ادامه می‌دهیم، وی در سال 1358 در روستای لیف شاگرد گیلان متولد شد. ایشان دانش‌آموخته‌ای رشته‌ی نقاشی است و بازیگری را از دوران دبیرستان با شرکت در تئاتر و جشنواره‌های دانش آموزی آغاز کرد و سپس زیر نظر اساتید همچون آقای رضا حقی، میر معنوی و محمد مهدی یوسفی زاده دوره‌های بازیگری را گذراند و از 18 سالگی به صورت حرفه‌ای به ایفای نقش پرداخته است.

سریال‌های محکومین، ندیمه، گذر رنج‌ها، رویای گنجشک‌ها و فیلم‌های فصل شکار، پایان رویاها، ناهید، فراری، ناردون، پاییز برخی از آثار کارنامه هنری بابایی هستند. وی با نقش‌آفرینی در فیلم ناهید به جشنواره کن راه یافت.

نسرین بابایی ازدواج کرده و صاحب دختری بنام یوهانا است.

بیشتر بخوانید:

سمیرا حسن پور

بازیگران سریال بی همگان
عکس بازیگران سریال بی همگان

سمیرا حسن پور متولد شانزدهم آذر ماه سال 1363 در تهران است. او لیسانس رشته نمایش دارد و علاقه‌مند به نقاشی و موسیقی و نوازندگی پیانو است.

او به طور جدی از دانشکده و با تشویق استادش بهرام بیضایی و حضور در دوره‌های بازیگری، وارد تئاتر شد. در سال 88 برای اولین بار با ایفای نقش در سریال چاردیواری وارد قاب تلویزیون شد و سپس دومین تجربه خود را با نقش گلرخ مجموعه پایتخت 1 به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1390 به شهرت رسید.

وی در 29 سالگی در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تمشک به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی سامان سالور به نقش‌آفرینی پرداخت. همکاری و آشنایی سمیرا حسن پور با سامان سالور به ازدواج آن‌ها در سال 95 ختم شد.

سمیرا حسن پور در حال حاضر علاوه بر بازیگری، در رشته‌های پینگ پنگ، والیبال، ایروبیک و شنا فعالیت دارد. وی در زمانی به طور حرفه‌ای رشته دو را دنبال می‌کرده و توانسته در این رشته مدال هم به دست آورد، اما هم‌اکنون عضو تیم والیبال زنان هنرمند است.

او در مورد بازیگری و شهرت گفته است: «قبل از بازیگری شهرت برایم جذاب نبود اما بعد از بازی در پایتخت وقتی لطف مردم را دیدم شهرت را دوست دارم و این محبت مردم بسیار جذاب و دوست داشتنی است.»

سپند امیرسلیمانی

بازیگران سریال بی همگان
عکس بازیگران سریال بی همگان

سپند امیرسلیمانی در بیست و هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته بازیگری است و به واسطه‌ی پدرش از 4 سالگی وارد دنیای بازیگری شد.

او تا 10 سالگی نمایشنامه خوانی و بازیگری را ادامه داد و بعد علاوه بر بازیگری، به کار و تدریس در حوزه موسیقی نیز پرداخت. او در چهارده سالگی نقش کوتاهی با پدرش درمجموعه دندان طلا بازی کرد و به طور حرفه‌ای از سال 1380 با فیلم نان عشق موتور 1000 وارد سینما شد.

ماه از روی سکو، خاندان سیبیلیان، به رنگ آسمان، پروانه در آتش، اعتراف، این یک تصادف نیست، شبهای برره، مرد دوهزارچهره، خوش نشین ها، مسیر انحرافی، مردان مریخی و زنان ونوسی، اخراجی ها، شبی از شبها، قهوه تلخ و خوب، بد، جلف، برخی از آثار کارنامه هنری سپند امیرسلیمانی هستند.

سپند امیر سلیمانی در سال 1385 در یک جمع دوستان با مارال آراسته آشنا شد و پس از 2 سال با یکدیگر ازدواج کردند، اما خودش در 25 مهر ماه سال 1397 در برنامه فرمول یک اعلام کرد سال 1393 بعد از 7 سال زندگی مشترک از همسرش جدا شده و تنها زندگی می‌کند. او در کنار فعالیت‌های هنری‌اش رستوران دارد و به عنوان شغل دوم به اداره‌ی آن می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

مهدی سلطانی

بازیگران سریال بی همگان
بیوگرافی بازیگران سریال بی همگان

مهدی سلطانی سروستانی زاده‌ی 1/ 6/ 1350 در شیراز است. وی دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه هنر و دکترای رشته تئاتر از دانشگاه آوینیون فرانسه بوده و در حال حاضر عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تهران است.

وی بازیگری را با اجرای نمایش «چند و چون به چاه رفتن چوپان» از تئاتر آغاز نمود و  برای بازی در مجموعه «نوروز 73» به کارگردانی حسین فردو جلوی دوربین رفت. ایشان یکسال بعد به طور حرفه‌ای با نقش‌آفرینی در فیلم «کارآگاه» وارد سینما شد.

ایشان در 39 سالگی با ایفای نقش در مجموعه «در مسیر زاینده رود» به کارگردانی حسن فتحی شناخته شد. وی با بازی درخشان خود در نقش «جمیل میان قافی» در سریال «دیوار» به شهرت رسید.

مهدی سلطانی در اسفند ماه سال 1379 در 29 سالگی با همسرش که خانه‌دار است، ازدواج کرده و ثمره زندگی مشترک آن‌ها تنها یک دختر به نام روژا بوده که در سال 1392 به دنیا آمده است.

فیلم‌های مرد نقره‌ای، رویای سهراب، سراسر شب، اشباح، چ، ملکه، سایه روشن و آخرین بندر در فهرست آثار کارنامه هنری سلطانی قرار دارند.

