;
coinex

این هدفون های سیمی در صورت نیاز به ایرباد بدل می‌شوند!

شرکت آمریکایی شور به عنوان تولیدکننده هدفون‌های باکیفیت از هدفون های سیمی متفاوتی رونمایی کرده که می‌توان آنها را به ایرباد تبدیل کرد.

شرکت آمریکایی شور (Shure) از نسل دوم هدفون‌های تفکیک کننده صدای SE846 خودش رونمایی کرده که می‌توان از آنها در دو حالت سیمی و بی‌سیم استفاده کرد. هدفون‌ها و ایربادهای شور – مثل AONIC Free و AONIC 50 – همیشه کیفیت صدای خیلی خوبی داشته‌اند و گفته شده که ایرباد SE846 شور هم همان کیفیت صدا را در پکیجی متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای رسیدن به این کیفیت بالا، در این محصول جدید هم از درایور همان محصول قبلی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین ایرپادهای سامسونگ در بازار 

مشخصات هدفون های سیمی جدید شور

اولین نسل از ایربادهای SE846 با استقبال خوبی روبرو شدند – تحلیلگران به قابلیت‌هایی همچون پخش پرجزئیات صدا به عنوان مزایای این محصول اشاره کردند علاوه بر این، این ایربادها صداهای بالا و پایین را به خوبی و با قدرت تفکیک کرده و پخش می‌کنند.

به همین دلیل، استفاده مجدد از همان قطعات در دومین نسل از ایربادهای شور می‌تواند حرکت مثبتی باشد. با این حال گفته شده که صدای این نسل جدید نسبت به نسل قبلی ارتقاء یافته و محدوده فرکانس بالای آن بیشتر شده در نتیجه، وضوح صدا افزایش یافته که یک حالت مطلوب به صدا می‌دهد.

هدفون های سیمی

یکی دیگر از مشخصاتی که به نسل جدید ایربادهای شور منتقل شده، بدنه شفاف آن است که به کاربر امکان می‌دهد جزئیات داخل دستگاه را ببیند. البته در این نسل جدید هدفون های سیمی شور، دو طراحی جدید به رنگ‌های سبز و نقره‌ای هم برای کاربرانی که ظاهر کلاسیک‌تر را می‌پسندند، اضافه شده است.

اما مهم‌ترین ایراد این محصول این است که برای هدفون جدید شور باید 899 دلار هزینه کنید و اگر بخواهید این محصول قابلیت تبدیل شدن به هدفون سیمی را داشته باشد، این هزینه به 999 دلار افزایش پیدا می‌کند.

کابل نسل دوم SE846 قابل تفکیک است در نتیجه می‌توانید آن را به یک آداپتور بی‌سیم هم وصل کنید که شور به آن “آداپتور واقعاً بی‌سیم” می‌گوید و آن را طوری طراحی کرده که این هدفون های سیمی قابلیت تبدیل به ایرباد کاملاً بی‌سیم را داشته باشند.

این ایرباد دو پایه دارد که پشت گوش قرار می‌گیرند و باتری و تجهیزات بی‌سیم داخل آن نصب شده است. با خرید این محصول به قابلیت پشتیبانی از فناوری aptX هم دسترسی خواهید داشت که باعث ارتقای وضوح صدا و ماندگاری 8 ساعته شارژ دستگاه می‌شود (که با در نظر گرفتن شارژ قاب دستگاه این ماندگاری شارژ آن به 32 ساعت افزایش پیدا می‌کند).

قطعاً قیمت این ایرباد زیاد است و با چنین قیمتی می‌توانید چهار جفت از یکی از بهترین ایردبادهای بی‌سیم یعنی WF-1000XM4 سونی بخرید. در نتیجه انتظار می‌رود که چنین محصولی امکانات زیادی داشته باشد؛ با توجه به اینکه مدل قبلی این ایرباد کیفیت خوبی برای علاقمندان و متخصصان صدا داشت، بعید نیست که مدل جدید هم این ویژگی‌ها را داشته باشد.

گرچه تا زمانی که این محصول آزمایش نشود نمی‌توان درباره آن قضاوت کرد اما با تخصص و محصولاتی که تا به امروز از شور دیدیم، حتماً این ایرباد جدید هم با استقبال روبرو می‌شود، به خصوص با توجه به اینکه این محصول به راحتی قابلیت تبدیل به مدل بی‌سیم را دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این هدفون های سیمی شور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر