;
coinex

فروش اقساطی سایپا شاهین 30 مهر 1401 [قیمت و شرایط خرید]

شرایط فروش اقساطی سایپا شاهین 30 مهر 1401 توسط سایپا اعلام شد. در این طرح شرکت سایپا قصد دارد خودرو ملی شاهین را به صورت اقساطی به بازار عرضه نماید.

در این طرح که به تازگی اعلام شده است و از امروز صبح (11 صبح روز شنبه 30 مهر ماه 1401) آغاز شده است، افراد می‌توانند با پرداخت مبلغ اندکی به عنوان پیش پرداخت، خودروی ملی شاهین را در ماه‌های دی و یا بهمن سال 1401 تحویل بگیرند و مابقی مبلغ را به صورت اقساطی، طی 12 یا 24 ماه پرداخت نمایند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش اقساطی مدیران خودرو مهر 1401 [+ شرایط ویژه فروش و قیمت محصولات]

شرایط فروش اقساطی سایپا شاهین 30 مهر 1401

شرکت سایپا در این طرح، سدان شاهین G را در قالب طرح پیش فروش اقساطی به بازار عرضه می‌کند. گروه خودروسازی سایپا قصد دارد در طرح پیش فروش شاهین G، این خودرو را از ساعت 11 صبح روز شنبه 30 مهر ماه 1401 به بازار عرضه کند. در ادامه جزئیات کامل از طرح فروش اقساطی سایپا شاهین در 30 مهر 1401 را مشاهده خواهید کرد:

فروش اقساطی سایپا شاهین در 30 مهر 1401

طبق جدول که توسط شرکت سایپا منتشر شده است، طبق این طرح جدید، افراد می‌توانند بدون قرعه کشی، تنها با پرداخت مبلغ 172 میلیون و 373 هزار و 500 تومان، صاحب یک عدد خودرو صفر شاهین شوند که در ماه دی یا بهمن سال 1401، تحویل داده می‌شود.

همچنین مبلغ باقی مانده را با نرخ تسهیلات 21 درصد طی 12 یا 24 ماه پرداخت نمایند. گفتنی است که شرایط پرداخت برای این طرح به دو روش خواهد بود. روش اول افراد می‌توانند با تحویل 6 فقره چک 4 ماهه، به عنوان ضمانت، مبلغ 100 میلیون تومان قسط در طی 2 سال پرداخت نمایند. در روش دوم نیز افراد به ازای تحویل 3 فقره چک 4 ماهه، مبلغ 70 میلیون تومان قسط در طی 1 سال، پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شرایط فروش اقساطی سایپا شاهین 30 مهر 1401 که به تازگی اعلام شده است، چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    سلام مبلغ اقساط چقدر میشه؟

    پاسخ

    سلام داداش من یه سوال دارم 170 که برا ثبت نام میگیرن 100 تومن هم که تسهیلات داره میشه 270 تا 340 الباقیش چی میشه و با سودی که گفته شده مبلغ هر چک چقدر میشه ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ

    سلام و درود
    داداش گلم ،این کلمه اقساطی که میاد ،فکر کنم
    دیگه اسمش روشه و همه عوام می‌دونن یعنی چه…پس لطفا یجوری ،تو اتاق فکراتون،فکر کنین ایده طراحی کنین ،منت سر رعیت هاتون بزارین که مثلا یه کارگر ،کارمندی که ،براساس قانون مبارک کار که حقوق میگیره،بتونه پا پیش گذاشته ،لااقل بتونه یه خوردو ایرانی ….بگیره و استفاده کنه….
    والا ،میتونم به عینه بهتون صدتا ثابت کنم که این طرح هارو که میزارین فقط وفقط ،باز لطف به اونایی میکنین که دست وبالشون بازه،خودشون خودرو میلیاردی سوار میشن،و اسم بنجول هم رو خودرو ملی شما میزارن،ولی …ولی ولی ،با این طرح ها و خودرو های شما،کاسبی میکنن و جیبشونو پر میکنن ،میتونم چند تااز این دسته ادمارو ،تو محلی که زندگی میکنم رو ،براتون ثابت بکنم…
    بابا برخورده هم ،به فکر قشر کم درآمد باشین ،تورو به هر دین و مذهبی که ،قبول دارین ….
    والا ،خودتون بهتر از هر کسی میدونین کسی که ،تو این گروهی و تورم زندگی می‌کنه با حقوق ده تومنی ،الاغ حکم آباد هم نمیتونه سوار شه،چه رسد به خودرو ملی…….سایه تون مستدام
    داداشی گلم ….

    پاسخ

    مبلغ پیش پرداخت و اقساط بعدی برای نویسنده مطلب خیلی ناچیزه ولی برای من که کارگرم و چهار سر عائله و مستاجر و حقوق ۸ میلیونی دارم یه رویای دست نیافتنی و آرزوی محاله
    کاش مثل زمان جنگ تبلیغات کالا ممنوع بود اینجوری امثال من کارگر کمتر شرمنده زن و بچه هامون میشدیم

    پاسخ

    انشالله به زودی می خری . ایمان

    پاسخ