;
coinex

اولین تریلر فیلم Hellraiser منتشر شد

بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار، تریلر فیلم Hellraiser منتشر شد که در آن شاهد کاراکتر‌های مختلف فیلم و حضور جیمی کلیتون در نقش پین‌هد هستیم.

در ابتدا باید گفت که کارگردانی این اثر، بر عهده دیوید بروکنر بوده که ساخت فیلم‌‌های The Night House ،The Ritual و Southbound را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. فیلم اصلی Hellraiser در سال ۱۹۸۷ تولید شده و اثر مورد انتظار در واقع یک ریبوت از نسخه اصلی خواهد بود. سازنده نسخه اصلی (کلایو بارکر) به عنوان تهیه کننده در مراحل ساخت ریبوت Hellraiser حضور دارد و فیلم نامه این اثر توسط بن کالینز، با همکاری لوک پیوتروفسکی خلق شده است.

بیشتر بخوانید:

تریلر فیلم Hellraiser

در سال ۱۹۸۷ علاقه‌مندان به دنیای سینما برای نخستین بار با داستان برگرفته از رمان The Hell Bound Heart آشنا شدند. در آن زمان ایفای نقش شخصیت پین‌هد به داگ بردلی واگذار شده بود. این فیلم با استقبال گسترده طرفداران مواجه شد و بعد از موفقیت قسمت اول آن، هشت فیلم دیگر به دنبال آن ساخته شد که باتوجه به این موضوع، می‌توان Hellraiser را به عنوان یک سری ترسناک موفق در تاریخ سینما دانست.

 

در این تریلر، گوران وینسجیک را در نقش آقای وات مشاهده می‌کنیم که پسری جوان را ترغیب به حل یک پازل می‌کند؛ پازلی که می‌تواند جهنم را آزاد کند‌. پس از باز شدن جعبه پازل و حل شدن آن، زنجیرهای معروف باز می‌شوند که درپی آن شاهد آشکار شدن ابعادی از زندگی سنوبیت‌ها هستیم؛ موجوداتی که تفریحشان شکنجه کردن دیگران است. در ادامه کاراکتر اصلی پین‌هد را می‌توان مشاهده کرد که شباهت زیادی به نسخه اصلی آن دارد.

همانطور که پیش از این گفتیم، جیمی کلیتون در نقش پین‌هد ایفای نقش می‌کند و به همراه او اودسا آزیون در نقش رایلی، برندون فلین، آدام فایسون، درو استارکی، سلینا لو، گوران ویسنجیک و هیام عباس در این ریبوت از Hellraiser حضور دارند. پیش از انتشار تریلر فیلم Hellraiser گفته شده بود که این اثر رده‌بندی سنی بزرگ‌سال را دریافت کرده که باتوجه به خون‌ریزی، ترس و خشونتی که در آن مشاهده می‌‌کنیم، آنچنان هم دور از انتظار نبود. این فیلم در تاریخ ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ از شبکه هولو پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تریلر فیلم Hellraiser چیست؟ آیا این ریبوت همچون فیلم اصلی مورد استقبال علاقه‌مندان به فیلم و سینما قرار می‌گیرد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر