;
coinex

گلکسی تب S8 FE در گیک‌بنچ رویت شد

کمپانی ساموسنگ سال گذشته تصمیم گرفت برخی از تبلت‌های خود را در نسخه FE به بازار عرضه کند. گلکسی تب S8 FE یکی از جدیدترین تبلت‌های این کمپانی است که احتمالا به‌زودی رونمایی می‌شود.

سامسونگ پس از موفقیت گلکسی S20 FE تصمیم گرفت که نسخه FE تبلت گلکسی Tab S7 را روانه بازار کند. از طرف دیگر، عرضه و فروش گلکسی S21 FE چندان موفقیت‌آمیز نبود؛ مخصوصا با توجه به تاخیر در زمان عرضه که مشتریان را ناامید می‌کرد. اینطور که به نظر می‌رسد، عملکرد ضعیف این گوشی باعث شده که سامسونگ از عرضه گلکسی S22 FE صرف‌نظر کند.

با این‌حال، پروژه تبلت‌های FE سامسونگ همچنان ادامه دارد. گفته می‌شود که سامسونگ در حال آماده‌سازی گلکسی تب S8 FE است. این تبلت اخیرا در گیک‌بنچ رویت شده است و پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید:

امتیازها و مشخصات گلکسی تب S8 FE

Galaxy Tab S8 FE با شماره مدل SM-X506 در گیک‌بنچ دیده شده است و از سیستم روی تراشه MT8791V/TZA بهره می‌برد. این سیستم روی تراشه درواقع همان Kompanio 900T است که توسط کمپانی MediaTek برای تبلت‌ها طراحی و تولید می‌شود.

گلکسی تب S8 FE در گیک‌بنچ رویت شد
امتیازهای گلکسی تب S8 FE

این پردازنده هشت هسته‌ای به دو هسته با قدرت 2.6 گیگاهرتز و شش هسته با قدرت 2.0 گیگاهرتز مجهز است. از دیگر مشخصات تبلت گلکسی تب اس 8 اف ای می‌توان به اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 اشاره کرد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب S8 FE از رم 4 گیگابایتی برخوردار خواهد شد؛ البته گفته می‌شود که نسخه‌های رده‌بالاتر با حافظه رم بیشتر نیز عرضه می‌شوند. این دستگاه با رم 4 گیگابایتی توانسته در آزمون‌های تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ، امتیازهای 773 و 2318 را دریافت کند. به گفته GalaxyClub، تبلت SM-X506B یک دستگاه 5 جی است. علاوه‌براین، یک مدل SM-X500 نیز وجود دارد که احتمالا تنها از اتصال وای فای پشتیبانی می‌کند.

از زمان عرضه گلکسی Tab S8 FE چه می‌دانیم؟

برخی معتقدند که سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای عرضه گلکسی تب S8 FE ندارد و برای این ادعا، کنسل شدن گلکسی S22 FE را مطرح می‌کنند. بر اساس همین ادعا، برخی پیش‌بینی می‌کنند که گلکسی تب اس 8 اف ای هرگز به بازار عرضه نمی‌شود. اما با توجه به اینکه فهرستی از مشخصات آن در گیک‌بنچ دیده شده، احتمال زیادی وجود دارد که شاهد رونمایی و عرضه این دستگاه در ماه‌های آینده باشیم.

از زمان عرضه گلکسی Tab S8 FE چه می‌دانیم؟

 

بد نیست بدانید که One UI 5.0 ماه آینده رسما منتشر می‌شود. بنابراین، نمی‌توانیم انتظار داشته باشید که گلکسی Tab S8 FE همراه با One UI 5.0 عرضه شود. نسخه نهایی این رابط کاربری در مرحله اول در دسترس کاربران سری گلکسی اس 22 قرار می‌گیرد.

کمی عجیب است که این تبلت در گیک‌بنچ رویت شده؛ چراکه نسخه اصلی گلکسی تب اس 8 به دلیل دستکاری‌های سامسونگ در سیستم‌های نرم‌افزاری، از فهرست گیک‌بنچ حذف شده بود.

مشخصات تراشه Kompanio 900T

تراشه 6 نانومتری Kompanio 900T توسط TSMC ساخته شده و از دو هسته بزرگ Cortex-A78 و شش هسته کوچک Cortex-A55 بهره می‌برد. واحد پردازشگر گرافیکی این سیستم روی تراشه نیز Mali-G68 است. این سیستم از رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند. تراشه Kun Xun 900T با نمایشگر 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز سازگار است و از نرخ نوسازی داینامیک، HDR10، دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات گلکسی تب S8 FE چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر