;
coinex

تاریخ اکران ددپول 3 اعلام شد

با انتشار یک ویدیو غیر قابل پیش‌بینی، تاریخ اکران ددپول 3 توسط بازیگر نقش ددپول یعنی رایان رینولدز رسما اعلام شد.

دیشب رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول با انتشار یک ویدیو رسما اعلام کرد که هیو جکمن بار دیگر برای بازی در نقش ولورین حاضر خواهد شد اما این بار در فیلم Deadpool 3!

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم و سریال های مارول 2022

تاریخ اکران ددپول 3 اعلام شد

رینولدز در این ویدیو با طنز خاصی گفت:

سلام به همگی. خیلی ناراحتیم که [همایش] D23 را از دست دادیم، ولی مدت زیادی است که به سختی روی فیلم بعدی ددپول کار می‌کنیم. واقعا مجبور شدم روح خودم را کندوکاو کنم. اولین حضور ددپول در MCU باید حس ویژه‌ای داشته باشد. باید به شخصیت وفادار بمانیم، عمق، انگیزه و معنای جدیدی پیدا کنیم. هر ددپول باید از دیگری متمایز باشد. یک چالش باورنکردنی بود که من را مجبور کرد به اعماق درون خودم برسم و … باید بگویم که هیچ [ایده‌ای] ندارم. آری، کاملا خالی و وحشتناکه. ولی یک ایده پیدا کردیم.

تاریخ اکران ددپول 3 اعلام شد

در ادامه این ویدیو، هیو جکمن ستاره مردان ایکس در پس زمینه دیده می‌شود که با بی‌حوصلگی خاصی در حال بالا رفتن از پله‌ها است و رینولدز در این لحظه ای او می‌پرسد: «هی هیو، می‌خوای یک بار دیگر نقش ولورین را بازی کنی؟» که جکمن پاسخ می‌دهد: «آره، چرا که نه، رایان». در ادامه لوگوی ددپول به آرامی در تاریکی ظاهر می‌شود که مزین به پنجه‌ آدامانتیوم معروف ولورین شده که در وسط آن است.

لوگوی جدید به سادگی اما به طور موثری نشان ددپول را با پنجه‌های نمادین ولورین در یک تصویر هیجان انگیز ترکیب کرده و به جای یک عدد یا علامت شمارش، به سادگی به چاک بریده با پنجه در لوگو به چشم می‌خورد که نشانگر این است که وید ویلسون با رهبر مردان ایکس در قسمت سوم روبرو خواهد شد. قطعه «I Will Always Love You» اثر ویتنی هیوستون نیز در پس‌زمینه پخش شد که البته «You» برای این مناسبت به «Hugh» تغییر پیدا کرده بود.

آخرین بار جکمن در سال 2017 در فیلم لوگان حاضر شد که در پایان داستان، ولورین مرد. اینکه دوباره چطور قرار است زنده شود مشخص نیست اما با توجه به جزئیات و پیچیدگی‌های داستانی خاص دنیای مارول، قطعا راهی برای این کار وجود دارد.

بازگشت جکمن برای طرفداران ولورین لحظه بسیار مهمی است. از اولین حضورش در نقش لوگان، او تبدیل به نمونه بارز انتخاب مناسب یک بازیگر برای نقش سینمایی شد. بدون احتساب کمئوها، او در هشت فیلم مختلف بازی می‌کرد و حتی برای اولین و آخرین حضورش در نقش این شخصیت، نامزد جوایز مختلف نیز شد.

با این وجود و با وجود خواسته‌های طرفداران، ولورین هرگز به طور کامل وارد فیلم‌های ددپول یا MCU نشد که با قسمت جدید همه‌چیز تغییر پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود این فیلم همچون دو قسمت قبل دارای درجه‌بندی سنی R باشد. شاون لوی کارگردانی را بر عهده دارد و رت ریس با پل ورنیک نیز بار دیگر برای نویسندگی فیلم‌نامه بازمی‌گردند. فیلم Deadpool 3 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تاریخ اکران ددپول 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ۲سال دیگه کی مرده کی زندس🥲

    پاسخ