خلاصه داستان سریال بی همگان

در خلاصه داستان «بی همگان» آمده است: «در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی.»

بازیگران سریال بی همگان

در داستان بی همگان میان شخصیت‌ها و روابط خانوادگی‌شان پیچیدگی‌هایی خاصی حاکم است. این سریال با قصه‌ی جذابی که دارد وارد مباحثی همچون عدالت‌خواهی و واکاوی اصل ۴۴ قانون اساسی نیز می‌شود.

مهران مهام تهیه‌کنندگی مجموعه بی همگان را برعهده دارد. ایشان پیش از این سریال‌های موفق و پربیننده‌ی «طلسم شدگان»، «خانه به دوش»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «نرگس»، «کارآگاهان»، «روزای بد بدر» و «دردسرهای عظیم ۱ و ۲» را برای تلویزیون تهیه کرده بودند.

بر این اساس اعلام روابط عمومی شبکه سه سیما از ابتدای مهر ماه سریال بی همگان از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش خواهد بود و بازپخش یا تکرار آن ساعت‌های 1:30 بامداد، 10:00 صبح و 14:30 بعد از ظهر است.

کارگردانان سریال بی همگان

بازیگران سریال بی همگان

اصغر هاشمی، زاده‌ی سال 1332 در کاشان است. او کار هنری را با دستیاری کارگردانی ساموئل خاچیکیان شروع کرد و پس از آن با کارگردانان متفاوتی همچون محمد متوسلانی و محمدعلی نجفی همکاری کرد.

ایشان با تلاش بسیار و کسب تجربه در سال 1364 توانست اولین فیلم سینمایی خود را به نام «روزهای انتظار» بسازد. مجردها، نگین و مجموعه یک مشت پر عقاب از آثار شناخته‌ی او هستند.

اصغر هاشمی در سال‌های اخیر در حوزه‌های کارگردانی، فیلم نامه نویسی، تهیه‌کنندگی و تدوین‌گری مشغول فعالیت است.

مهران مهام در گفتگویی با رسانه‌ها درباره جایگزینی اصغر هاشمی به جای بهرنگ توفیقی گفت: «زمانی که بهرنگ توفیق کارگردانی سریال را برعهده گرفت، عنوان کرد که بعد از سال 1401 مشغول کار دیگری خواهد شد و قرارداد ما با وی تا پایان فروردین ماه بود. با پایان قرارداد و رفتن توفیقی، اصغر هاشمی کارگردانی سریال را برعهده گرفته و تولید سریال پیش می‌رود.»

همچنین تهیه‌کننده این مجموعه گفته است: بی‌همگان سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است که تصویربرداری‌ها در لوکیشن‌های بلوار ارتش، شهرک نفت، بهشت زهرا، کارواش، ‌چهارراه سیروس و بازار تهران انجام شده است.‌

بهرنگ توفیقی در هجدهم اسفند ماه سال 1355 متولد شد. وی با مهاجرت خانواده به استان بوشهر از سال ۱۳۶۴ تا ۱۳۷۳ در بندر دیر این استان زندگی کرد و تحصیلات خود تا مقطع دیپلم را در این شهر به پایان رساند و سپس به تهران رفت و در رشته کارگردانی سینما در دانشگاه سوره ادامه تحصیل داد.

بازیگران سریال بی همگان

ایشان پس از چند سال تجربه بازیگری و دستیاری دوم و سوم کارگردان، از 27 سالگی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز فیلم و سریال به طور حرفه‌ای در این عرصه به فعالیت پرداخت.

توفیقی در سال 1390 با کارگردانی سریال پربیننده‌ی مسیر انحرافی هنر و تجربه کارگردانی خود را به نمایش گذاشت. مجموعه‌های پربیننده‌ی انقلاب زیبا، آمین، پشت بام تهران، زیر پای مادر و  پدر از دیگر آثار کارنامه هنری او هستند.

بیشتر بخوانید:

عوامل سریال بی همگان

  • کارگردان: بهرنگ توفیقی، اصغر هاشمی
  • تهیه کننده: مهران مهام
  • نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی
  • مجری طرح: مسعود انتظاری
  • مدیر برنامه ریزی: مجتبی خادم زاده
  • مدیر تولید: مهدی رجبی
  • دستیار اول کارگردان: میثم بیدقی
  • منشی صحنه: مژگان تمجیدی
  • دستیار دوم  کارگردان: سروش فرهنگیان
  •  عکاس: محمد دارایی
  • مدیر تصویربرداری: مهدی رضایی
  • تصویر بردار: عباس شیرمحمدی
  • طراح دکور ، صحنه و لباس : فرهاد عزیزی فرد
  • گرافیست: فرزانه بارجی
  • مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده
  • طراح چهره پردازی: محسن ملکی
  • تدوین: امین عابدی
  • مدیر تدارکات: علی اکبر صادقی

سوالات متداول

بازیگران سریال بی همگان چه کسانی هستند؟

کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی و بردیا دیانت، کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی‌اصغر رضائی و مجید اکبری بازیگرانی هستند که در سریال بی همگان به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال بی همگان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    از این تصاویر نگذارید

    پاسخ

    چرا رنگ چهره خانومها در سریال (بی همگان) فیلتر میشه و اونوقت چهره همه مردها رنگی و نرمال نشان داده میشه ولی چهره بعضی خانومها خاکستری و بی رنگ و سیاه و سفید و کم کیفیت نشان میدهند و روی چهره اونها رو فیلتر میکنند

    پاسخ

    با تشکر از حاج آقا کاظم پور برای نگارش این داستان آبکی سطح پایین و تهیه کننده و کارگردان

    پاسخ