;
coinex

تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول بعد از پایان قطعی اینترنت

آیا وعده‌ی تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول بعد از پایان قطعی اینترنت توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حقیقت دارد؟ در تکراتو بخوانید.

بالغ بر 14 روز است که اینترنت اپراتور همراه اول و دیگر اپراتورها برای کاربران در کشور از حوالی ساعت 16 تا پاسی از شب قطع می‌شود. در پی این قطعی کاربران نمی‌توانند حجم اینترنت خریداری شده‌ی خود را استفاده کنند و گلایه‌هایی از سوی آنان درباره هدر رفت بسته‌های اینترنتی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: نماینده مجلس از تاثیر فیلترینگ بر رشد فروش VPN می‌گوید

تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول

البته شایان ذکر است که این محدودیت‌ها در سایر ساعاتی که اینترنت همراه وصل است نیز مشاهده می‌شود. این کاهش سرعت عملا کاربری اینترنت برای اتصال به پلتفرم‌ها و برنامه‌های مورد نظر کاربران را مختل کرده است. حالا رگولاتوری با انتشار اطلاعیه‌ای وعده‌ی تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول را داده است.

تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول

روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اطلاعیه‌ای که در رابطه با تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول منتشر کرده است، زمان مشخصی برای تمدید بسته‌های اینترنت کاربران اعلام نکرده و زمان آن را وابسته به «عادی شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها» اعلام کرده است. در این اطلاعیه آمده است:

«در پی هماهنگی انجام شده با اپراتورهای تلفن همراه، از زمان عادی‌شدن شرایط و رفع محدودیت‌ها در دسترسی به اینترنت، حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران، معادل زمان قطعی، تمدید می‌شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در رابطه تمدید بسته‌های اینترنت همراه اول چیست؟ آیا این وعده می‌تواند جبران‌کننده‌ی قسمتی از خسارات وارده باشد؟ نظرات خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خدارو شکر که مدیران اسن کشور علی الخصوص همراه اول، همگی مدعی مسلمانی و … هستند پس باید معنی حق الناس را بدانند و نیازی به توضیح من نیست. این مسخره بازییه که تمدید بسته ها به زمان نا معلوم موکول میشه. الان پولشو گرفتید و خوردید و میخواهید محصولی که قبلا فروختید و نصفه نیمه تحویل دادید، بعدا کامل کنید. بخدا آدم از این جماعت تعجب میکنه

    پاسخ