;
coinex

نوسانات شدید داو جونز : بازار سهام نامطمئن‌تر از بیت کوین!

داده‌های جدید منتشر شده توسط ZeroHedge نشان‌دهنده نوسانات شدید داو جونز و کاهش همبستگی میان بازار ارزهای دیجیتال و سهام آمریکاست.

در ماه‌های اخیر، بیت کوین (BTC) همسبتگی شدیدی با بازار سهام آمریکا داشته‌ است. هر دو طبقه دارایی با عوامل مرتبط با اقتصاد کلان که منجر به افزایش سرسام‌آور تورم و نرخ بهره می‌شود، مبارزه می‌کنند. علی‌رغم همبستگی شدید میان بازار رمزارزها و سهام آمریکا، رفتار قیمتی اخیر بیت کوین احتمال کاهش همبستگی را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

نوسانات شدید داو جونز

داده‌های جدید نشان می‌دهد که نوسانات بیت کوین در مقایسه با سهام سنتی آمریکا کاهش یافته است. رفتار جدید BTC اتمام همبستگی میان رمزارزها و بازار سهام ایالات متحده را نشان می‌دهد. داده‌های منتشر شده توسط ZeroHedge نشان می‌دهد که از 7 اکتبر، شاخص داو جونز (Dow Jones) که سهام 30 شرکت صنعتی بزرگ آمریکا را شامل می‌شود، نوسانات شدیدتری نسبت به بیت کوین داشته است.

رفتار قیمتی اخیر بیت کوین ماهیت بالغ این کلاس دارایی را نشان می‌دهد. در حال حاضر ارزهای دیجیتال در میان بی‌ثبات‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها طبقه‌بندی شده‌اند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که بلوغ بیت کوین ارتباط مستقیمی با میزان پذیرش این رمزارز دارد.

نوسانات شدید داو جونز : بازار سهام نامطمئن‌تر از بیت کوین!

با پذیرش روزافزون بیت کوین شاهد کاهش نوسانات و همبستگی بیشتر این دارایی با دارایی‌های سنتی هستیم. بیت کوین از زمان عرضه تاکنون با نوسانات بسیار شدیدی مواجه شده است.

بازارهای سنتی به دلیل قدمت و حجم پول بالاتر با نوسانات کمتری روبرو می‌شوند. تغییر ثبات بازار و نوسانات شدید داو جونز در برابر بیت کوین را می‌توان به عقب نشینی بزرگترین رمزارز بازار از بالاترین سطح تاریخی خود نسبت داد. بیت کوین در هفته‌های اخیر در محدوده 20 هزار دلار معامله شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره نوسانات شدید داو جونز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر