;
coinex

بیبنید: مختلط شدن سلف سرویس دانشگاه شریف گریه برخی دانشجویان را درآورد! چرا؟ [+ ویدیو]

گریه دانشجویان به دلیل مختلط شدن سلف سرویس دانشگاه شریف در روزهای اخیر به سوژه داغ شبکه های اجتماعی و رسانه های مختلف قرار گرفت. اما داستان چیست؟

گریه 10 دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف را شاید بتوان یکی از جنجالی ترین اتفاقات هفته جاری نامید. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

گریه دانشجویان به دلیل مختلط شدن سلف سرویس دانشگاه شریف

به گزارش تکراتو و به نقل از آفتاب نیوز، دیروز جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف، در سطح این دانشگاه مقابل دانشکده کامپیوتر که در ضلع جنوبی سلف مرکزی دانشگاه شریف قرار دارد، در اعتراض به حضور دختران در سلف پسران تجمع کردند.

ویدیوی مرتبط با حضور دختران و پسران در سلف دانشگاه شریف را در ادامه مشاهده کنید (منبع ویدیو: آفتاب نیوز):

 

حضور دانشجویان پسر و دختر و مختلط شدن سلف دانشگاه شریف نیز یکی از جنجالی ترین اتفاقات هفته بود و همین اتفاق نیز باعث شد که 10 دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف گریه کنند!

در همین راستا خبرآنلاین در مطلبی تحت عنوان “تذکری به خدا ندارید؟ / واکنش به «گریه ۱۰ دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف»” به واکنش رحمت الله بیگدلی ، فعال سیاسی اصلاح طلب درباره این موضوع پرداخت.

رحمت الله بیگدلی نوشت :
درباره گریه ۱۰ دانشجو بابت حضور دختران و پسران در سلف سرویس دانشگاه شریف
حضور انور این دانشجویان عزیز عرض می کنم که دو عکس پیوست را ببینند. هر سال میلیون ها زن ومرد به صورت مختلط مراسم عبادی حج و راهپیمایی اربعین را به جا می آورند و بعضا در کنار هم می خوابند! تذکری به خدا ندارید؟
گریه دانشجویان به دلیل مختلط شدن سلف سرویس دانشگاه شریف ؛ تذکری به خدا ندارید؟
گریه دانشجویان به دلیل مختلط شدن سلف سرویس دانشگاه شریف ؛ تذکری به خدا ندارید؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (6 نظر)

    با سپاس از ابراز احساسات شما . # چند میگیری گریه کنی؟

    پاسخ

    غیر از پول چیزهای دیگری هم در زندگی انسان تاثیر گزار هست ازجمله اونها چیزی به نام غیرت است همونی که 8 سال دفاع مقدس را رقم زد. والبته ی عده ای به خاطر نداشتنش لانه موش را به قیمت بالایی میخردیدند

    پاسخ

    #چند گرفتی گریه کنی؟

    پاسخ

    به آقای زحمت اله بیگدلی بفرمایید هر گردی گردو نیست فضا و رفتار مردم در راهپیمایی اربعین یا ایام حج که مثل فضای دانشجویی نیست کجا توی اربعین یا ایام حج دختران بزک کرده و کم حجاب مانند باشگاه عروسی ظاهر میشوند اگر در دانشگاه هم رفتار همانند جو ایام اربعین یا حج بود عرایض منورتان درست اما کجاست ؟ این مقایسه پوچ و بی اساس . عمامه ایران تازه به دوران رسیده همانند عمامه بسران ایام ائمه بود که موجب اختلاف و بیچارگی مسلمانان شد.

    پاسخ

    اینا همون نخبه هایی هستن که یا قراره نماینده مجلس بشن و بچه هاشون رو بفرستن آمریکا که اونجا لخت برقصن یا خودشون واسه کار برن اونجا و لخت برقصن .
    ملت توی رستورانها مختلط غذا میخورن ، توی ماشین و قطار و بانک و بیمارستان و تظاهرات و اربعین و هزار تا جای دیگه مختلط زندگی و کار میکنن .
    البته شایدم اینا خودشون رو جزو نوادگان پیامبر یا امامان حساب میکردن؟
    یا شایدم دانشگاهشون رو مقدس تر از مسجد میدونن؟؟

    پاسخ

    تفکر شیطانی غربی وفاصله ازمعارف الهی به سلف مختلط ختم نمی شود شیاطین صهیونیست در مدارس خودشان دختروپسر را جدامیکنند حتی اتوبوس وفضاهای شهری اما اختلاط پسرودختر دانشجوی ایرانی رامی پسندند تا یکوقت یک نفردنبال علم دردانشگاه نباشدومثل زمان طاغوت کشوربه جایی برسد که سیم خاردارهم نتواند بسازد چه برسد به انرژی هسته ای وموشک بالستیک و….

    پاسخ