coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

معرفی بازی Need for Speed Unbound با انتشار تریلری جدید [+ ویدیو]

این نوشتار از تکراتو را به معرفی بازی Need for Speed Unbound اختصاص داده‌ایم. در ادامه می‌توانید از جزئیات این بازی مطلع شوید.

طبق اخبار به دست رسیده شرکت الکترونیک آرتز با انتشار یک تریلر جذاب، از بازی جدید سری پرطرفدار نید فور اسپید با نام Need for Speed Unbound رونمایی کرده است. این بازی در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی کرایتریون گیمز طی می‌کند و در تاریخ 2 دسامبر یعنی 11 اذر ماه برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 5، ایکس‌ باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پی سی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

معرفی بازی Need for Speed Unbound

همچنین لارم به ذکر است که کاربرانی که اقدام به پیش خرید بازی Need for Speed Unbound کرده‌اند سه روز زودتر از عرضه‌ی جهانی به این بازی دسترسی خواهند پیدا کرد. همچنین آیتم‌هایی اختصاصی برای این گیمرها در نظر گرفته شده است. در توضیحات این تریلر بیان شده:

«دربرابر زمان مسابقه دهید، از پلیس‌ها هوشمندانه‌تر عمل کنید و با موفقیت در مسابقات مقدماتی به مسابقه‌ی بزرگ The Grand، چالش نهایی رانندگی در لیک‌شور دست پیدا کنید. گاراژ خود را با ماشین‌های تیون شده و سواری‌های دلخواه خود پر کنید. نور چراغ‌ها و استایل مختص خودتان را به خیابان‌های شهر نشان دهید و موسیقی جهانی پرجوش‌وخروش خود را به گوش تمامی نقاط جهان برسانید.»

معرفی بازی Need for Speed Unbound

بازی جدید نید فور اسپید برخلاف تصورها، سبک کاملا جدیدی دارد. در واقع، گرافیک بازی ترکیبی از المان‌های واقع‌گرایانه و کارتونی است و عناصر انیمه مانند در آن به چشم می‌خورند.

گفته شده که بازی شامل بخش داستانی تک‌نفره و چندنفره آنلاین است که بار دیگر شاهد مسابقه‌های غیرقانونی خیابانی و تعقیب و گریزهای هیجان‌انگیز پلیس‌ها هستیم.

از طرفی، سیستم شخصی سازی بازی بسیار گسترده طراحی شده و بازیکنان به راحتی می‌توانند بسیاری از آیتم‌های خودروهای خود را به دلخواه تغییر دهند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی جذاب را مشاهده کنید و جزئیات بیشتری مطلع شوید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازی Need for Speed Unbound چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر