;
coinex

توکن‌ سوزی BNB ؛ 575 میلیون توکن BNB توسط بایننس سوزانده شد!

بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا، به منظور کاهش تعداد عرضه کل توکن بومی خود دست به توکن‌ سوزی BNB زد. در مجموع 2,065,152.42 توکن BNB سوزانده شده است.

صرافی بایننس اعلام کرد که در آخرین عملیات توکن‌سوزی خود، بیش از 2 میلیون توکن BNB با ارزش بیش از 575 میلیون دلار را سوزانده است.

بیشتر بخوانید: هک شدن بزرگترین صرافی رمزارزی جهان ؛ 570 میلیون دلار توکن BNB به سرقت رفت

توکن‌ سوزی BNB

طبق اعلامیه منتشر شده توسط بایننس، در مجموع 2,065,152.42 توکن BNB سوزانده شده است. بایننس با استفاده از برنامه Pioneer Burn حدود 4833 توکن BNB را بازگردانی کرد. برنامه پایونیر برن توکن‌های BNB سوزانده شده توسط کاربران که اشتباهاً به آدرس‌های غیرقابل بازیافت ارسال شده است را بازگردانی می‌کند.

توکن‌ سوزی BNB ؛ 575 میلیون توکن BNB توسط بایننس سوزانده شد!

مکانیسم توکن سوزی BNB‌ بایننس به منظور کاهش عرضه کل این ارز دیجیتال صورت می‌گیرد. بایننس قصد دارد عرضه کل بی‌ان‌بی را از 200 میلیون توکن به 100 میلیون توکن کاهش دهد. این مکانیسم در طول زمان دستخوش تغییرات متعددی شده است. هدف از این تغییرات بهبود و تسریع عملیات توکن‌سوزی خواهد بود.

به گزارش CryptoGlobe، توکن بومی زنجیره بی‌ان‌بی، اوایل ماه گذشته با اعلام خبر پشتیبانی بایننس از مجموعه‌های ZK با رشد قیمتی مواجه شد. ZK یا همان قابلیت دانش صفر بایننس زمان پردازش تراکنش‌ها و همچنین کارمزدها را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد.

بروزرسانی جدید شبکه بی‌ان‌بی

بروزرسانی اخیر ظرفیت پردازش تراکنش BNB را افزایش می‌دهد. ظرفیت پردازش BNB حدود 5000 تا 10 هزار تراکنش در ثانیه است. عملکرد شبکه بایننس پس از بروزرسانی اخیر بهبود قابل توجهی یافت. شبکه BNB، بزرگترین شبکه قرارداد هوشمند از نظر تعداد کاربران و حجم تراکنش است. ارزش کل 34 میلیارد دلاری اتریوم از حجم 5.3 میلیارد دلاری زنجیره BNB کمتر است.

طبق گزارش CryptoGlobe، زنجیره BNB، که در گذشته به عنوان زنجیره هوشمند بایننس شناخته می‌شد، در بازار توکن‌های غیرمثلی عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر رقبای اتریوم (ETH) داشته است. بخش توکن‌های غیرمثلی زنجیره BNB با افزایش قابل توجه حجم فروش ثانویه و تعداد خریداران منحصر به فرد، به یکی از بهترین شبکه‌های میزبان آثار NFT تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توکن‌ سوزی BNB چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoglobe

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر