;
coinex

سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی جهان رونمایی شد

به‌تازگی لپ تاپ جدید Acer Swift Edge در بازارهای جهانی عرضه شده است که به‌عنوان سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی جهان شناخته می‌شود.

کمپانی ایسر ادعا می‌کند که این لپ تاپ جدید، از نظر سخت‌افزار می‌تواند با لپ‌ تاپ‌های پرچمدار سایر کمپانی‌ها رقابت کند. لازم به ذکر است که در طراحی Swift Edge به این موضوع دقت شده که در کنار سخت‌افزار قدرتمند، حمل و نقل آن برای کاربران بسیار آسوده باشد.

برای ساخت بدنه این دستگاه از آلیاژی استفاده شده که ۲۰ درصد سبک‌تر و دوبرابر مستحکم‌تر از آلومینیوم است. متریال مورد استفاده در بدنه Swift Edge سبب می‌شود که در کنار مقاومت بالا، وزن آن تنها ۱.۱۶ کیلوگرم باشد‌.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های ایسوس 2022

سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی جهان چه سخت‌افزاری را به کاربران خود ارائه می‌دهد؟

سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی جهان از پردازنده AMD Ryzen Pro و سری ۶۰۰۰ Ryzen در سخت‌افزار خود بهره می‌برد که با کارت گرافیک AMD Radeon همراه خواهد بود. این محصول همچنین ۳۲ گیگابایت RAM از نوع LPDDR5 را در کنار ۱ ترابایت حافظه داخلی SSD به کاربران خود ارائه می‌دهد. این دستگاه به سیستم امنیتی مایکروسافت Pluton مجهز خواهد بود که از ویندوز در برابر حملات هکرها محافظت می‌کند.

Acer Swift Edge

پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی سبک ترین لپ تاپ ۱۶ اینچی جهان شامل دو پورت USB-C، دو پورت USB-A، یک پورت HDMI 2.1، جک هدفون، WiFi-6E و بلوتوث می‌شود. ناگفته نماند که در طراحی کیبورد Acer Swift Edge از نور پس‌زمینه استفاده شده که جذابیت ظاهری آن را بیش از پیش افزایش می‌دهد. همچنین، این محصول از اسکنر اثر انگشت در سیستم امنیتی خود بهره می‌برد.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED است که از کیفیت 4K پشتیبانی می‌کند و در قسمت بالایی آن، شاهد یک وبکم FHD هستیم. در ادامه باید گفت که حاشیه‌‌های نمایشگر بسیار باریک طراحی شده که سبب می‌شود نسبت نمایشگر به بدنه ۹۲ درصد باشد.

نمایشگر Acer Swift Edge از ۱۰۰ درصد طیف رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و حداکثر میزان روشنایی آن به ۵۰۰ نیت می‌رسد. از جمله ویژگی‌های قابل توجه نمایشگر این لپ تاپ، می‌توان به گواهی Vesa Display True Black HDR و Rheinland EyeSafe اشاره کرد.

قیمت پایه لپ تاپ سوئیفت اج، ۷۹۹۹ یوآن چین خواهد بود. این محصول ابتدا در آمریکای شمالی با قیمت ۱۴۹۹ دلار عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سبک ترین لپ تاپ 16 اینچی جهان (Acer Swift Edge) چیست؟ باتوجه به قیمت و امکاناتی که این لپ تاپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد، آیا می‌توان گفت که این محصول ارزش خرید بالایی دارد؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر