;
coinex

جدیدترین اخبار تکنولوژی

گلکسی بادز شرکت Samsung که به تازگی معرفی شده، دارای یک صفحه لمسی است از انواع مختلف حرکات لمسی پشتیبانی می‌کنند. از جمله حرکات می‌توان به لمس و نگهداشتن آن را برای اجرای برنامه‌هایی مانند Spotify و Bixby یا کم و زیاد کردن صدا اشاره کرد.

در همین هفته گذشته ریلمی دو دستگاه به نام‌های P1 و P1 Pro را معرفی کرد اما به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های بیشتری در سر دارد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده ریلمی Narzo 70 و ریلمی Narzo 70x امروز رونمایی شدند.

بهترین گوشی های میان رده 2024 مشخصات و ویژگی‌های خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند، ‌بدون اینکه جیب شما را کلا خالی کنند. با ما همراه شوید تا به شما بگوییم برترین میان رده های بازار کدامند.

شرکت ادوبی به‌تازگی مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام VideoGigaGAN را معرفی کرده که در زمینه ارتقای وضوح ویدیوهای با کیفیت پایین تا 8 برابر وضوح اولیه، گامی مهم برداشته است. هوش مصنوعی ادوبی می‌تواند وضوح تصاویر را بدون اینکه نویز آن افزایش یابد بهبود ببخشد. آنطور که ادعا می‌شود این هوش در مقایسه با…

شیائومی به تازگی گوشی پرچمدار خود با نام شیائومی 14 الترا را معرفی کرد. اما اکنون، یک فاش کننده‌ی جدید جزئیات بیشتری را درباره سری جدید پرچمداران شیائومی 15 منتشر کرده است. اطلاعات جدید به مشخصات دوربین و پردازنده اصلی اشاره دارند.

صفحه 1 از 4847

برترین‌های تکنولوژی، گوشی، لپ‌تاپ و گجت سال 2024 از نگاه تکراتو