;
coinex

تبرئه کوین اسپیسی از اتهام تجاوز جنسی!

تبرئه کوین اسپیسی از اتهام تجاوز جنسی با رای دادگاه نیویورک نهایی شد و شکایت «آنتونی رپ» علیه «کوین اسپیسی» در رابطه با اتهام تعرض جنسی رد شد.

به نقل از سی‌ان‌ان، در سال 2017، «آنتونی رپ» مدعی شد که «کوین اسپیسی فاولر» در یک ملاقات در یک مهمانی منهتن در سال 1986، از او درخواست رابطه جنسی کرده و به او نزدیک شده است. در سال 1986 آنتونی رپ 14 سال و اسپیسی 26 سال داشته است. آنتونی رپ با شکایت از اسپیسی خواستار  غرامت 40 میلیون دلاری شده بود. اما امروز کوین اسپیسی رسما تبرئه شد.

بیشتر بخوانید: غرامت 30 میلیون دلاری کوین اسپیسی به خاطر سریال خانه پوشالی

تبرئه کوین اسپیسی از اتهام تجاوز!

این اولین اتهام کوین اسپیسی نیست. اسپیسی طی پرونده‌ای جداگان نیز، متهم به 5 مورد تعرض جنسی در بریتانیا شده است که دادگاه رسیدگی به این پرونده در تاریخ ژوئن 2023 برگزار خواهد شد. اما در خصوص دادگاه آنتونی رپ، پرونده با تبرئه کوین اسپیسی به پابان رسید. دادگاه نیویورک در پایان این پرونده اعلام کرد که «آنتونی رپ» موفق به اثبات ادعای خود درباره تعرض جنسی نشد.

تبرئه کوین اسپیسی از اتهام تجاوز!

اما اتهامات علیه این بازیگر بی‌نیتجه نمانده و بعد از تبرئه کوین اسپیسی به نظر می‌رسد زندگی حرفه‌ای او دچار سقوط شده باشد. این بازیگر که دارای 2 اسکار است پس از این اتهامات از سریال «خانه پوشالی» کنار گذاشته شد. فیلم «گور ویدال» نیز در راستای همین اتهامات هرچند با تبرئه! توسط کمپانی نتفلیکس بایگانی شده و همچنین اسپیسی از بازی در نقش چنگیزخان در فیلم «1242: دروازه‌ای به بهشت» نیز برکنار گردید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تبرئه کوین اسپیسی چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر