;
coinex

رونمایی از اولین خودروی الکتریکی رولز رویس

اولین خودروی الکتریکی رولز رویس رسما رونمایی شد. این شرکت معروف، اسپکتر را به عنوان اولین خودروی تمام برقی رولز رویس به دنیا معرفی کرده است.

اسپکتر دارای تمام ویژگی هایی است که رولز رویس با آن شناخته می‌‎شود، این خودروساز بزرگ بریتانیایی معتقد است که این مدل تمام الکتریکی می‌تواند نشان دهد که رولزرویس تا چه اندازه برای الکتریکی شدن مناسب است.

بیشتر بخوانید: ورود Dodge به دنیای خودروهای برقی ؛ پایان شکوهمندانه V8 جهنمی!

اسپکتر اولین خودروی الکتریکی رولز رویس

اسپکتر اولین ماشین رولز رویس برای ورود این شرکت به دنیای خودروهای الکتریکی است. این مدل نشان خواهد داد که رولز رویس تا چه اندازه در ساخت خودروی برقی تبحر دارد. اگرچه هنوز مشخصات دقیقی از اسپکتر منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که این ماشین تمام الکتریکی مجموع خروجی برابر با 577 اسب بخار و گشتاور 900 نیوتن متر خواهد داشت و پیش بینی می‌شود که با یک بار شارژ کامل بیش از 400 کیلومتر طی کند.

اسپکتر اولین خودروی الکتریکی رولز رویس

این کمپانی می‌گوید:

 در رولز رویس کمال چیزی فراتر از ساخت بهترین محصولات است. این یک فرهنگ، یک نگرش و فلسفه راهنمای ما است. در واقع، این گفته بنیانگذار ما سر هنری رویس است که می‌گفت: “در هر کاری که انجام می دهید برای کمال تلاش کنید”. Spectre با این فرهنگ ساخته شده است.

رولز رویس اسپکتر تا انتهای سال آینده میلادی برای ورود به بازار آماده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رونمایی از اولین خودروی الکتریکی رولز رویس  چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر